Tuning canadian pentru Chevrolet Camaro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Tunerul canadian Serge Leger, un nume necunoscut în Europa, a decis să arate lumii întregi ce poate face cu adevărat. Iar pentru a-şi îndeplini obiectivul, compania nord-americană a creat un Chevrolet Camaro dragster. Creaţia tunerului dispune de o unitate V8 LSX de 6.0 litri, de o turbină de 91 de mm şi de un intercooler de 6 inch. Mulţumită acestor modificări, modelul american produce până la 1.400 de cai putere şi poate dezvolta un cuplu motor de maxim 1.219 Nm.
Pentru a putea ţine în frâu cei 1.400 de cai putere, caroseria lui Camaro a fost întărită, iar suspensiile au fost înlocuite De asemenea, tunerul a înlocuit puntea spate cu una de provenineţă Moser de nouă inch, a montat o transmisie TCI 4L80E şi un sistem de frânare Baer cu discuri de 355 mm.
În locul clasicului interior de curse, Serge Leger a tapiţat modelul american cu piele italiană, a montat un sistem audio Pioneer şi un Mac Mini cu conectivitate 3G. Toate aceste modificări aduse lui Chevrolet Camaro necesită o muncă de 3.800 de ore şi costă 244.872 de euro.
Via | WCF
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
-
Brabus a pregătit un nou pachet de tuning pentru crossover-ul electric Smart #3. Noul pachet aduce o serie de elemente vizuale noi, dar și o suspensie nouă, mai joasă față de modelul obișnuit. (27.08)
-
Divizia Skoda din Marea Britanie a ținut să aibă în flota de presă un exemplar unicat denumit Superb Sleeper Edition. Bazat pe un Superb Combi, modificat, acesta oferă 477 de cai putere și 661 Nm. (21.08)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Nu puntea e de 9 inch ci coroana (ring gear). Aceasta punte insa este denumita popular Ford 9", iar producatorii aftermarket care copiaza designul si fac adaptari pentru diverse masini importa denumirea "9 inch" pe post de MODEL.
In concluzie corect ar fi: a înlocuit puntea spate cu una de provenineţă Moser tip noua inch.