Cuplul maxim al motorului diesel V8 care echipează roadsterul britanic este de 1.287 Nm în versiunea standard, iar puterea este de 430 CP.
Versiunea standard a modelului poate să atingă o viteză maximă de 320 km/h şi are nevoie de numai 3.7 secunde pentru a accelera de la 0 la 98 km/h. Pentru cei care nu sunt mulţumiţi de aceste valori, există un pachet de performanţă, care urcă puterea maximă la 660 CP şi cuplul maxim la 1.422 Nm.În ciuda performanţelor dinamice impresionante, modelul are o autonomie de 3.218 kiometri cu un plin şi are un consum de 4.1 litri la sută la 113 km/h. Totul are loc la o turaţie de 980 rotaţii pe minut în ultima treaptă a cutiei de viteze, configurată special pentru a exploata la maximum resursele monstrului de 6.6 litri de provenienţă americană. Debutul noului model al celor de la Trident va avea loc în cadrul Salon Privé . Iceni Grand Tourer are un preţ de pornire de 94.900 euro şi este construit doar la comandă.
Via Carscoop
Totusi nu inteleg de ce (in afara de a fi recunoscuti ca nonconformisti) au pus sub capota un diesel de mare capacitate si turatie redusa, exact ca la vehiculele comerciale de la care provine: 1: daca este construit in dulcele stil clasic al masinilor sport englezesti, caroseria trebuie sa fie foarte usoara, deci nu are nevoie de atat cuplu, iar 2 la mana: o astfel de masina nu este construita pentru a traversa saptamanal Australia, unde pe distante de sute bune de km nu vezi tipenie de om, de statii de carburant ce sa mai vorbim...
Eu ti-as da oarecum dreptate, insa asa cum zici si tu, motorul fiind amplasat in spatele puntii fata, deci intre punti, putem sa-i spunem si "central", chiar daca e in fata postului de conducere, si nu dupa, cum s-ar putea deduce.
La cat de greu este un astfel de motor diesel de camion, nici nu ar fi avut cum sa fie montat in "fata", adica inainte de puntea fata, deoarece ar fi dezechilibrat total masina. Asa ca l-au pus dupa puntea fata, dar cat mai in spate posibil, dupa cum se vede si pozitia gurilor de admisie aer, care sunt undeva aproape deasupra bordului. De asta ma gandesc ca e ok sa-i zica central, poate mai clar era central-fata, gen SLS AMG.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mid-engine_design:
A subset of Front-Rear when the engine is in front of the driver, but fully behind the front axle line, the layout is sometimes called Front Mid engine Rear FMR layout instead of the less-specific term front-engine.