- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Țara noastră va avea un nou drum expres. Cu o lungime de 51 de kilometri, acesta va conecta două orașe importante din Moldova, adică Bacău și Piatra Neamț. (15.11)
-
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat că circulația pe Transfăgărășan a fost închisă ca urmare a temperaturilor scăzute și a ninsorilor. (12.11)
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi au crescut cu peste 1% în luna octombrie. Totodată, a fost înregistrată și o creștere de 4% în ultimele 10 luni. (04.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Hyundai se întoarce la butoanele fizice: "Oamenii devin enervați de suprafețele tactile"
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Traian Basescu a primit astazi un Dacia Duster unicat
I like that. :)
Rusine 'marelui' producator auto DACIA ...dar banuiesc ca asta e respectul lor pentru clientii de rand , cei care le umplu buzunarele si le aduc profit
@marius: nevastuica lui Base a fost inspirata, de Base insusi, ca altfel nu cred ca saraca ia vreo decizie.
Ca tot veni vorba de femeile lui Traian, pentru Udrea nimic? Pai cum? un Duster roz perlat, cu floricele aurii facute cu aerograful, piele alcantara si un portbagaj plin de posete, pantofi si cardurile lui Cocos. Duster Nutzy edition.Pacat... merita unul, unul cu care sa promoveze turismul pe dealurile salbaticului vest romanesc.
E primul exemplar , departamentul de marketing si-a facut treaba foarte bine chiar.
ramane sa vedem cat e de bun
PS. Is curios daca o sa faca acum T.B. si. E.B. tatal si fiica ca si nemtzii aia doi din reclama :)) uite 120.000 (range rover) la care presedintele 'imi pare rau, vrei sa vb despre asta?' =))
Legat de duster, eu zic ca modelul respectiv nu este complet fara semnatura lui Bercea.Poate si-a amanetat colierul de la Bercea pentru un avans la duster
Pun pariu ca toata averea tot pe numele nevestesii,fratelui,varului, o are trecuta.
E dat draq omul asta ;)
:D
Hai baieti, dati-i inainte cu comunistii, mineriadele, mogulii si alte subiecte de acest gen!
Merci.
Eu zic sa nu te bagi.
Unu pentru ca oricum nu o sa reusesti sa faci ordine si doi, pentru ca voi luati bani pe aduri si nr de vizitatorii ai site-ului.
Oricum alt subiect interesant nu este pe ziua de azi.
Iar referitor la subiect... nimic nou, aceiasi Romanie, asa a fost si asa o sa ramana in veci si pururi.
Noi sa fim sanatosi.
Oricum asta nu va fi masina de zi cu zi, pentru asa ceva are Clasa S de la Guvern insotit de 4 masini conduse de cei mai destepti SSPisti posibili :))
Sper acum sa nu vina cu replici de genu' ca si-a luat Duster ca sa fie un exemplu pentru romani si sa salvam Romania de criza. Ar fi penal sa spuna asta despre o masina de peste 17 000 de euro. Dar oricum daca zice o prostie, isi va cere scuze (asa cum a facut pana acum el si tot guvernul Boc) si toti se vor calma.
Oameni buni, aici se discuta despre masini, nu despre Basescu.
Dar nu, voi aveti mereu un fix, oricine ar fi presedinte: trebuie injurat, scuipat, facut hot si pus la zid.
Hai sa va dau niste vesti care s-ar putea sa va socheze:
-nu presedintele unei tari v-a indatorat la banci sa va stea fundul in ultimul racnet de masina, desi multi dintre voi n-aveti nici macar bani sa-i faceti plinul
-nu presedintele tarii e vinovat pentru ca ati aruncat cu banii pe tampenii gen lcd-uri, telefoane si alte nimicuri, dupa care, in timp de criza, v-ati trezit ca nu mai aveti nici ce manca
-nu presedintele tarii va opreste din a munci si a castiga un ban cinstit, oricat de putin vi s-ar parea ala
-nu presedintele tarii a declansat criza economico-financiara mondiala
-nu este presedintele tarii obligat sa va asigure voua traiul de zi cu zi, iar voi sa stati cu 'dansa' la soare, numarand oule lui Nastase
Etc, samd.
Aceasta achizitie a presedintelui este o actiune de marketing, convenita cu Dacia, nimic mai mult. Astfel de actiuni sunt binevenite oricand si de oricate ori e nevoie, poate asa ne mai trezim si noi sa invatam sa reapreciem produsele romanesti in detrimentul celor de import. Orice alt comentariu mai mult sau mai putin frivol legat de spectrul politic este absolut nenecesar.
