Esential
140 | CP a primit motorul V8 FSI de 4.2 litri al lui R8 in urma montarii unui compresor mecanic si a optimizarilor operate la nivelul electronicii. |
140 | CP a primit motorul V8 FSI de 4.2 litri al lui R8 in urma montarii unui compresor mecanic si a optimizarilor operate la nivelul electronicii. |
Germanii de la MTM, specializati in modificarea modelelor din Grupul Volkswagen, au prezentat primele imagini si informatii ale noului pachet pentru Audi R8 GT3-2. Modelul este echipat cu un motor V8 FSI de 4.2 litri care dezvolta 560 CP si 580 Nm. Astfel, versiunea MTM a lui R8 GT3-2 poate sa accelereze de la 0 la 100 km/h in doar 3.9 secunde, in timp ce viteza maxima este de 317 km/h. Modelul german a primit si o serie de modificari estetice, alaturi de alte imbunatatiri la nivelul suspensiei si franelor.
Cei de la MTM au instalat o suspensise care poate fi reglata atat pe duritate, cat si pe intaltime, iar sistemulde franare a fost inlocuit cu unul mai performant, echipat cu discuri de 380 milimetri. Jantele de 20 de inch ale acestui model sunt realizate din aluminiu prin forjare si sunt echipate cu anvelope Dunlop Sport Maxx GT sau Michelin Cup Sport. Cei de la MTM nu au anuntat un pret al acestui pachet de modificari, dar clientii Audi care detin deja un R8 pot sa primeasca acest pachet fara probleme.
Totodata, exista posibilitatea ca un client sa comande un R8 GT3-2 direct de la MTM.La nivel de modificari exterioare, R8 GT3 a primit o bara fata din fibra de carbon, un set de praguri laterale si un nou eleron. Cei de la MTM nu au anuntat masa noului lor model, dat fiind faptul ca au eliminat doua diferentiale, un set de planetare fata si folosesc o noua transmisie, care elimina sistemul de tractiune integrala quattro in favoarea tractiunii pe rotile din spate. Exista posibilitatea ca R8 GT3-2 sa fie mai usor cu aproximativ 100 kilograme mai usor decat versiunea cu tractiune integrala a acestuia.
Via | Carscoop
On-topic: se pare ca, casele de tuning stiu mai bine ce lipseste marcii Audi.