Comentarii (24)

  • logan...
    logan van castiga la spatiu interior si la pret bineinteles :D
    0 0
  • Colaborare veche ...
    Nu te mai poate mira nimic deoarece deja in ceea ce priveste utilitarele cele trei marci colaboreaza demult.
    In articol este o mica greseala, si anume Scudo de la Fiat este geaman cu Peugeot Expert si cu Citroen Jumpy, nicidecum cu Partner si Berlingo. Acesta este doar un rand de gemeni, deoarece colaboararea intre cei trei constructori a dat roade si la nasterea gemenilor: Fiat Ducato, Peugeot Boxer, Citroen Jumper. Asta ca sa terminam cu utilitarele.
    Alt exemplu de tripleti nascuti sub semnul aceleiasi colaborari ne este dat de monovolumele celor trei marci: Peugeot 807, Citroen C8 si Fiat Ulysse.
    1 0
  • Iulian
    timpul e bani
    In ziua de azi, e mai economic sa imparti o platforma cu alti producatori. In cazul de fata, aproape toate costurile de proiectare, se impart la trei. Parerea mea e totusi, ca au combinat 2-3 masini si au obtinut un VAN mai frumos decat Logan VAN, dar nu suficient de frumos pentru a justifica o diferenta prea mare de pret. Totusi, finisajele interioare par superioare fata de Logan. Ramane de vazut ce va conta mai mult: spatiul util sau marca. Fiind un tip pragmatic, votez Logan VAN.
    0 0
  • Si totusi Fiat-ul este cel mai frumos :)
    Nu de altceva dar FERRARI a castigat CM de F1 !!!
    0 0
  • Dar Citroen castiga campionatul de raliu de ani buni :))
    0 0
  • La mai mare
    Sincer vorbind nici loganul mcv nu arata rau insa finisajele lasa usor de dorit iar lucrul acesta se va reflecta in vanzarile pe care le vor face ce pt firmele mici sau mijlocii care doresc sa se afirme atat prin calitate cat si prin prestanta. Acestea se vor indrepta spre astfel de masini pe cand loganul va ramane pt micile magazinute.Pacat si ma repet loganul pierde foarte mult la finisaje. Daca ar avea un interior asemeni masinilor prezentare pe pariu ca vanzarile ar fi altele, insa eu cred ca incet incet va avea si loganul un cuvant de spus pe acest segment de vanzari.
    0 0
  • andr3i
    logan vs restu'
    Voi va dati seama ca Logan a ajuns etalon pentru fiecare masina care se lanseaza? Fie ca e VAN, sedan sau Break, cel putin un comentariu la fiecare articol se leaga de o comparatie cu Logan, pozitiva sau negativa.
    0 0
  • Un priceput
    Nemo cel simpatic
    Nemo nu este nicidecum conceput sa faca concurenta Loganului MCV. Nemo este destinat micilor volume de transportat (pizza, curierat, medicamente), afaceri la care primeaza spatiul de parcare usor de gasit si in care clientii se regasesc in zone aglomerate urbane. Pentru Logan profilul clientului are o alta configuratie: masina de familie cu care iti poti rezolva si ceva nevoi de transport, dar cu necesitati de spatiu de parcare mai generos.

    Preturile pentru Nemo vor fi cu siguranta neconectate de Logan, deoarece are o alta adresabilitate. Primeaza la aceasta masina functionalitatea si nu investitia in mijlocul de transport.
    0 0
  • personalitate vs randament...
    E greu verdictul de lipsa de personalitate. Design-ul e plin de personalitate, doar e greu de inteles cum teoretic 3 marci cu personalitati / valori diferite se prezinta clientului cu aceeasi infatisare.

    Explicabil e prin prisma tinerii in frau a costurilor si maximizarea profitului.

    Randamentul investitiei primeaza la masinle utilitare, deci design-ul sifinisajele nu conteaza, asa ca se va vinde cel care va costa minim si va produce profit maxim.

