Esential
700 | de cai putere dezvolta cea mai potenta versiune modificata de Maff. |
Romania a inceput sa aiba proprii reprezentanti in lumea auto. Dupa tinerii designeri sau pilotii aspiranti, este cazul sa ne facem remarcati si in industria tuningului profesionist.
Casa de tuning Maff este prima care debuteaza la nivel international cu un kit personalizat pentru Porsche Cayenne. Specialistii de la Maff au dezvoltat un set de accesorii excentrice pentru SUV-ul popular al constructorului din Stuttgart.
Exteriorul a fost atent personalizat cu accesorii din fibra de sticla, ce poate fi inlocuita la cererea clientului cu fibra de carbon. Pachetul include printre altele o grila complet revizuita cu lumini LED incorporate, o masca pentru blocurile optice, un spoiler nou, o capota cu prize de aer, praguri laterale, manere ale portierelor cu insertii din fibra de carbon si un eleron montat pe acoperis.
La toate acestea se adauga carcasele din fibra de carbon ale oglinzilor cu semnalizatoare LED, un spoiler posterior redesenat si tevi de esapament din inox. Nu lipsesc bineinteles jantele, care pot fi comandate in diverse dimensiuni sau culori, in functie de preferinte.
Designul interior a fost si el modificat substantial, Maff lasandu-si amprenta prin logo-ul tesut in tapiseria din piele crem si alcantara. Sonorizarea este asigurata de un sistem multimedia de la Alpine, care poate fi completat de o gama intreaga de LCD-uri ce pot fi ancorate peste tot in habitaclu.
Si pentru ca orice modificare estetica se asorteaza perfect si cu ceva cai putere in plus, Maff a anuntat ca pune la dispozitia potentialilor sai clienti si o serie de modificari in cazul fiecarei versiuni a SUV-ului Cayenne. Astfel se pot obtine aproximativ 100 de cai in cazul fiecarei optiuni de motorizare.
Mai mult decat atat, Maff a anuntat ca pune la dispozitie si o varianta de 700 de cai putere a kitului Muron, care nu pune in pericol durata de viata a motorului. Modificari aduse la partea mecanica au facut ca tunerii romani sa coboare garda la sol cu aproape 80 de mm pentru a imbunatati manevrabilitatea siaspectul exterior.
via | Maff
Exteriorul putea fi mai frumos daca nu se exagerat atat.
Spoilerul fata e parerea mea mult pre exagerata si urateste masina.
Spoilerul spate de asemenea e cam...alfel dar nu frumos, doar exagerat
Oricum felicitari celor care au gandit asa ceva si mai departe daca este chiar romanesc felicitari noua romanilor ca suntem si noi in stare de asa ceva!
E bine oricum ca se mai si munceste in tara asta .. oricat am incerca nu suntem occidentalii cu arta in sange si simtul bunului gust; doar unii incerca sa fie :P ...
Exteriorul imi place enorm de mult ... foarte agresiv si se potriveste la fix pe un TurboS, pe cand la interior imi place tapiteria ... dar personal cred ca au exagerat cam mult la interior ... Si combinatia de culori folosite nu se potriveste deloc cu exteriorul agresiv.
voi va auziti ce spuneti? in loc sa va bucurati ca se face asa ceva in romania voi dati cu nasul in cur si neeeeeeeeeah, nu ne place
felicitari celor care au facut acest lucru posibil si celor care il mediatizeaza
domnul FatFrumos si restul va rog frumos nu mai stati pe acest site, duceti-va si plimbati-va cu BMW-ul "nou" cumparat de fratii vostrii TIGANI, ca aia sunteti, niste jeguri, TIGANI imputiti, si as da cu bomba in voi toti
is curios totushi cum mai iese airbagu' din volanu ala...
Cred ca ne vor surprinde romanii cu un tuning la o balastiera sau la un tractor la care normal adaugam niste broderie si milieuri :) si scriem peste tot maff maff ca sa nu rateze cineva firma.
Totul este facut 100% romanesc.
Pielea e cusuta acolo. Carbonul e facut acolo. Totul manual , cu mare grija si la super calitate. Daca intrati pe site-ul lor, www.maff.ro, o sa vedeti ca nu e singurul Cayenne modificat si nici singura masina. Iar cine a vazut Cayenne-ul ala portocaliu, feriti-va!!
p.s - cati dintre cei care au zis ca e urat , au banii sa si-l modifice? pentru ca totul se poate face cum vrea propietarul. Daca ai banii. Pentru ca sint destui posesori de Cayenne , care abea au bani de benzina.
Ei au un simplu atelier de tinichigerie si acum au fitze de tuning !!! totul este adus de afara (Germany) si "adaptat" de ei. N-au nici cea mai mica contributie !!! Uitati-va la cusaturile tapiseriei lor si la niste cusaturi ale firmelor producatoare si o sa vedeti diferenta ...
Nu se poate tot ce e romanesc e prost si ce este de la bmw sau germania e bun din cauza voastra o sa importam si aer din china ( ca si asa totul il luam din china ) , si o sa ajungem datori de o sa ne vindem copiii la straini .
BRAVO lor sunt mandru ca avem in tara oameni care vor sa faca ceva daca as avea porsche mi as lua acel kit .
Toti latraii si analfabetii stiu ei ce e mai bun ,
Auzi la coco ala "calitatea este foarte de proasta calitate" ..... Dute la scoala bai .