Faraday Future, constructorul american cu finanțare din China care încearcă să debuteze pe piața mașinilor electrice, a anunțat în această săptămână un transfer de marcă.
Compania a reușit să-l angajeze pe Ulrich Kranz în funcția de Chief Technology Officer (CTO), după ce acesta a fost anterior șeful BMW i, divizia de mașini electrice din cadrul Grupului BMW. În plus, Kranz lucra în cadrul constructorul german de 30 de ani. "A fost o decizie destul de ușoară pentru mine. Faraday Future are oamenii potriviți, viziunea potrivită și un produs inovator. De aceea sunt aici", a explicat el motivele pentru care a părăsit BMW.
Totuși, Faraday Future se confruntă în prezent cu numeroase probleme financiare. Producătorul a întrerupt lucrările la fabrica de un miliard de dolari pe care intenționa să o construiască în Statele Unite în cauza unor probleme financiare. De altfel, Jia Yueting, principalul investitor în cadrul companiei, are toate bunurile sechestrate în China, iar compania încearcă să atragă finanțare de la ceilalți investitori.
Faraday Future speră să lanseze anul viitor FF 91, primul său model de serie, care oferă autonomie de 750 de kilometri și care include 4 motoare electrice care generează în total 1.050 de cai putere.
"Obiectivul pe termen scurt este să aducem FF 91 pe stradă. Vom insista pe acest obiectiv de 100 de ori pe zi. Vrem să arătăm lumii că Faraday Future este capabilă să producă un vehicul de înaltă calitate", a adăugat Kranz.Via Electrek
Comentarii (0)