Esential
500 | de cai putere dezvoltă TT-RS după tratamentul ABT. |
4 | secunde îi sunt necesare TT-RS-ului modificat de ABT pentru a atinge 100 de km/h. |
292 | de km/h este viteza maximă a modelului Audi TT-RS, modificat de ABT. |
500 | de cai putere dezvoltă TT-RS după tratamentul ABT. |
4 | secunde îi sunt necesare TT-RS-ului modificat de ABT pentru a atinge 100 de km/h. |
292 | de km/h este viteza maximă a modelului Audi TT-RS, modificat de ABT. |
ABT este văzut de ceva vreme ca fiind cel mai experimentat tuner în modificarea modelelor produse de Audi. Rând pe rând, creaţiile din Ingolstadt au ajuns să poarte semnătura tunerului german, fie că a fost vorba de modificări estetice sau mecanice. Actualul TT-RS a primit şi el în trecut vizita specialiştilor, însă rezultatele obţinute atunci au lăsat de înţeles că motorul mai are resurse demne de a fi exploatate.
Aşadar după Power kit-ul care a urcat puterea maximă a roadster-ului la 420 de cai, ABT propune pasionaţilor o nouă abordare, mult mai extremă. Noul pachet propus de casa de tuning germană aduce o nouă turbină sub capotă, capabilă să ofere propulsorului cu cinci cilindri, de 2.5 litri, resurse greu de imaginat: 500 de cai putere.
Echipat cu un bagaj de putere similar celui găsit pe vechiul BMW M5, roadsterul poate accelera de la 0 la 100 de km/h în doar 4 secunde, fiind capabil să atingă o viteză maximă de 292 km/h.
Pentru a putea face faţă celor 160 de cai putere, oferiţi în plus faţă de versiunea standard, ABT a instalat un nou sistem de frânare, ascuns în spatele unor jante de 19 şi 20 de inch din aliaj, încălţate cu pneuri sportive.
via | autoblog
nu as da TT-ul meu pentru multe alte masini.. dar una de 500 cp.. :drooling: