Tuning canadian pentru Chevrolet Camaro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Tunerul canadian Serge Leger, un nume necunoscut în Europa, a decis să arate lumii întregi ce poate face cu adevărat. Iar pentru a-şi îndeplini obiectivul, compania nord-americană a creat un Chevrolet Camaro dragster. Creaţia tunerului dispune de o unitate V8 LSX de 6.0 litri, de o turbină de 91 de mm şi de un intercooler de 6 inch. Mulţumită acestor modificări, modelul american produce până la 1.400 de cai putere şi poate dezvolta un cuplu motor de maxim 1.219 Nm.
Pentru a putea ţine în frâu cei 1.400 de cai putere, caroseria lui Camaro a fost întărită, iar suspensiile au fost înlocuite De asemenea, tunerul a înlocuit puntea spate cu una de provenineţă Moser de nouă inch, a montat o transmisie TCI 4L80E şi un sistem de frânare Baer cu discuri de 355 mm.
În locul clasicului interior de curse, Serge Leger a tapiţat modelul american cu piele italiană, a montat un sistem audio Pioneer şi un Mac Mini cu conectivitate 3G. Toate aceste modificări aduse lui Chevrolet Camaro necesită o muncă de 3.800 de ore şi costă 244.872 de euro.
Via | WCF
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Germanii de la Manhart au dezvoltat un nou pachet de tuning pentru BMW XM. Denumit MHXM 900 II, acesta crește puterea SUV-ului din Munchen la 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu. (14.12)
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Nu puntea e de 9 inch ci coroana (ring gear). Aceasta punte insa este denumita popular Ford 9", iar producatorii aftermarket care copiaza designul si fac adaptari pentru diverse masini importa denumirea "9 inch" pe post de MODEL.
In concluzie corect ar fi: a înlocuit puntea spate cu una de provenineţă Moser tip noua inch.