Iniţial, modelele lansate în 2015 vor împărţi între 20 şi 30 la sută din componente, urmând ca acest procent să atingă ţinta finală a celor de la Toyota pe parcursul mai multor ani, timp în care îşi vor actualiza gama. Toate modelele bazate pe noua platformă de la Toyota vor avea un centru de greutate mai scăzut, ceea ce va permite un nivel ridicat al manevrabilităţii şi performanţe îmbunătăţite la frânare. Japonezii de la Toyota sunt deschişi şi la ideea folosirii componentelor standard folosiţi de alţi constructori de automobile.
Toyota se va concentra pe creşteri pe termen lung, lăsând deoparte câştigurile pe termen scurt. Japonezii spun că vor să dezvolte vehicule cu un nivel superior de calitate şi că vor investi banii economisiţi pentru a proiecta automobile mai bune. Volkswagen este primul constructor de automobile care a lansat o platformă comună pentru majoritatea modelelor din gama sa. Aceasta se numeşte MQB şi va fi introdusă treptat în portofoliul concernului german.Via Reuters
Chiar Akio Toyoda spunea ca se vor concentra mai mult pe calitate, decat cantitate. Se contrazice singur!
In Europa s-a nascut automobilul, aici s-a inventat motorul Diesel si cel Otto! In Europa mai precis in GERMANIA.
Acum tot nemtii dau tonul, ceilalti, al de Toyota incearca sa tina pasul. De amorul artei si al diversitatii sper sa le iasa!
in cazul in care nu stiai Toyota e cel mai mare producator auto. In alta ordine de idei ce legatura are faptul ca acum 50 de ani japonezii erau la furat in dom. auto? E ca si cum as spune ca cei mai dezvolatati si mai civilizati sunt egiptenii pentru ca acum fro' 4.000 de ani aveau piramidele pe cand europenii inca nu reusisera sa treaca de etapa picturilor pe peretii pesterilor.
Tehnologic vorbind, VW - platforma modulara MQB - in productie- Toyota nu
VW- motoare injectie directa benzina si supraalimentare - Toyota nu
VW - punti multilink clasa compacta - Toyota nu
VW- unitati media color avansate - Toyota nu
Care e tehnologia aia pe paine?
Cand Toyota a scos prima sa limuzina autentica (Century), VAG nici nu stia cu ce se mananca acest gen de masina, pedaland pe trotinete de consum. VW a stiut intotdeauna cum sa intre pe sub pielea plebei de oriunde (care, desigur, bate numeric casta aristocratica), de aceea a ajuns asa "mare si tare" astazi si ranjeste cu atuul financiar in maneca. Dar, de fapt, Audi (rezonanta plus sigla) face tot farmecul in conglomerat, iar daca s-ar desprinde din acesta, ai avea o surpriza de proportii de indurat: interesul amarastenilor pentru intregul VAG s-ar reduce cu mai mult de 50%......pe pariu?
Tot in Europa au aparut si cele mai importante curente de guvernare:
- democratia in Grecia Antica
- comunismul, in Germania prin ideile lui Marx si Engels redactate in Manifestul Comunist din 1848.
- totalitarismul aparut in Antichitate( ex. Sparta)
- aristocratia, burghezia si oligarhia tot in Europa.
Nu mai vorbesc de Revolutia din Tarile de Jos, prima din intreaga lume de la 1556, revolutia industriala din Anglia si Revolutia franceza de la 1789 ale carei efecte se simt si astazi.
Unde-i Japonia?
dar nu mai bine vorbim de viitor? De viitorul sumbru al Europei? Peste 10-15 ani voi intreba eu retoric.
Unde-i Europa?
Toate masinile asiatice care nu sunt destinate pietelor americane si europene,au calitati mai proaste.Vei vedea vopseaua impecabila pt.cele doua piete,si vei vedea vopseaua "coaja de portocala"pt.restul pietelor auto.