Toyota va produce vehicule pe hidrogen din 2015

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 07.08.2009
Toyota va lansa versiunea Plug-In a lui Prius pana la sfarsitul acestui an si va oferi o versiune electrica a lui iQ pana in 2012. In cinci ani, Toyota va oferi si vehicule alimentate cu hidrogen.

Akio Toyoda, presedintele companiei Toyota, a anuntat ca vor produce vehicule alimentate cu hidrogen pana in anul 2015. Presedintele companiei japoneze a anuntat ca inginerii sai au facut progrese remarcabile in acest domeniu si ca spera sa sa faca tehnologia vehiculelor alimentate cu hidrogen accesibila publicului de rand si disponibila pentru achizitie in urmatorii cinci ani. Pe langa asta, Akio Toyota a confirmat faptul ca vor lansa o versiune Plug-In a modelului Prius, dar si o versiune electrica a lui IQ in anul 2012.

Oficialii Toyota au anuntat ca viitoarele Prius Plug-In si iQ EV vor fi echipate cu baterii Li-Ion si nu cu acumulatori Ni-mh, cum sunt cele folosite la cea de-a treia generatie a lui Prius. Schimbarea tehnologiei folosite de acumulatori ar putea duce la o capacitate de productie mai mare pentru Toyota, care deja sufera din cauza cerererii foarte mari inregistrate pentru noul Prius.

Via | JustAuto (inreg.)

Comentarii (7)

  • Stelian_Opincariu
    Era cazul sa se schimbe ceva.............
    3 3
  • Mariusr22
    Viitorul
    Sunt de parere ca viitorul e hidrogenul si nu energia electrica cum se incearca in momentul de fata. Acum toata lumea incearca sa treaca pe energia electrica fiindca nu e atat de costisitoare si probabil studiaza de mult timp acest domeniu. Sunt de parere ca BMW merge pe directia cea buna cu hidrogenul iar costurile de productie a combustibilului si poluarea produsa vor fi mult mai mici decat in cazul energiei electrice care momentan e produsa in mare parte nuclear sau pe carbuni... Ca o paranteza pentru a incarca o Tesla la capacitate maxima iti ia 24 de zile prin energia eoliana, in timp ce prin energie de la teava normala iti ia cateva ore. ... Emisii zero la producerea de hidrogen in Norvegia in cadrul unui program sustinut de BMW si guvern, iar de pe teava de esapament iese apa ...
    6 2
  • Rodallega
    BMW din care iese apa;)))
    DA asa este BMW e pe drumul cel bun... Motoare de de 5000 cm3 si 500 cai motoare de 4.4 biturbo ......cei mai tari:))))las-o balta...... ce dracu fac astia de la BMW???? au facut ei Hidrogen 7 cu un consum de 60L/100km de hidorgen:)))))))))))))))))) si are si 2 rezervoare ceva foarte inteligent:)))...cei care se ocupa cu adevarat sunt japonezii cu hibridele si masinile pe hidrogen. Un mic exemplu.....in timp ce BMWu ala consuma atata deci practic nu poti sa il folosesti decat pana la piata si inapoi Honda FCX Clarity primul si cu adevarat unica masina care merge pe hidrogen consuma 3.5L/100km e o diferenta mult prea mare ca sa compari o tehnlogie umflata cu pompa de presa si de impresiile celor care conduc BMW si cei care tac si fac Honda Lexus/Toyota
    3 1
  • mihai2001
    Energie Electrica
    Eu cred ca motorul electric reprezinta o revolutie mai mare decat motorul pe hidrogen. Ganditiva la aplicatiile motorului electric in viata de zi cu zi....si cum o sa influenteze el stilul de viata in viitor.

    Costurile masinilor electrice este momentan mare deoarece nu exista retele logistice bine puse la punct. lucru care se va schimba in anii urmatori in care, cred eu, toata lumea va avea cel putin un model electric de oras. Si o data cu masinile electrice vom gandi si noi mai verde, vom incepe sa dezvoltam solutii pentru a capta energie.

    P.S. Nu mai zic de puterea motoarelor electric 1000 Nm de la 0 Rpm.
    1 0
  • Traian
    ?
    Bine bine dar de unde se alimenteaa cu hidrogen??? sau cei care au Prius si asa mai departe de unde isi incarca bateriile? puteti sa ma lamuriti si pe mine?
    1 0
  • curent vs H2
    Eu cred ca totusi motorul electric va fi viitorul din momentul in care se vor descoperi materialele superconductive la temperatura "camerei". Avantajele unui motor electric fata de unul cu H2 sunt multe (moment motor constant fata de turatie, componente in miscare DOAR UNA (rotorul), emisii 0 ,etc
    0 0
  • hydrogen vs electricity
    Folosirea electricitatii este mult mai eficienta decat a hidrogenului
    In cazul masinilor, cele electrice ar avea un randament de ~95% fata de 40% al celor pe baza de hidrogen. Iar pe modelele electrice este si mai simplu de folosit un sistem de recuperare a energiei

    http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_economy
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru