Tratamentul de întinerire la care a fost supus actualul Clio cu ocazia faceliftului de jumătatea carierei pare să se aplice și celorlalte versiuni. Cel mai recent nume intrat pe lista esteticienilor francezi este Renault Clio RS, derivatul de performanță al subcompactei din Hexagon.
Revizuirile estetice vizează atât versiunea standard, cât și varianta superioară de putere, Renault Clio RS Trophy. Privind de afară, noul Clio RS pare ușor mai lat decât versiunea prefacelift. Asta pentru că spoilerul frontal a devenit acum ceva mai lat. În plus, el a fost decorat cu prize de aer mai mari și ornamente noi. Nu lipsesc modelele noi de jante, deflectorul posterior, stopurile cu LED și semnătura luminoasă sub forma literei C, devenită deja marcă înregistrată pentru noile modele ale constructorului francez.
Partea frontală adoptă însă o semnătură luminoasă diferită, sub forma unui steag cu pătrățele, fluturat la finalul oricărei competiții pe circuit. Designul interior al blocurilor optice frontale a primit acum mai multe lumini pătrate, ca de altfel și proiectoarele de ceață. Împreună sugerează motivul unui steag cu pătrățele și primesc numele RS Vision, fiind echipate cu lumini LED. Logo-ul RS nu putea lipsi și este presărat la nivelul întregii caroserii, inclusiv pe grila frontală.
Noul Renault Clio RS este disponibil cu un motor turbo de 1.6 litri pe benzină, disponibil cu două versiuni de putere: 200 și 220 de cai putere. Din păcate pentru puriști, transmisia rămâne exclusiv automată, cu o cutie EDC cu dublu ambreiaj și șase trepte.De asemenea, Clio RS păstrează cele trei tipuri distincte de șasiu pe care le știm deja: Sport (disponibil cu jante de 17 și 18 inch și pretabil la utilizare zilnică), Cup (disponibil cu jante de 18 inch și gata să ajungă pe circuit) și Trophy (disponibil tot cu jante de 18 inch, dar cu 220 de cai putere și o suspensie coborâtă).
Versiunea de top Clio RS Trophy poate fi echipată acum și cu un sistem de evacuare distinct, oferit opțional de specialiștii de la Akrapovic. Hot hatch-ul este cel mai rapid din segment, reușind să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 6.6 secunde și să atingă o viteză maximă de 235 de km/h.
Comentarii (2)