Trabantul renaste la Salonul de la Frankfurt
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Toata lumea stie cum arata un Trabant. Multi dintre noi au avut ocazia chiar sa il si conduca. Micul model a fost de-a lungul timpului subiect de barfa, de lauda sau de injuraturi pentru fiecare roman. Se pare insa ca exista posibilitatea de a putea vedea in anii urmatori o noua generatie a modelului german de succes pe strazile Romaniei. Potrivit unor surse oficiale, exista cineva care vrea sa renasca legenda micului automobil.
Herpa, o companie care produce modele in miniatura, a desenat o viitoare generatie a micului Trabant. Designul cuprinde linii simple care pastreaza look-ul traditional al masinii germane. Noua generatie va putea fi admirata in miniatura de 1/10 la Salonul Auto de la Frankfurt, unde Herpa va incerca sa-si surpinda publicul cu noua inovatie.
In cadrul salonului, Herpa va incerca sa testeze reactia publicului si va oferi vizitatorilor un chestionar in care acestia isi vor putea exprima parerile despre noul Trabant si dorinta de a-l vedea pe strada. Toate remarcile pertinente vor fi analizate cu atentie de designeri si vor fi luate in considerare pentru look-ul final.
Herpa este proprietarul tuturor drepturilor asupra modelului Trabant si a discutat deja cu mai multi constructori posibilitatea dezvoltarii noii generatii. De asemenea Herpa a asigurat publicul ca nu va construi singura decat 1500 de modele in miniatura care vor fi apoi folosite pentru a cauta un producator. Daca vor exista companii interesate de renasterea micului model, Herpa a anuntat ca le va ceda drepturile de folosire a numelui si designului.
Dupa renasterea micului Fiat 500 este foarte posibil sa asistam si la o reeditare a modelului Trabant, propunerea celor de la Herpa suscitand probabil deja interesul mai multor constructori auto.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
:D
O zi buna !
Bafta Producatorului !!!
pot spune ca era extrem de usor de intretinut .
daca cei care l-au preluat ar mentine toate avantajele vechii lor modele si ar scoate folosi motoare mai putin poluante ,cred ca ar fi un boom pe piata-poate ca ar depasi si loganiada.
bafta creatorilor
Ati vazut voi nemti care ar face o masina doar de dragu de a avea roti???
Ce preti, ce motorizari si alte alea este doar o idee a unor temerari si atat.
Treziti-va!!!
Nici cu tehnologia de azi nu se mai poate face un Trabant ADEVARAT !!! (DA, din carton si un consum extrem de mic) Vedeti piesele de schimb pentru Trabant care se fabrica in prezent si comparati-le cu cele originale si apoi ... ne vedem tot aici!
are ceva mai special
pana si numele suna fain :|||
Sunt Trabantist, si voi ramane in continuare. Nu imi permit sa merg lunar cu masina la revizii, si nici nu imi permit sa investesc zeci de milioane. Si totusi merg si eu pe strada, nu ma ploua, si merg cam la fel de ieftin ca si cu RATB-ul ...doar ca nu miros costitza niciunui nespalat, si nici nu ma pipaie nimeni pe la buzunare.
Ptr cei ce nu au condus niciodata, va spun k e senzatia de cart acoperit.
termenul folosit ptr a descrie masinutza in ochii unui mecanic batran vi-l divulg si voua
" asta-i motocicleta confort sporit...ce mama naibii "
si va fi si decapotabil.io sunt nostradamus.el nino di trabanto
Au fost niste masini de se numeau Volkswagen broasca. Au oprit productia, au scos New Beetle. Scump ca dracu', si degeaba, ca nu s-a putut ridica nici pe departe la vanzarile si faima broastei.
Acum astia vor sa faca aceeasi chestie cu Trabi. De vandut... o sa se vanda cateva zeci-sute-mii, dar cred ca mult mai multe s-ar vinde daca le-ar face cum erau ele odata. Poate cu alt motor, ca ala vechi nu mai corespunde normelor de poluare. Dar identic ca aspect, si IEFTIN.
Am si Trabi, am si broasca. Cu Trabi am fost in iunie la Zwickau, unde se fabricau, si unde s-a serbat semicentenarul lui Trabi (www.supertrabi.de). Am mers 4200 km in total (de la Zw am ajuns cu el pana in Franta), si in 2 saptamani de drum am reparat.... sa zic in total 2, poate 3 ore la el. Masina din '81. Stiu multi oameni care s-ar gandi de 2 ori inainte sa plece la un astfel de drum cu o Solentza sau chiar cu Loganul. Trabi este o masina foarte simpla si fiabila si cu minime cunostinte de mecanica poti repara absolut orice, fara sa te duci sa lasi gramezi de bani in service.
Am unul care nu l-am mai pornit de 2,5 ani ... cu rezervorul aproape plin ... si cred ca o sa-i dau o cheie zilele astea.
Ce ziceti mai porneste ?
Dupa cum il stiu eu, nu o sa-mi porneasca prea greu..