Camionul a fost comandat de compania de minerit LCR şi va opera în statul australian Queensland, unde va tracta un tren rutier compus din mai multe trailere. Camionul Tractomas TR 10x10 are o maă proprie de 40 tone, o lungime de 10 metri, o lăţime de 3.5 metri şi o înălţime de 4.6 metri. Motorizarea este asigurată de Caterpillar, fiind vorba despre un diesel de 27 litri, care dezvoltă 1.000 CP.
Operaţiunile de tractare ale trenului rutier de aproximativ 535 tone se vor derula pe o distanţă de peste 40 de kilometri şi vor avea loc la o viteză de până la 50 km/h. Potrivit Goodyear, anvelopa GP-2B este de tip multi-purpose de nivel 100, utilizată cel mai adesea pe macarale mobile sau pentru operaţiuni off road şi este destinată purtării îndelungate, menită să asigure un nivel ridicat al tracţiunii laterale în condiţii solicitante, dar şi o călătorie lină pe suprafeţe de rulare dificile. Goodyear este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume, având aproximativ 69.000 de angajaţi. Compania şi îşi confecţionează produsele în 52 de fabrici plasate în 22 de ţări.Via Goodyear
Da, mi-am dat seama cum de nu ti-a ridicat nimeni pana acum un monument. Stii de ce? Rupi cimentul sub tine de prost ce esti.