Lasa-i sa viseze la M5-uri , AMG-uri , S-uri sau Ferrari , televizoare mari si cluburi de fitze . Daca atata stiu , atata fac. Brainwashing-ul este puternic zilele astea.
In rest ii urez, la fel ca oricarui coleg de trafic, doar drumuri bune si lipsite de evenimente... chiar daca nu-l agreez ca si personaj politic.
Cand zice marinaru sa fie rosie, pai rosie iasa. Cica o luat-o pe numele sotiei si o si platit pentru ea :)) ce gluma buna....poate pe acte asa numa de ochii lumii.
Si de ce dracu nu si-a luat optiunea de colare, acel maro metalizat....cica va fi unicul Duster rosu si va fi usor de recunoscut...
SINDROMUL STATUS este legat de masini si ataca frontal maladia asta numita SNOBISM, GRANDOMANIE, FALOSENIE - bola incurabila. Acum intelegi? Sau nu vrei sa intelegi?
Si pt cei care inca cred ca Duster e scump trebuie sa realizeze ca Automobile Dacia nu-i centru de caritate.
@fane >Duster e 11.900 euro in Germania si 10.500 in Romania. La ce "preturi de afara" te referi? Adevarul e ca tragi la mocangeala ca roman de neam prost !
cum poti domne sa'i ti apararea cand omul asta ,nu are niciun principiu.(autostrazi,spitale,centre pt oameni necajiti,nimic nu avem)
imi e scarba de el si de cei care au fost presedinti
ce conteaza pt el ! sa traiasca bine cat timp mai are...pacat ca nu e mort pana acum
fata tati tremura la bruxelles...=)) fata tati esti 0 la patrat=))
de la fotomodel ,farduri ,fite si.. esti europarlamentar ..traiesti visul romanesti .
voi nu vedeti ca aveti masini ,palate..degeaba.traiti intr'o tara saraca si lumea e necajita ,zambetul vostru e fals
eba spunei lui tacto sa faca ceva cu PROtv,OTV,canalD pt ca vedem prea multe stiri si emisiuni cu crime,manele
eu daca as fi presedinte as dona masina aia la un centru pt copii cu handicap
-basescule sa anunti si tu tara asta sa'si cumpere masti de gaze si sa se aprovizioneze cu mancare si apa pt ca stii foarte bine ca o sa urmeze un razboi sau nu iti pasa de ei?
1.Jos palaria pt Dacia si pt francezi. Se produce ceva in tara asta, se da o painica de mancat la una lume, se exporta masini chiar si in tari civilizate.....deci, care e problema?
2.Jos palaria pt nea' Traienel, pt ca si-a tras un Duster. Mi se pare corecta alegerea: asa tara - asa presedinte - asa masina. E o simbioza perfecta :P
3.In final, sa mai fac un mic exercitiu de rationament mioritic.
Daca ai 6000-7000 euro si vrei sa-ti cumperi o masina noua, evident ca la urma urmei conteaza fiecare euro, asa ca Dacia e varianta cea mai corecta. O masina second, desi e mai buna calitativ, ajunge in practica sa inghita mai multi bani decat ti-ai planificat initial.
La un buget de 10500-12000 euro, e super ok un Duster. Dar daca ai 15000-17000 euro, nu inteleg care ar fi problema sa mai astepti, sa mai plusezi putin, si sa iei un SUV mai bun, fabricat de o marca de traditie. O fi bun si patriotismul asta, dar, hai sa nu ne imbatam cu apa rece si nici "sa punem botul ca vitele la sare"
PS: Apropo de Duster si de masinile de teren....stiu francezii astia ce stiu cu principiul asta de SUV ieftin......."Lucrurile intotdeauna se vad mai bine de la inaltime" :P
gandirea asta.....
Caliatea e o notiune mult prea extinsa si poate insemna lucruri diferite pt oameni diferiti. Pentru mine inseamna robustete, fiabilitate, eliminarea sentimentului de claustrofobie, sistem 4x4 Nissan, euro 5, etc...
Mori tu de ciuda, dar Duster e un produs de calitate. Duster e un Nissan mai mic :D
2. Spun scump da.. pentru ca este scump.. ia de exemplu Opel Antara.. noua in jur de 22.000 de euro.. la mana a doua pana in 50.000 km o gasesti si la 15.000.. dar e diferenta ca de la cer la pamant si la calitate in general si la confort.. precizia asamblarii si tot ce vrei..
