- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Tripleti: Citroen Nemo, Peugeot Bipper, Fiat Fiorino
In articol este o mica greseala, si anume Scudo de la Fiat este geaman cu Peugeot Expert si cu Citroen Jumpy, nicidecum cu Partner si Berlingo. Acesta este doar un rand de gemeni, deoarece colaboararea intre cei trei constructori a dat roade si la nasterea gemenilor: Fiat Ducato, Peugeot Boxer, Citroen Jumper. Asta ca sa terminam cu utilitarele.
Alt exemplu de tripleti nascuti sub semnul aceleiasi colaborari ne este dat de monovolumele celor trei marci: Peugeot 807, Citroen C8 si Fiat Ulysse.
Nu de altceva dar FERRARI a castigat CM de F1 !!!
Preturile pentru Nemo vor fi cu siguranta neconectate de Logan, deoarece are o alta adresabilitate. Primeaza la aceasta masina functionalitatea si nu investitia in mijlocul de transport.
Explicabil e prin prisma tinerii in frau a costurilor si maximizarea profitului.
Randamentul investitiei primeaza la masinle utilitare, deci design-ul sifinisajele nu conteaza, asa ca se va vinde cel care va costa minim si va produce profit maxim.
Cumparatorii de utilitare sunt poate cei mai pragmatici posibili, deci sa privim spectacolul preturilor. Ca si pana acum probabil Citroen vor fi cei mai ieftini, dar cu stocuri minime, Peugeot va la mijloc, iar Fiat-ul cel mai scump.
PS:Loganul este pe locul 5 in Franta la inmatriculari cu o crestere de 134% fata de anul trecut.
stopurile sunt mai frumoase la logan, la astea 3 sunt prea banale, fara sentiment.
logan va pierde si la capitolul imagine, pentru ca o flota de masini utilitare Peugeot da mult mai bine la impresia de calitate si prestigiu decat o flota de Logan.
Am rezolvat apoi cu dealerul concordanta.
Iar daca e sa vorbim de design, acesta este chiar surprinzator de plin de personaliate pentru minivanuri. Si cel interior este curat, chiar materialele par de calitate.
Intr-adevar defectul cel mare este ca nu au facut nici o diferentiere de imagine intre cele 3.