    Cumparatorii de utilitare sunt poate cei mai pragmatici posibili, deci sa privim spectacolul preturilor. Ca si pana acum probabil Citroen vor fi cei mai ieftini, dar cu stocuri minime, Peugeot va la mijloc, iar Fiat-ul cel mai scump.
    0 0
  • Forza Logan
    Cand 3 se bat al4lea castiga.De la spatiu de incarcare pana la pret si motoare,Loganul ii bate de ii omoara.Astia 3 incearca sa bata Loganul cum au incercat cu C1,1007 si Ygo =)).

    PS:Loganul este pe locul 5 in Franta la inmatriculari cu o crestere de 134% fata de anul trecut.
    0 0
  • Logan mai bun
    daca inginerii nu se zgarceau si-i puneau loganului o usa laterala culisanta, sau chiar doua, care sa faca accesul mai facil, ar fi fost perfect.

    stopurile sunt mai frumoase la logan, la astea 3 sunt prea banale, fara sentiment.

    logan va pierde si la capitolul imagine, pentru ca o flota de masini utilitare Peugeot da mult mai bine la impresia de calitate si prestigiu decat o flota de Logan.
    0 0
  • Adrian M
    patanie
    Mie mi s-a intamplat o chestie funny. Am cumparat un Peugeot Boxer. Cand a sosit, ma sui in masina si stupoare.... interiorul imi arata ca sunt intr-un Citroen :). Masina fusese asamblata de catre Fiat si pusesera in loc de volanul cu sigla Peugeot pe cel cu sigla Citroen :).

    Am rezolvat apoi cu dealerul concordanta.
    0 0
  • amIDon
    Inca un exemplu
    De Renault Trafic, Opel Vivaro si Nissan Primastar nu zice nimeni nimic? :)
    0 0
  • renault master-opel movano
    0 0
  • andrei
    superior
    sunt mult superioare loganului van..sunt nemaipomenite pt o firma d livrat marfa
    0 0
  • Comparatie
    Domnule Mester, te rog ataseaza acestor posibile comparatii (pe viitor) si tabele ce date tehnice (cap.cil., putere, cuplu, consum etc). In functie de relieful zonei in care te deplasezi, felul marfii (masa etc) pe care o transporti sau alte criterii, cititorii pot alege. Altfel comentariile comparative sunt de prisos si nu vreau sa ma refer la Logan in nici un fel (imi cer scuze de la cei ce vad in Logan o "super").
    0 0
  • Degeaba toti va ganditi la cumparator ca la omul de rand, aceste masini sunt facute pt marii consumatorii de van-uri adica firmele de distributie. La o firma nu conteaza neaparat forma stopurilor sau personalitatea masinii, pe ei ii intereseaza sa isi poata transporta marfa si prin centrul oraselor, unde de obicei maxima admisa e 1,5 t. Un alt punct de vedere e ca nu se uita atat la marca, ii intereseaza doar costurile de intretinere care e de preferat sa fie cat mai mici.
    0 0
  • Architrion
    Sunt chiar pline de personalitate
    Articolul este foarte slab contzinand pareri subiective, de "forumist" si nu date obiective, tehnice.
    Iar daca e sa vorbim de design, acesta este chiar surprinzator de plin de personaliate pentru minivanuri. Si cel interior este curat, chiar materialele par de calitate.
    Intr-adevar defectul cel mare este ca nu au facut nici o diferentiere de imagine intre cele 3.
    0 0
  • Utilitare.....
    Sunt utilitare fratilor , ce va atacati asa? Au impartit costurile si au scos o masina mai buna si mai ieftina , nu-i nimic rau in asta. Designul este ultima calitate pe care o ia in considerare clientul unei astfel de masini
    0 0
  • Pt admin
    ar trebui un script care sa cenzureze cuvantul "logan".....deja e prea de tot
    0 0
  • Razvan
    Pai da
    Au aceasi platforma,difera motorizarile.
    0 0
  • Nu difera nimic...si titusi arata super!
    0 1
  • csongi
    buton soc
    Am lovit masina si nu porneste motorul nu stie careva daca are masina buton soc???? va rog ajuti-ma.
    0 0
  • Masina nu are buton de soc.Uite un link pt dezactivarea FPS http://www.auto-professionals.co.uk/showthread.php?tid=4103
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru