- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Tuning
Ultimele stiri din Tuning
-
Germanii de la Manhart au dezvoltat un nou pachet de tuning pentru BMW XM. Denumit MHXM 900 II, acesta crește puterea SUV-ului din Munchen la 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu. (14.12)
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Tuning romanesc de elita: Porsche Cayenne Muron
Exteriorul putea fi mai frumos daca nu se exagerat atat.
Spoilerul fata e parerea mea mult pre exagerata si urateste masina.
Spoilerul spate de asemenea e cam...alfel dar nu frumos, doar exagerat
Oricum felicitari celor care au gandit asa ceva si mai departe daca este chiar romanesc felicitari noua romanilor ca suntem si noi in stare de asa ceva!
E bine oricum ca se mai si munceste in tara asta .. oricat am incerca nu suntem occidentalii cu arta in sange si simtul bunului gust; doar unii incerca sa fie :P ...
Exteriorul imi place enorm de mult ... foarte agresiv si se potriveste la fix pe un TurboS, pe cand la interior imi place tapiteria ... dar personal cred ca au exagerat cam mult la interior ... Si combinatia de culori folosite nu se potriveste deloc cu exteriorul agresiv.
voi va auziti ce spuneti? in loc sa va bucurati ca se face asa ceva in romania voi dati cu nasul in cur si neeeeeeeeeah, nu ne place
felicitari celor care au facut acest lucru posibil si celor care il mediatizeaza
domnul FatFrumos si restul va rog frumos nu mai stati pe acest site, duceti-va si plimbati-va cu BMW-ul "nou" cumparat de fratii vostrii TIGANI, ca aia sunteti, niste jeguri, TIGANI imputiti, si as da cu bomba in voi toti
is curios totushi cum mai iese airbagu' din volanu ala...
Cred ca ne vor surprinde romanii cu un tuning la o balastiera sau la un tractor la care normal adaugam niste broderie si milieuri :) si scriem peste tot maff maff ca sa nu rateze cineva firma.
Totul este facut 100% romanesc.
Pielea e cusuta acolo. Carbonul e facut acolo. Totul manual , cu mare grija si la super calitate. Daca intrati pe site-ul lor, www.maff.ro, o sa vedeti ca nu e singurul Cayenne modificat si nici singura masina. Iar cine a vazut Cayenne-ul ala portocaliu, feriti-va!!
p.s - cati dintre cei care au zis ca e urat , au banii sa si-l modifice? pentru ca totul se poate face cum vrea propietarul. Daca ai banii. Pentru ca sint destui posesori de Cayenne , care abea au bani de benzina.
Ei au un simplu atelier de tinichigerie si acum au fitze de tuning !!! totul este adus de afara (Germany) si "adaptat" de ei. N-au nici cea mai mica contributie !!! Uitati-va la cusaturile tapiseriei lor si la niste cusaturi ale firmelor producatoare si o sa vedeti diferenta ...
Nu se poate tot ce e romanesc e prost si ce este de la bmw sau germania e bun din cauza voastra o sa importam si aer din china ( ca si asa totul il luam din china ) , si o sa ajungem datori de o sa ne vindem copiii la straini .
BRAVO lor sunt mandru ca avem in tara oameni care vor sa faca ceva daca as avea porsche mi as lua acel kit .
Toti latraii si analfabetii stiu ei ce e mai bun ,
Auzi la coco ala "calitatea este foarte de proasta calitate" ..... Dute la scoala bai .