3. robustete? dacia.. robustete.. la logan de 30.000 km troncane tot mai putin casetofonul.. fiabilitate??.. cred ca glumesti.. arata-mi o dacie trecuta de 200.000 km care nu are juma de motor schimbat.
4. sistem 4x4 Nissan.. era normal sa fie preluat de undeva.. doar nu proiecta dacia asa ceva.. Cu sistemul asta 4x4 nissan e la fel cum e cu motorul de renault.. bun pe ranault(relativ) prost pe dacie. Motor Diesel care crapa dupa 3 ani si 180.000 km.. RUSINE!!!
5. Si ultima replica cu care chiar m-ai facut sa rad.. "Duster e un Nissan mai mic".. la asta nu voi comenta nimic.. cine are idee de industria auto cred ca e pe jos de ras
Ce spui tu de prin reviste si articole e frumos.. dar mai urcate si prin alte masini si apoi poti vorbi de calitate fiabilitate si ce mai zici tu acolo..
Chiar mi-as dori sa gresesc si sa ai tu dreptate.. sa se produca in Romania o masina fiabila si robusta.. dar slabe sanse.. sunt sigur ca dacia o sa continue traditia si cu Duster..
Cam de aceasi parere cu tine am fost si eu pana acum un an, cand am mers de la Bucuresti pana la Arad si inapoi cu un Logan al unei firme care avea cam 210 000 km. Iti dai seama ca nu fusese menajat de nimeni. Si vrei sa sti ceva? Mergea perfect. E adevarat ca reviziile s-au facut mereu la timp si avea cativa greierasi undeva in usa dreapta spate, dar in rest era f ok. Pentru o masina care in aprox. 4 ani a mers atat de mult si noua a fost cam 8000 de euro da-mi voie sa spun ca si-a meritat fiecare ban. Asta m-a facut sa-mi schimb parerea despre Dacia. Istoria cred ca se va repeta si cu Duster (Logan a demonstrat ca ieftin nu inseamna neaprat prost).
Ieri am condus un Logan tot de 1.6 care avea 75 000 de km, 350 de km, din care 120 pe A1 cu 140 km/h. A mers perfect. Nu zic, sunt si dezavantaje, dar hai sa nu aruncam cu noroi pentru ca fiecare masina are si puncte forte si puncte slabe. Uita-te ce probleme au de exemplu Golf 6 sau Tiguan, masini mult mai scumpe decat Dacia (arunca-ti o privire pe forumul VW sa vezi cati posesori "fericiti" sunt pe-acolo).
In plus nou vs second hand se aplica in general la toate masinile. Totusi neamtul de exemplu, decat sa dea 25 000 de euro pe un X5 sau ML sh, da pe un Tiguan, Antara sau Kuga noi, ca nu e asa fudul cum esti tu. Deci priveste si "in lateral" lucrurile, nu numai drept si nu numai din reviste.
Sunt de acord cu ce zice XSS. La Dacia pretul redus se vede in calitatea materialelor din interior, la faptul ca nu s-a folosit mai mult material pentru antifonare, ca are un capitonaj de carton si o panza care imita plushul... ca nu are caroserie galvaritaza etc. Nu s-au facut compromisuri in ceea ce priveste calitatea (de la inceput nu s-a urmarit asta). Lucrurile astea ma fac sa cred ca Duster e o masina reusita si iti spun sincer ca eu mi-as lua unul :)
Tu zici ca privesc eu drept.. eu cred ca drept priveste cel care merge sa cumpere logan fara a analiza si alte masini chiar daca sunt la mana a doua.. cum sa ia masina la mana a doua(asta e gandire de om fudul).. si cum de una buna si noua nu are bani.. ia logan. Eu unul as alege oricand un opel sau un volskwagen de 4 - 5 ani decat un logan nou
Si nu vorbesc din reviste.. exemplu: eu am un A4 din 95, un prieten are logan din 2006.. in ultimul an am facut vreo 40.000 km si nici el nu a facut mai mult.. a lui are 180.000 a mea are 190.000.. el a schimbat 2 injectoare si garnitura de chiuloasa.. a dat aproape 3.000 lei + ulei filtre.. eu am schimbat decat 4 bujii - aproape 100 lei + ulei si filtre.... teoretic motorul lui ar fi trebuit sa fie mai fiabil ca e diesel...
