Toyota vrea să bată recordul absolut de vânzări în 2012
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Toyota are planuri mari în 2012. Deşi majoritatea liderilor din industria auto prevăd un an în care vânzările auto vor creşte foarte slab sau chiar vor scădea în raport cu anul anterior, compania japoneză anunţă că prognozele proprii pentru acest an vizează zdrobirea unui record absolut de care nu s-a atins nimeni de 34 de ani: cele mai multe maşini vândute de un constructor auto în lume într-un an.
În acest moment, recordul absolut este deţinut de General Motors, care în 1978 a reuşit să vândă 9.55 de milioane de maşini în toată lumea. Deşi această cifră a fost "ameninţată" în ultimii ani foarte serios, criza a oprit potenţialele recorduri în zone inferioare celei atinse de GM acum mai bine de trei decenii.
Anteriorul record Toyota este de 9.37 de milioane de maşini şi a fost atins în 2007. Deşi în 2008 prognozau 9.85 de milioane de maşini, criza economică a dat peste cap calculele iniţiale. Anul trecut, Toyota a vândut 7.9 milioane de maşini, japonezii fiind afectaţi însă serios de dezastrul natural care a lovit coasta de est a Japoniei în luna martie 2011.
Ultimii trei ani în industria auto | ||||
CONSTRUCTOR | VÂNZĂRI 2009 | VÂNZĂRI 2010 | VÂNZĂRI 2011 | EVOLUŢIE 10/11 |
GM | 7.477.178 | 8.389.769 | 9.025.942 | +7.6% |
VW GROUP | 6.290.000 | 7.140.000 | 8.160.000 | +14.3% |
TOYOTA | 7.800.000 | 8.418.000 | 7.900.000 | -6.2% |
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Juriul Car Of The Year 2025 a definitivat lista celor 7 finaliști care intră în cursa pentru marele premiu. Dacia Duster și Renault 5 E-Tech printre pretendenți. (15.11)
-
Uzinele auto aflate în construcție de BYD și BMW în Ungaria sunt așteptate să înceapă producția în a doua jumătate a anului 2025, ceea ce ar putea ajuta la creșterea economiei țării, a declarat șeful de cabinet al prim-ministrului Viktor Orban. (15.11)
-
În cadrul Salonului Auto Internațional de la Guangzhou, Dongfeng Nissan a prezentat sedanul electric N7, un model exclusiv dedicat pentru piața din China. (15.11)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
1. GM si VW au in portofoliu o droaie de branduri si ies cu ele la inaintare si le aduna pe toate vandute intr-o caciula, pe cand Toyota are trei subsidiare (Toyota, Lexus, Scion). Eo mica mare diferenta, da?
2. Americanii vand bine pe piete unde nu e nevoie de masini cu motoare foarte eficiente termodinamic, in primul rand datorita preturilor mici la carburanti. De exemplu, ce dracu sa fac eu in Romania, ca muritor de rand, cu o masina GM cu motor de 2.0 benzina, cand un litru costa aproape 1.5 euro?
Toyota copiaza in draci, inoveaza, eficientizeaza, simplifica si fiabilizeaza. De asta au rupt gura tuturor. Americanii au dinozauri mari si grei, cu motoare gurmande. Europenii aduc inovatia si tehnica dementiala. Asiaticii iti ofera ce nu au primii, adica fiabilitatea si calitatea. In schimb sunt jalnici la design.
PS: Daca si vizionarul Steve Jobs adora efectiv modelele Mercedes Benz, oare cine e tatal masinilor si motoarelor? ;P
Mai mult, asa cum zicea cineva mai sus VW Group are de la VW up! pana la Lamborghini, Bentley si Man. Deci banii vin din mult mai multe parti. Asa e si la GM.
Cel putin dpmdv, pe Toyota nu a dat-o in jos criza financiara, ci tsunamiul de anul trecut. Criza financiara a fost la toti. A contat doar cum sti sa te adaptezi. Ori cu natura nu poti sa te pui.
PS: Daca si vizionarul Steve Jobs adora efectiv modelele Mercedes Benz, oare cine e tatal masinilor si motoarelor? ;P
pai daca mercu' are cele mai mari noxe si consumuri la aceeasi cilindree cu, concurenta, cine e taticul masinilor? =)))))))))
si defecte impreuna cu vw si audi acest trio cocalar imparte primul loc, si asta nu numai in topurile nemtesti=))))))
toyota nu a inventat prea mult, insa are niste motorase mici bune si masini cu preturi corecte, ca sa nu mai zic de garantia de 5 ani si ce inseamna aceasta garantie comparativ cu restul marcilor fie si mercedes.
vezi cum suna motorul lui lexus LFA si apoi asculta orice AMG, ca sa vezi ce rafinament si rotunjime atinge lexus (de fapt toyota).
honda e tot pe acolo
ca tu indragesti mercedes aia e alta treaba, da puteai sa taci din gura ca te-ai facut de rahat
mercedes ar trebui sa ia si lectii de siguranta de la GM, masini sub 10 mii euroi care-s mai sigure decat mercu la 80 de mii
mercedes are un singur obiectiv: sa fie profit, sa tineti minte ce va spun
asa-s mercedesurile si apple care se complementeaza reciproc si in mintea lui jobs de altfel (niste produse varza din opinia mea) din ce se putea obtine de fapt (vezi samsung, toyota etc si altele)
jobs chiar nu a revolutionat si inventat NIMIC
voi si multa lume nu stiti ce inseamna a inventa a revolutiona
Pe de alta parte, trebuie sa fi foarte atent cand iti iei un Apple, sa il folosesti pentru ce a fost gandit. Altfel ti se va parea ca e varza, f scump si ti-ai luat o foarte mare teapa.
VW si GM are un % enorm de piese chinezesti si de aceea si problemele de calitate si fiabilitate.
Singura firma care se poate pune cu Toyota este Hyundai.
Jobs a vandut produse in ambalaje frumoase, la preturi exagerate hipsterilor.
Jobs was awarded the National Medal of Technology by President Ronald Reagan in 1985, with Steve Wozniak (among the first people to ever receive the honor),[261] and a Jefferson Award for Public Service in the category "Greatest Public Service by an Individual 35 Years or Under" (also known as the Samuel S. Beard Award) in 1987.[262] On November 27, 2007, Jobs was named the most powerful person in business by Fortune magazine.[263] On December 5, 2007, California Governor Arnold Schwarzenegger and First Lady Maria Shriver inducted Jobs into the California Hall of Fame, located at The California Museum for History, Women and the Arts.[264]
Dap, un gunoi, ce altceva. Daca stai bine sa te gandesti, Time abia daca e citit la tzeara la Pocreaca.
Daca tu nu ai realizat nimic in viata nu iti da dreptul sa te *** pe realizarile altuia. Daca Jobs e un gunoi... tu... ce esti?