Casa de tuning americană Hennessey a anunţat dezvoltarea unui pachet de 1.000 CP a noii generaţii Cadillac CTS-V. Aceasta se anunţă a fi cea mai puternică berlină de serie din lume.
Esential
380
km/h este viteza maximă teoretică a lui Cadillac CTS-V modificat de Hennessey cu pachetul HPE1000.
Cadillac CTS-V, varianta de performanţă a berlinei premium americane, a primit o nouă variantă de serie, iar tunerii de la Hennessey Performance au anunţat deja un pachet de tuning pentru aceasta.
Specialiştii din Texas au anunţat un pachet care modifică serios motorul V8 al lui CTS-V: compresorul mecanic din fabrică este liminat în favoarea a două turbosuflante, iar rezultatul acestor schimbări urcă puterea totală de la 640CP la 1.000 CP. Puterea suplimentară este ţinută sub control printr-un sistem de frânare carbon-ceramic, ascuns în spatele unui set de jante din aliaj de dimensiuni mari şi a anvelopelor mai performante, precum şi pachetului estetic dedicat.
Tunerii din Texas promit că rezultatul pachetului lor, numit HPE1000, este cel mai rapid model din lume care are o caroserie de berlină cu patru locuri. Tehnic, este considerat un model de serie, deoarece un CTS-V trebuie să treacă prin atelierele Hennessey pentru a fi reconstruit, dar texanii vor construi doar 24 de exemplare ale acestei variante pentru generaţia 2016, fiind posibile mai multe unităţi în anii următori dacă vor fi suficienţi clienţi.
Pentru cei interesaţi de ceva mai cuminte, Hennessey oferă pachete de 750 şi 800
CP pentru acest model.
În ceea ce priveşte specificaţiile tehnice, varianta Hennessey a lui Cadillac CTS-V poate să depăşească fără probleme 380 km/h, estimează creatorii săi. La nivel vizual, maşina iese în evidenţă printr-o gardă la sol redusă şi un pachet estetic agresiv.
Tunerii de la Hennessey nu au specificat preţul pachetului HPE1000.
Via Leftlane
Raportul e de 1,5 in cazul acestui model. Deci mai bun decat martzoaga de Veyron, care e total depasit de ate hypercaruri.
Asteptam cu nerabdare,provincia!
Hei, voi, nostalgicilor şi “dragsteriştilor” din SUA care încă veneraţi vechiul (şi perenul) zeu GN, rămâneţi în patima voastră (şi cu sensul de pasiune, şi cu sensul de durere), fiindcă GN şi GM, deşi par a fi acronime-paronime, sunt, de fapt, acronime-antonime! Iar tu, Buick (de parcă m-aş adresa unei persoane), n-ai altă soartă decât să lustruieşti pantofii lui Cadillac, dar fă-o cu simţ de răspundere, că doar trebuie să lucească în spirit de “high performance” (şi în “typical style of German sports sedans”), la fel ca capetele (pardon de cacofonie!) înţelepţilor din turnul de control.
PS: Sunt sigur că un GN clasic care are montat un singur sistem turbocompresor --- unul de 62/62 mm (putere totală: 720 CP) --- "turuie pe jos" (nostimă expresia lui @Mafia) cu acest CTS-V bi-turbo de 1000 CP...