Automarket nu lasa incuiatii sa posteze orice!!!!!!
@mihai_urotiorc
Esti cam pe langa.. subiectul este de fapt: "Traian Basescu a primit astazi un Dacia Duster unicat".. si nu neaparat Dacia Buster asta:P.. dupa cum vezi eu m-am abtinut sa zic prea multe despre ea pentru ca nu am vazut-o decat in poze.. ce spuneti voi ca e asa si invers.. spuneti din reviste sau din auzite.
"masina a fost testata 3 sapt pe toate categoriile de drumuri Romanesti,care zic eu ca sunt cele mai obositoare pt. orice masina si Duster Rezista! " - si dacia 1310 rezista.. asta nu arata calitatea masinii.. oricum.. cauta o discutie in care poti vorbi din experienta.. poate despre jocuri pe calculator sau ceva de genu..
In ceea ce il priveste pe domnul presedinte, il respect pentru decizia sa de a achizitiona modelul nou produs de dacia.
Pentru cei care nu l-au votat la ultimele alegeri: ori sunteti comunisti ori retardati...
Ma bucur ca ti-ai dat seama ca nu prea se compara Antara cu Duster, pentru ca nu asta s-a avut in vedere. Dacia doreste sa faca masini noi si ieftine, masini pe care sa si le permita cat mai multi.
Faptul ca am facut acea comparatie cu X5 si ML este pentru ca in Germania iti poti lua mai usor un sh premium decat in Romania, unde mitul masinii nemtesti inca se pastreaza nealterat.
Oricum ma bucur ca nu ai luat replica mea la mesajul tau drept un atatc (esti printre putinii de pe site-ul asta).
in caz ca dusterul (praful) ce-ti place il cumperi e opinia ta, un om cu cap care are si banii astia inprumutai sau nu...
se gandeste de o mie de ori la pret calitate.
1.exemple sunt mii. nu vreau sa le d-au (si am mers cu ceva masini pana acum). in urma cu un an de zile eu si NASUL meu ne-am luat de la FIAT CATE O MASINUTA, zic masinuta pt ca fiind vorba de unele noi am considerat ca nu vrem sa aruncam banii pe fereastra...
2. eu unul nu mi-as lua masina nou scoasa pe piata fara sa-i stiu problemele adevarate , una e ce zici producatorul si alta intalnesti cand sofezi pe drumurile astea.
3.daca faci pasul il faci cu buna stiinta nestiind care-i adevarata buba
Si nu in ultimul rand ,designul logan copiat pe duster, si in general cosciugele dacia arata ca niste masini funerare cosciuge pe roti..
deci succes in cumpararea unei achizitii de termen lung.
Domnule Strafalogea nu sunt de acord cu tine si cred ca multi altii nu sunt deacord in a spune ca DACIA = MASINA COSCIUG,altfel nu ar fii cumparat-o.Numai bine!
Nu am intentionat sa compar o masina premium cu una de masa.. Nu stiu daca un A4 de 15 ani mai poate fi numit masina premium.. am facut comparatia deoarece cele doua masini au in momentul de fata cam aceeasi valoare.. cred ca loganul lui e chiar mai scump.
@C-G-C
Daca nu ai rabdare sa citesti toata discutia, mai bine te abtii... Mihai, inginerul electronist este o persoana, eu sunt alta persoana. faci niste presupuneri complet eronate.. Nu sunt tipul de roman care merge in autovit, la samsar sa ia masina de 15 ani cu 500.000 km si 100.000 in bord. Masina este adusa de 2 ani din Germania, dar de noua a fost in familie practic.. ma rog.. asta e mai putin important.. ideea e ca are 190.000 iar loganul a fost ingrijit.. toate reviziile au fost facute la timp.. nu s-a umblat la ea decat la service dacia, o are de noua dar are multi km pentru ca a folosit-o si in interes de serviciu... ma rog.. sunt niste chestii irelevante.. ideea e ca sunt 2 masini asemanatoare la pret(in prezent) si la rulaj, dar care au necesitat reparatii diferite(ca bani mai ales)
In ceea ce priveste gandirea ta.. vrei masina noua ca sa ai garantie si sa nu risti.. sunt partial de acord si chiar este cea mai buna solutie pentru o persoana care nu se pricepe la partea mecanica si ar putea fi pacalita de un samsar, insa sunt ceva companii in romania care vand masini SH si ofera garantie.
