Toyota Verso-S, monovolumul de clasă mică al japonezilor, a primit un facelift

de Sebastian Toma
Luni, 12.05.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a aplicat o restilizare în gama Verso-S, pentru a-şi aduce monovolumul de segment B în linie cu noul său limbaj estetic.

Toyota Verso-S, monovolumul de segment B al mărcii nipone, a primit un facelift la trei ani de la lansarea generaţiei actuale. Facelift-ul i-a adus lui Verso-S un set de lumini de zi cu LED-uri, culori noi în portofoliu, un set de stopuri noi şi o listă de dotări mai bogată pentru anumite echipări. Restilizarea i-a aplicat lui Verso noul limbaj de design al mărcii japoneze, numit "Keen Look", care implică o nouă grilă frontală, o bară de protecţie redesenată şi alte mici schimbări de ordin estetic, cum ar fi noile jante din aliaj de 16 inch.

Habitaclul lui Verso-S poate fi comandat într-o singură nuanţă, pe negru, sau într-o combinaţie de maro şi negru. Reprezentanţii Toyota spun că a fost îmbunătăţit nivelul de calitate al materialelor de la bord, incluzând granulaţia planşei de bord, ornamentele din habitaclu şi alte detalii interioare. În materie de tehnologie, lista de dotări standard include acum şi un sistem de monitorizare a presiunii în pneuri. Nivelurile de echipare medii şi superioare ale lui Verso-S prezintă un ecran tactil cu dimensiunea de 6.1 inch, conectivitate Bluetooth, port USB şi cameră video pentru marşarier.

Blocurile optice ascuţite ale lui Toyota Verso-S au fost păstrate de facelift, dar acestea încadrează acum o nouă grilă frontală.

Urmareste Automarket
Lista de dotări opţionale include sistemul de navigaţie Toyota Touch 2 Go, care integrează servicii Google.
Printre avantajele tehnologice ale sistemului de navigaţie furnizat de TomTom se numără serviciile Toyota Real Time Traffic, Google Street View, Panoramio, Google local search, meteo şi informaţii privind spaţiile de parcare din zonă. Sistemul multimedia poate să ajute şoferul să găsească o parcare în aproprierea destinaţiei alese, să obţină informaţii meteo în timp real şi să afle cum arată locul în care trebuie să ajungă prin Google Street View.

Via Toyota

Comentarii (10)

  • Dacia Plant
    Chiar sunt curios CINE, PENTRU CE si DE CE ar da cineva banii pe o astfel de masina ?
    5 7
  • La prima indtrebare raspunsul este urmatorul:

    Cineva care, spre deosebire de tine, are suma de bani necesara pentru achizitionarea acestei masini, isi doreste o masina noua si nu un sh cu numar incert de km si caruia-i place masina respectiva.

    La a doua si a treia intrebare raspunsul consta intr-o alta intrebare si se regaste intr-un vechi si intelept proverb romanesc. Prin urmare calul moare de drum lung.... Ghici cine moare de grija altuia?
    14 3
  • Dacia Plant
    @miha: De data aceasta ai dat un raspuns de-a dreptul pueril.
    Nu era vorba de masini sh aici. Era vorba ca poti lua ceva mult mai frumos si un alt gen de masina in acesti bani. Aceasta nu este nici mica, nici monovolum, nici performanta, nici nici. + urata.
    2 8
  • saytok
    Dacia Plant, tu sa fii sanatos ;)
    7 0
  • iti spun eu cine ar da bani pe o totoya, in general: gigel, f probabil ITist sau angajat in banca, 25-30 ani cu un copil eventual, care nu stie/nu a fost interesat niciodata de ce inseamna arbore cotit, esp sau DSG ori motor aspirat natural (exemple tehnice absolut aleatoare). are nevoie de o masina cu 4 roti, mai mica sa nu ocupe loc de parcare si de la vecini, sa se duca la socri si poate si prin bulgaria vara si la munte iarna.
    el vrea o masina simpla, a auzit prin birou/google de skoda, vw, toyota ca ar fi bune si trainice dar isi ia totusi totoya ca e cea mai vanduta marca auto worldwide.
    9 1
  • saytok
    mog. ce le stii tu ... ca un om mare !
    5 1
  • @Dacia Plant

    Pana la urma ai aflat cine moare de grija altuia?
    5 3
  • Masina asta in Romania se vinde ca Subaru Trezia(varianta fara facelift), cred ca articolul trebuia sa spuna asta. Pietele/gusturile sunt diferite, probabil in Asia sa aibe succes, la noi nu prea vezi pe strada asa ceva.
    Totushi e constructorul nr.1 pe glob, nu fac ei mashini asa degeaba sa nu le cumpere nimeni...
    2 1
  • Dacia Plant
    @mog: Una din abilitatile mele este si in acest domeniu (IT) si n-are nici o legatura cu ce ai zis tu mai sus. Si nu ma refer la utilizator de PC. Ci despre limbaje de programare. Si nu mi-as cumpara aceasta masina. Si ma intereseaza ce-i ala arbore cotit, DSG sau altele enumerate de tine.
    2 3
  • normal, ca exista si exceptii ca mine, ca tine probabil si mai stiu si altii. dar in mare parte asa e, si iti spun din experienta personala.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru