Toyota a lansat noul Yaris pe piaţa din România. Modelul are un preţ de lansare de 11.097 euro cu TVA inclus şi a debutat concomitent în 20 de reprezentanţe Toyota din România.
Toyota Yaris a debutat în 20 de locaţii Toyota din ţară şi are un preţ special de lansare de 11.097 euro cu TVA inclus. Cea de-a treia generaţie a subcompactei nipone este fabricată în Franţa şi este oferită în compania a trei motorizări – 1.0 VVT-I de 69 CP, 1.33 Dual VVT-I de 99 CP şi 1.4 D-4D 90 CP. Modelul se mândreşte şi cu elemente noi în materie de conectivitate, noua generaţie beneficiind de sistemul Toyota Touch şi Toyota Touch&Go, care integrează o serie de funcţii multimedia puse la dispoziţia şoferului cu ajutorul comenzilor de pe volan şi a unui afişaj de 6.1 inch cu ecran tactil. Pe lângă sistemul de navigaţie, sistemul celor de la Toyota integrează şi căutarea prin Google Maps şi micronavigaţie cu ajutorul smartphone-ului utilizatorului.
Cei de la Toyota au abordat un design mai dinamic şi mai sofisticat pentru Yaris, păstrând însă calităţile generaţiilor precedente ale acestui model. Interiorul lui Yaris este mai spaţios decât cel al predecesorului său, iar calitatea materialelor şi conectivitatea multimedia au atins noi cote. Printre punctele forte ale acestui model se numără şi consumul redus de carburant, emisiile reduse de noxe şi un echilibru între confort şi agilitate oferit de suspensia revizuită şi servodirecţia asistată electric, spun oficialii mărcii japoneze.
Yaris are şi cel mai bună rază de bracare din segmentul B: 4.7 metri, în timp ce coeficientul aerodinamic este şi el pe primul loc în clasă, cu o valoare de 0.287.
Motorul entry-level, un VVT-I de 1.0 litri, consumă 4.8 litri la sută şi emite 111 grame CO2 pe kilometru. Unitatea este fabricată în Polonia şi se mândreşte cu cea mai redusă valoare a consumului în segmentul său. Cuplul maxim este de 93 Nm şi este atins la 3.600 rpm. Fratele său mai mare, o unitate Dual VVT-I de 1.33 litri, dezvoltă 99 CP la 6.000 rpm şi 125 Nm la 4.000 rpm. În compania transmisiei Multidrive S, consumul mixt declarat al acestei motorizări este de 5.1 litri la sută, în timp ce emisiile de CO2 sunt de 118 grame pe kilometru.
Motorul D-4D de 1.4 litri este cea mai mare unitate oferită pe Yaris şi are cel mai mare cuplu motor din gamă – 205 Nm între 1.800 şi 2.800 rpm. Unitatea dezvoltă 90 CP la 3.800 rpm şi se mândreşte cu un consum mixt de numai 3.9 litri la sută, alături de emisii de 104 grame CO2 pe kilometru. Cel mai ieftin Yaris diesel costă 14.710 euro cu TVA inclus pe piaţa din România. Yaris a devenit cu 20 de kilograme mai uşor decât predecesorul său, deşi dimensiunile sale au crescut.
Modelul are până la nouă airbag-uri în dotarea standard, în funcţie de nivelul de echipare ales.
MODEL |
Toyota YARIS |
VW POLO |
FORD FIESTA |
RENAULT CLIO |
OPEL CORSA |
VERSIUNE DE BAZĂ |
1.0 69 CP Terra |
1.2 60 CP Trendline Attractive |
1.25 60 CP Ambiente |
1.2 16v 75 CP Authentique |
1.0 Twinport 65 CP Selection |
PREŢ (Euro)* |
11.097 (preţ de lansare)
12.691 (listă)
|
11.472 |
11.550 |
11.250 |
10.930 |
DIESEL ECHIVALENT |
1.4 D-4D 90 CP Sol MMT |
1.6 TDI CR 90 CP Highline DSG |
1.6 TDCI 85 CP Titanium |
1.5 dCi 90 CP Night&Day |
1.3 CDTI 95 CP Cosmo Ecoflex S/S |
PREŢ (Euro)* |
17.980 |
17.940 |
15.850 |
14.700 |
16.610 |
*Preţuri de listă. fără oferte speciale. TVA inclus.
Pentru fişa tehnică a lui Yaris şi lista completă de preţuri, CLICK AICI.
Si arunca o privire si prin curtea concurentei sa vezi cam ce puteri se regasesc la aceasta clasa...poate vei alege un Polo de 1.2 cu 60 CP...
@GP Nu stiu tu unde pozitionezi masina asta fiindca iarasi,aruncand o scurta privire peste concurenta vei vedea ca pretul (REAL 11.097 euro TVA inclus,iar cu RABLA -> 8.397 euro cu TVA inclus) este foarte competitiv...
Mai bine prefer un Logan/Sandero 1.2 sau chiar 1.6 16v, cu 6-7000 + tichete, versiunea cea mai buna din gama, si de restul banilor, bag benzina. :))
Polo pleaca de la 11.021 si aici chiar s-a inventat termenul " CHEL" (vezi fisa de dotari pe echiparea Trendline),nu tu bancheta spate rabatabila,nu tu oglizni electrice,NU AER CONDITIONAT,NU INCHIDERE CENTRALIZATA PE CHEIE,NU COMPUTER DE BORD,fara USB si intrare aux audio,comenzi pe volan,iarasi mai greu,elemente ce se gasesc in standard pe NOUL YARIS si nu mai zic de fiabilitate si de garantia de 5 ANI...
Sincer,nu stiu de ce postezi dc esti varza,devi penibil!
Nu-mi vine sa cred ca in anul 2011 Toyota mai are indrazneala sa arunce pe piata o masina cu finisaje sub Suzuki Swift, dar la pret de Polo. Este o nerusinare!
93 NM la 6000 rpm turatie la care consuma 12 la suta nu 4,8
155 km/h viteza maxima, masina vanduta in 2011 care merge ca dacia lui bunicu
0 100 km/h 15s , 15 secunde .. incredibil cred ca e in top cele mai lente masini de pe piata
daca urca 2 persoane in masina asta poti sa uiti de consumul asta cosmetizat si poti sa uiti de orice depasire sau urcare in rampa,
jenant,
si cu un pret de plecare de 10100euro
Sau 1.1 Diesel 75Cp cu 3.2/3.8 % si un pret de 11578 €
Puneti pretul la Yaris cel de lista (Atentie,exista inca de la lansare Oferta Optimo cu pretul de plecare de 11.097 euro TVA inclus) iar la Polo peretul din Oferta Atractive...
Nu va e rusine sa o dati in halul asta de gard?
Putini stiu si va bazati pe asta...
Jenant!!!
Auzi tu, Rio ?! :))
11.097 Euro pt Tpyota Yaris 1.0 ( 69 CP ) Terra Optimo la un nivel de echipare standard MULT mai ridicat si cu garantie 5 ani sau 160.000 km.
Te rog "Seba" :) sa rectifici si tu in tabelul comparativ pt a nu-i induce in eroare pe potentialii clienti...
Merci!
La Noul Yaris nu am remarcat dotarea aceasta?
Cum este posibil?