Trabantul electric nu va intra în producţie
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nemţii de la Indikar au anunţat că nu vor mai construi versiunea electrică a lui Trabant. Modelul a fost prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt din 2009 sub formă de concept şi se numea Trabant nT. La vremea respectivă, modelul era echipat cu un motor electric de 64 CP şi putea atinge o viteză maximă de 130 km/h, puţin peste ceea ce oferea originalul echipat cu un motor cu combustie internă. Din păcate pentru cei care aşteptau un asemenea model, lipsa investitorilor a dus la oprirea definitivă a dezvoltării proiectului.
Potrivit publicaţiei germane Leipziger Volksezitung, compania Indikar are nevoie de 30 de milioane de euro pentru a finanţa proiectul Trabant. Modelul respectiv ar trebui să se vândă cel puţin la fel de bine ca precedesorul său pentru a fi rentabil, dar premisele economice nu anunţă un succes răsunător pentru un model electric care poartă numele unui vehicul low-cost din fosta RDG. Niciun investitor nu s-a arătat interesat de această companie, semn că exemplarul prezentat la Frankfurt în 2009 a fost cântecul de lebădă al modelului Trabant, care va dispărea de pe şosele în curând graţie normelor europene din ce în ce mai stricte.
Un pas mic pentru siguranţa publică şi mediu, o lovitură mare pentru pasionaţii de Trabant, din ce în ce mai puţini la număr.Dacă ar fi intrat în producţie, Trabant nT se lăuda cu o încărcare completă în mai puţin de 8 ore de la o priză convenţională de curent alternativ. În cazul utilizării unui sistem special de încărcare, acumulatorul poate fi umplut până la capacitate maximă în doar două ore, spuneau proiectanţii modelului.
Via | Autoweek.nl
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
30 de milioane? Nici macar nu ar fi mult. Dar reticenta asta arata neincrederea in evolutia economiei. Nu bun, nu bun.
Putin interiorul daca ar fi fost in culori ceva mai vesele....
dar din toate care au fost prezentate la salonul auto nici una nu o sa apara pe piata sau daca apare o sa aive cele mai proaste componente incat sa renuntam la ele
chineji si japonezi au nu masini electrice ci si camioane si tiruri electrice si nu se mai plang ca nu au autonomie