- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
IAA FRANKFURT 2007
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Trabantul renaste la Salonul de la Frankfurt
:D
O zi buna !
Bafta Producatorului !!!
pot spune ca era extrem de usor de intretinut .
daca cei care l-au preluat ar mentine toate avantajele vechii lor modele si ar scoate folosi motoare mai putin poluante ,cred ca ar fi un boom pe piata-poate ca ar depasi si loganiada.
bafta creatorilor
Ati vazut voi nemti care ar face o masina doar de dragu de a avea roti???
Ce preti, ce motorizari si alte alea este doar o idee a unor temerari si atat.
Treziti-va!!!
Nici cu tehnologia de azi nu se mai poate face un Trabant ADEVARAT !!! (DA, din carton si un consum extrem de mic) Vedeti piesele de schimb pentru Trabant care se fabrica in prezent si comparati-le cu cele originale si apoi ... ne vedem tot aici!
are ceva mai special
pana si numele suna fain :|||
Sunt Trabantist, si voi ramane in continuare. Nu imi permit sa merg lunar cu masina la revizii, si nici nu imi permit sa investesc zeci de milioane. Si totusi merg si eu pe strada, nu ma ploua, si merg cam la fel de ieftin ca si cu RATB-ul ...doar ca nu miros costitza niciunui nespalat, si nici nu ma pipaie nimeni pe la buzunare.
Ptr cei ce nu au condus niciodata, va spun k e senzatia de cart acoperit.
termenul folosit ptr a descrie masinutza in ochii unui mecanic batran vi-l divulg si voua
" asta-i motocicleta confort sporit...ce mama naibii "
si va fi si decapotabil.io sunt nostradamus.el nino di trabanto
Au fost niste masini de se numeau Volkswagen broasca. Au oprit productia, au scos New Beetle. Scump ca dracu', si degeaba, ca nu s-a putut ridica nici pe departe la vanzarile si faima broastei.
Acum astia vor sa faca aceeasi chestie cu Trabi. De vandut... o sa se vanda cateva zeci-sute-mii, dar cred ca mult mai multe s-ar vinde daca le-ar face cum erau ele odata. Poate cu alt motor, ca ala vechi nu mai corespunde normelor de poluare. Dar identic ca aspect, si IEFTIN.
Am si Trabi, am si broasca. Cu Trabi am fost in iunie la Zwickau, unde se fabricau, si unde s-a serbat semicentenarul lui Trabi (www.supertrabi.de). Am mers 4200 km in total (de la Zw am ajuns cu el pana in Franta), si in 2 saptamani de drum am reparat.... sa zic in total 2, poate 3 ore la el. Masina din '81. Stiu multi oameni care s-ar gandi de 2 ori inainte sa plece la un astfel de drum cu o Solentza sau chiar cu Loganul. Trabi este o masina foarte simpla si fiabila si cu minime cunostinte de mecanica poti repara absolut orice, fara sa te duci sa lasi gramezi de bani in service.
Am unul care nu l-am mai pornit de 2,5 ani ... cu rezervorul aproape plin ... si cred ca o sa-i dau o cheie zilele astea.
Ce ziceti mai porneste ?
Dupa cum il stiu eu, nu o sa-mi porneasca prea greu..