Pentru a putea personaliza cum se cuvine limuzina, Kahn a ales o culoare în două tonuri pentru caroserie, un argintiu şi un gri mat, pe care l-a asorat cu un set de jante generoase, create special de tuner, botezat RS-XF şi disponibile cu o dimensiune de 22 de inch.
Kahn nu a intervenit asupra resurselor disponibile sub capotă. Aşa se face că limuzina beneficiază de acelaşi motor V12 de 6.0 litri, capabil să ofere 604 cai putere. Modelul va fi folosit la mai multe evenimente dedicate reginei şi întregii case regale britanice.Având în vedere că Daimler a oprit producţia Maybach, putem considera pachetul de accesorii gândit de Kahn ca fiind un ultim omagiu adus şi modelului care a rivalizat odată cu Rolls Royce.
Rolls este ceva deosebit si total diferit. Maybach un S vechi cu finisaje mai bune.
Si motoarele erau diferite....RR cu 6.75 litri (aspirat parca) asta il facea foarte silentios daca nu cel mai silentios motor pus pe o limuzina.
Maybach un motor de 5.5 sau 6.0 litri performant dar care mai smucea din cand in cand si ceva mai zgomotos. Asta nu da bine pe o limuzina cu pretentii de top. Asa ca RR ramane pe locul 1, Bentley pe 2 si Maybach pe 3.