Eu raman la parerea mea, loganul este masina taximetristului care o vinde la 150.000, a firmelor care o amortizeaza in 2 ani, masina taranului roman care o tine nemiscata cu saptamanile in curte/fata blocului, a cocalarului care o ia si o "tuneaza" ca sa asculte manele in ea si nu in cele din urma, a unor fraieri care au crezut ca.. gata.. daca are motor renault si ce o mai avea ea.. e masina buna.
Nu vreau sa mai comentez si altele despre logan, la urma urmei discutia este despre domnul presedinte si dusterul lui.
@strafalogea
Mai sa fiu al dracu! de cand o fi fiat etalon pt fiabilitate?! :)) hai sa-ti spun eu o vorba care circula de fiat: "Fiat iti iei, SERVICE scrie pe tine!" Grupul Fiat are ~30% din piata italiana. Si aici includ Lancia, Alfa Romeo, Maserati, Ferrari.... Dacia singura are 30% din piata si asta numai cu 5 modele, nu zeci de modele cate sunt in grupul Fiat.
Deci daca nici macar italienii nu cumpara Fiat...
"designul logan copiat pe duster" design exterior/ interior? sunt tot una pt tine? La design exterior daca Duster arata ca Logan atunci eu ma fac popa! mai verifica-ti dioptriile ! iar legat de interior, e o practica comuna si la case mai mari. Atat timp cat Kuga (care numai low-cost nu e) ne prezinta un interior de Focus, nu vad care-i problema la Dacia. Dar n-ai cum sa stii asta, ca esti paralel cu domeniul auto.
@@Mihai80
Duster vine tocmai ca o alternativa pt cei care vroiau un SUV spatios, dar nu-si puteau permite decat un second-hand. Duster va inhata de fapt clienti din mai multe zone: clasa mica, clasa compacta, 4x4 second-hand. Segmentul de pret ii permite.
La romani e alta poveste.. salariul romanului nu ii permite sa schimbe masina o data la 2 ani si sa piarda cate 3-4 mii de euro la fiecare masina.
Nu a spus nimeni ca golf 4 este maisna intelectualului... daca o luam asa, masina intelectualului ar fi un rols produs prin 70..
Eu as spune ca golf 4(desi nu imi place in mod deosebit) este potrivita pentru un om care tine o masina mai mult de 5 ani.. si care doreste o masina fiabila cu un nivel de confort acceptabil.
Se pare ca inca mai avem de lucrat la mentalul nostru.
Probabil suntem inca unul din popoarele care reusesc f. bine sa se autoflageleze.
Criticile si barfele iau locul armoniei.
Oare in Statele Unite, daca un presedinte isi ia o masina, fie ea si prima dintr-o serie, cetatenii americani vor barfi asa ca la noi?
Ma indoiesc.
Concluzia, inca mai avem de lucrat la propriul mental, trebuie sa ne pozitivam un pic.
S-o luam cu binisorul, ardeleneste:
1. Politic: de ce nu va legati si de Hagi sau alte personalitati mai mult sau mai putin importante care chiar primesc masini gratis si care reprezinta o anumita imagine a unui brand in Romania. Foarte bine ca si-a cumparat Basescu un Duster ,Sa-l stapaneasca sanatos. Nu era grav nici daca il primea gratis. Cred ca si el poate fi imaginea unui brand, chiar daca unora nu le place el reprezinta o tara. Din partea mea si daca primea Iliescu nu ma deranja. Ce fac cei de la Dacia-Renault cu prima lor masina, chiar nu ma priveste. Si cred ca nu rezolvam nimic daca facem ca cei de la anumite posturi de televiziune care comenteaza si cu care picior calca prima data cand iese din casa o anumita persoanalitate. Mare grija, pe unii nu ii lasa sa doarma noaptea.
Tehnic: Am vazut si lucruri mai proaste decat Loganul. Va dau doar doua, care chiar m-au surprins. Am fost in ultima vreme in servis (probleme cu masina, dar nu va spun ce marca este ca o sa va apucati apoi sa o criticati si pe ea) destul de mult si am vazut ca un anumit tip de "pejo" are aripile din plastic si inca unul destul de subtire. 2. Am avut prilejul sa conduc mai multe masini, unele chiar noi si m-a socat o masina a germanilor, un Polo, care dupa ce a plouat si l-am lasat o sapt. nemiscat, i-a ruginit atat de tare frana de mana ca nu am mai reusit sa-l pornesc (si e noua masina).
Deci, in concluzie:
- cine vrea sa se streseze si nu incape de Base,e liber sa o faca, nu arata ca e mai destept sau mai prost decat altii ci poate ca e rau intentionat (s-au bine intentionat - s-ar putea gasi argumente si pt asta), dar in nici un caz nu rezolva ceva. Critica e buna cand e constructiva si nu cand doar se aduc insulte.
- daca vreti sa vb de caracteristicile masinilor produse in Romania, cred ca nu ar trebui sa fim asa rautaciosi. Dac vedem ca in tari vest-europene se cumpara dacia mai bine ca masinile produse la ei si ca in multe topuri e pe podium, nu cred ca e degeaba. Nu cred ca nemtii s-au francezii nu au posibilitati sa cumpere alte masini , dar li se pare ca raportul calitate -pret, unul avantajos. Putem compara si cu unele masini mai "tari" De ex cu Audi A4 , ca tot se vb mai sus despre el si care are un consum de 12-15 l % in oras si piesele carora sunt destul de scumpe sau despre o cutie automata de viteze la Ford Mondeo care costa 4000 de euro (aproape cat un Logan).Noroc ca exista dezmembrari.
Asa ca nu cred ca are rost sa sarin loganului sau Dusterului in cap dar nici nu avem motive sa il ridicam in slavi.Constructiv ar fi sa aratam punctele slabe si tari ale lor.
Celor ce inca se maI oftica le doresc o zi linistita si tuturor un week-end placut.
@ Carlos "nu am nici o treaba cu partea auto" cat adevar graiesti :))
daca ai sti u cate masini am adus eu din germania si cate mai puteam sa aduc daca nu puneau astia taxa de poluare si cati oameni multumiti ma intalnesc si astazi pe strada si ma saluta din masinile aduse de mine SH nu am nici o treaba cu partea auto masinile noi nu ma intereseaza si dealeri din romania cu preturi umflate care te pun parca sa faci credit pt o masina si te ling si in cur numa sa cumperi ed la ei masini care nu merita nici jumatate din cat cer ei p ele dar nah e noua ai garantie in romania sa fim seriosi unchimiu are logan luat nou cu garantie extinsa acuma vreo doi si ceva ani vrei sa vezi ce rugina are la aripile spate si a fost cu ea la antifonare si ceruire in service in garantie iau pus si aparatori de alea de plastic la aripi degeaba o mananca rugina deci a fim oameni seriosi nu mam luat de dumneata dl Carlos cel putin zimi si mie unde lucrezi si ce masina ai asha de curiozitate daca ai tupeu si bun simt.
Si nu am vazut pe nimeni stresat... ma rog... erau cativa mai sus porniti impotriva domnului basescu.. dar in afara de aia toata lumea si-a sustinut punctul de vedere. Ce ti se pare asa anormal?
Probabil gestul de a-si cumpara un Duster are nuanta politica, electorala, dar reprezinta in acelasi timp un gest de incredere si optimism, un gest de incurajare pentru viitorul marcii nationale. In plus, era posibil sa cheltuie altfel 17.220 euro dar a cumparat Duster, asta conteaza de fapt.
Sa vedem deci jumatatea plina a paharului. Eu ma bucur pentru succesul in crestere al marcii Dacia si cred ca ar fi cazul sa aratam si noi ca suntem nationalisti, asa cum numai cei care se mai simt romani pot da dovada. Duster reprezinta un mare pas inainte, daca este numai sa vorbesc despre suspensia independenta spate, care de obicei ridica pretul unei masini. Un prim mare pas in aceasta directie nu are cum sa fie perfect, ci perfectibil. Cred ca marca Dacia are puterea si capacitatea sa inregistreze progrese in continuare. Le doresc o cota de piata cat mai buna, atat la noi cat si la export. Bravo lor!
Ideea e ca, potrivit spuselor tale, neamtul nu tine o masina mai mult de doi ani, acelasi principiu aplicadu-se si Golfului; deci un Golf IV achizitionat din Germania a avut cel putin 4-5 proprietari. Hmm.... si tu consideri ca o masina de genu' asta poate fi mai fiabila decat una noua... In aceasta logica putem admite ca base e chiar cultivat?!
Lasand la o parte gluma, stii ce cred eu prietene; eu cred ca tu ai un Golf IV iar acum incerci sa te convingi ca e mai bun ca Loganul...
