Tuning extrem pentru Koenigsegg CCR
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Tunerii germani de la Edo Competition propun un pachet de tuning interesant pentru supercar-ul Koenigsegg CCR. Sub capota suedezului regăsim un propulsor V8 de 4.7 litri dotat cu două compresoare. Muţumită recalibrării unităţii ECU şi modificării rapoartelor cutiei de viteze, agreagatul lui Koenigsegg CCR produce 891 de cai, cu aproximativ 60 de cai mai mult decât versiunea de bază şi dezvoltă un cuplu motor de 900 Nm.
Mulţumită acestor modificări, noile performanţe obţinute de supercar-ul suedez sunt fabuloase: 0-100 km/h în 3.2 secunde, 0-200 km/h în doar 9.7 secunde, iar cei 300 km/h sunt depăşiţi după 23 de secunde. De asemenea, viteza maximă se cifrează undeva peste 390 km/h.
La exterior, tunerii germani au montat un spoiler nou pentru apartea din faţă şi un set de jante noi. La interior, pasagerii se vor bucura de o tapiserie din Alcantara şi vor descoperi o consolă centrală restilizată alături de un sistem de informare nou.
Via | Edo Competition
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Un dealer auto din Germania a dezvăluit un pachet de tuning pentru noua Dacia Duster. Noul model modificat este botezat Redust Sport și primește numeroase modificări vizuale, fără ca partea tehnică să fie atinsă. (18.02)
-
Germanii de la Manhart au dezvoltat un nou pachet de tuning pentru BMW XM. Denumit MHXM 900 II, acesta crește puterea SUV-ului din Munchen la 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu. (14.12)
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
adica esentialul acestei modificari l-ati facut pierdut pe drum.
Nota 4 pt jurnalism tipic romanesc.