Uite ce e... pana la urma o masina pentru noi, oamenii obisnuiti (care nu avem afaceri prospere cu statul roman) este o chestiune de buget combinata cu una de conjunctura. Adica sa ai banii potriviti la momentul potrivit. Eu nu am dispretuit si nu voi dispretui niciodata pe cineva care traieste din munca sa, indiferent daca poseda un Logan, Golf sau Mercedes (stiu ca suna ciudat dar mai sunt totusi oameni in tara asta care se incadreaza aici).
Dacia ti-a luat painea de la gura, iar acum esti un frustrat....
Ar fi culmea sa ne asteptam ca un samsar sa aprecieze progresele Dacia :))
2. Da.. neamtul tinde sa schimbe masina la 2-3 ani.. normal ca sunt si exceptii.. dar masina aia are toate reviziile facute la zi de fiecare din cei 5 proprietari de care zici tu.. desi un golf din 2003 - 2004 nu are 5 proprietari.. are maxim 3.. si da.. intre un golf ingrijit dar cu 5 proprietari si un logan nou.. as alege golful...
3. Nu am golf si nici nu sunt fan volskwagen. Nu am nevoie sa ma conving de nimic.. sunt deja convins si la fel vei fi si tu daca te dai jos din logan si te sui in vreo masina serioasa.
4. Nici eu nu am dispretuit pe nimeni care traieste din munca sa.. nu stiu de unde ai inteles tu asta... si ca tot a venit vorba de munca.. si spunea cineva mai sus ca sunt salarii mici din cauza presedintelui.. sunt salarii mici din cauza voastra. Bugetarii(unii au salarii umflate rau) fac greve.. voi care sunteti angajati in sectorul privat nu puteti face? Stiati ca un magazin Carrefur isi acopera toate cheltuielile fixe lunare(salarii + chirie + utilitati) cu profitul de pe 2 zile de functionare?.. cu alte cuvinte se fac bani cacalau si pe voi va tin sa faceti foamea.. e vina voastra, nu a presedintelui.
In ceea ce priveste progresele Dacia.. sunt de acord.. a facut mari progrese de cand a intrat Renault in cadru.. insa deocamdata o masina SH mi se pare cea mai buna solutie pentru cineva cu un buget modest care doreste sa tina masina mult timp fara a avea probleme.
Am condus vreo cateva tipuri de masini la viata mea, mai vechi sau mai noi si pot sa-ti spun ca as recunoaste o masina care are peste 100000 km legat la ochi dupa zgomotul facut de usile care se inchid.
Si apropos de conflictele sociale, ceea ce faci tu aici este sa sustii razboiul de clasa. Ia ghiceste cine faceau asta... comunistii! Agitati bineinteles de omniprezenta Securitate. Hmm... incep sa am dubii in privinta continuarii acestui dialog...
A... si inca ceva.... era sa uit... bugetarii aia cu salarii umflate (din cauza carora nu pot dormi salariatii din Carrefur) sunt angajati in agentiile guvernamentale carora guvernul tocmai le-a marit lefurile si primele.
2. Poti compara si o masina cu 500.000 cu o dacia logan noua.. si daca ma duc la fier vechi si gasesc o caroserie(cu usi) de opel, volskwagen, audi.. etc.. usile acelei masini se vor inchide mai bine si mai frumos ca cele de pe dacia logan..
3. Nu stiu cu ce masini ai mers tu, dar daca tu zici ca preferi un logan nou in schimbul unei masini nemtesti(sa zic asa) de 3-4 ani.. pai ori nu ai habar cum ar trebui sa mearga o masina ori masinile straine cu care ai mers tu erau fiat albea, renault clio sau io stiu ce alte trompete..
4. Tu acum cred ca incerci sa justifici cumva gramada de bani pe care ai dat-o pe logan.. tin sa iti zic ca nu ai cum.. ai dat mai mult decat ai primit.. am patit si eu la fel cu solentza(aceeasi marie cu alta palarie) cumparata noua, cica full option(care la dacia reprezinta o gluma). Am tinut masina aia aproape un an si cel mai multumit am fost cand am scapat de ea.
"A... si inca ceva.... era sa uit... bugetarii aia cu salarii umflate (din cauza carora nu pot dormi salariatii din Carrefur) sunt angajati in agentiile guvernamentale carora guvernul tocmai le-a marit lefurile si primele." Salariatii din Carrefur dorm foarte bine.. la fel de bine doarme si prostia in ei.. la fel ca in cazul bugetarilor.. in astia mai doarme si o nesimtire fara limite..
Mai intai spui de nemti ca isi fac reviziile la zi si prin urmare ca au masini foarte bune (chiar si cu sute de mii de kilometri la bord), apoi spui ca te duci la dezmembrari sa iti iei piese pt. Golful tau (piese cu un grad foarte scazut de uzura la fel ca si Golful banuiesc). De asemenea, prima data ai precizat Golf IV, iar acum spui de masini de 3-4 ani... Alta brasoava ar fi faptul ca eu am Logan desi am specificat clar mai sus ca NU SUNT POSESOR DE AUTOTURISM DACIA.
In ce priveste functionarii de la stat, se pare ca nu poti face diferenta intre un profesor sa zicem si un angajat la Agentia Nationala de Plati (agentia aia care nu are bani sa plateasca despagubirile persoanelor ce au castigat procese cu statul roman, dar care plateste propriilor angajati salarii de la 5000 de euro in sus).
Singurul comentariu pertinent, zic eu, l-ai facut in legatura cu angajatii de la Carrefur care nu fac nimic in privinta propriei situatii. Insa si acest lucru se aplica la nivelul intregii societati. Adevarul e ca romanului ii place sa i se puna cizma in gura. E singura explicatie pe care am gasit-o pt. situatia actuala.
Cred ca am scris in vreo 3 comenturi ca nu am golf si nici nu imi place in mod special.. am un A4 daca conteaza cu ceva.. si nu este a tatalui pt ca am 32 ani.. Daca trebuie neaparat sa sti.. am condus de la mercedes din 92 cu 1.100.000km, o masina cazuta dar care inca mergea.. pana la audi S5 din 2009... undeva printre ele aflandu-se solentza(pe care am avut-o), logan si sandero.. Nu stiu cand am zis eu ca ma duc la dezmembrari sa iau piese.. cred ca ma confunzi:)) Am comparat o masina de la fier vechi cu un logan in ceea ce priveste deschiderea usilor pentru ca ai facut tu referire la asta..
O sa inchei discutia despre logan si in concluzie, Loganul este o masina potrivita unor anumite categorii de persoane(enumerate intr-un comment mai sus).. in general celor cu spirit de turma.. daca am vazut un logan la vecinu, normal ca pentru mine alta masina nu exista. Este o masina proasta din toate punctele de vedere si numai o persoana foarte limitata in gandire ar da 6 - 7 mii de euro pe asa ceva.
In cazul bugetarilor nu m-am referit la profesori sau la doctori.. in cazul lor e normal sa castige mult(mai mult decat in prezent).. m-am referit in principal la cei care au 12 clase.. sau 8.. si castiga chiar si 1000 euro pe luna.. Ex.. un sofer la RATB castiga peste 2000 lei.. unul de la FanCourier de exemplu castiga mult sub 2000 lei.. si tot ala de la ratb face greva...
Pentru cel de mai sus aici e un site de masini vrei sa faci politica du-te pe gandu.ro sau oriunde altundeva nu se discuta de politica aici .... mare adevar a grait acel cineva cand a spus ca romanu se pricepe la 2 lucruri POLITICA si FOTBAL ....
Fiecare masina are problemele ei si nu exista "masina perfecta". Repet, e o chestiune de bani si putin noroc... Acum stiu ca un Audi S4 nou sau de 2-3 ani nu se poate compara cu un Logan, dar nici nu cred ca a incercat cineva intreg la minte treaba asta. O astfel de marca este perceputa in Occident, in lumea normala, ca o masina de status, o masina a celor care au o anumita conditie sociala si materiala. Romanii in schimb, in schizofrenia lor, isi cumpara masina "tare" dupa care se plang ca niste babe plouate ca nu au bani sa intretina sau sa asigure masina (de multe ori se plang si de consum ceea ce ar fi de neconceput la un posesor de S4 din Germania de exemplu). Loganul a fost conceput ca o masina ieftina, de buget sa-i spunem. Prin urmare te duce din punctul A in punctul B fara prea mari pretentii.
Iti sugerez sa faci un exercitiu de memorie si sa-ti amintesti cuvintele sefului FMI Dominique Strauss-Kahn, inainte de a pleca din Romania, referitoare la snobismul romanilor : "Pot sa imi doresc un Mercedes, daca nu am bani decat de un Logan, imi cumpar un Logan". Ei prietene, cam asa gandesc occidentalii... De-asta la ei nu prea gasesti Q7 si X6, dar gasesti autostrazi pe care se poate circula decent.
P.S.: Ma bucur ca ai inceput sa faci distinctie intre categoriile de bugetari.