Toyota va introduce injecţie directă şi turbo pe motoarele sale
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Toyota va încerca să îşi adapteze în următorii ani actuala gamă de motorizări disponibilă la nivel mondial. Constructorul japonez va adopta noile tehnologii de eficientizare a consumului şi performanţelor, pentru a se alinia astfel cerinţelor publicului.
Takeshi Uchiyamada, responsabilul departamentului de cercetare şi dezvoltare Toyota, a declarat că în următorii ani se va aplica un proces de downsizing motoarelor termice, existente în prezent în gamă. Mai mult decât atât, departamentul de dezvoltare va oferi şi injecţie directă în următorii ani. Evoluţia tehnică pentru motoarele termice va fi însoţită de una pentru unităţile electrice şi hibride existente în prezent în portofoliul constructorului japonez.
Oficialul nipon a mai declarat că toate motorizările noi cu patru cilindri vor primi injecţie directă şi turbo, până şi popularele Camry şi Corolla urmând să fie afectate de această modificare, chiar dacă sunt comercializate şi pe piaţa americană.
Pentru a reduce consumul şi a reuşi astfel să-şi păstreze reputaţia în rândul ecologiştilor, Toyota va implanta şi un sistem start-stop în interiorul viitoarelor sale modele.O mare importanţă va fi acordată şi viitoarelor vehicule electrice şi hibride, programate să debuteze în număr mare în 2012. Gama Toyota va face loc electricelor iQ, RAV4 şi noului Prius alimentat la priză. Acesta din urmă, va ajuta constructorul asiatic să îşi atingă ţinta de un milion de vehicule hibride în fiecare an.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Hyundai a anunțat oficial că va lansa anul viitor o nouă generație a sistemului său multimedia. Acesta se va numi Pleos Connect și va fi bazat pe Android. (28.03)
-
General Motors și Nvidia și-au unit forțele pentru a crea cipuri și software pe bază de inteligență artificială pentru viitoarele mașini autonome. (19.03)
-
Chinezii de la BYD au dezvăluit o nouă platformă dedicată care va fi prezentă la viitoarele sale modele electrice. Cu noua platformă, viitoarele modele electrice ale mărcii vor putea fi încărcate foarte rapid, cu un curent maxim de 1000 kW. (17.03)
-
Prețuri noua Mazda 6e în România: start de la 43.500 euro
-
Deschizător de drumuri
-
Noul Renault 4 electric poate fi comandat în România: start de la 28.900 de euro
-
(P) Programul Rabla 2025: Cum să-ți schimbi mașina cu ajutorul finanțării 123Credit.ro
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Seat Ibiza facelift
Benzina se autoaprinde la temperatura si presiune...deci nu-i asa usor...Cu ultimele tehnologii legate de injectia directa au reusit sa stabilizeze si autoaprinderea, dar nu-i o chestie pe care s-o faci de azi pe maine...
Cum aspectele astea doua in mare masura s-au rezolvat, japonezii, prevazatori cum ii stim si destul de smecheri totodata, au lasat pe altii sa duca greul si acum doar preiau 'caimacul'.
Cine e curios, sa citeasca o istorie a lor si o sa vada ca, doar cu mici exceptii, asa au facut dintotdeauna.
N-au fost niciodata cei care au inventat, ci doar cei care au perfectionat sau eficientizat.
Pana la urma, e o treaba inteligenta, dar din punct de vedere creativ, e cam...rusinica, din punctul meu de vedere.
Din cauza asta, si multe altele, cred ca niciodata nu-mi voi cumpara marfa japoneza (asiatica in general). Poate la electronice voi face exceptie pentru ca din pacate nu prea mai ai ce altceva sa alegi.
Pana in prezent, asiaticul n-a fost decat cu foarte putine exceptii, un "follower" si nu inventator. Iar mie imi place sa ma identific cu un om, nu cu o maimuta.
Pentru asta cu tehnologia turbo.De ce crezi ca nemtii au avut atata succes cu motoarele mari fara turbo?Nu cumva au facut motoarele aste ca sa dureze o caruta de ani?Daca te-ai interesa putin,o sa vezi cate motoare turbo de pa subaru au"explodat".In 2 ani si jumatate eu am vazut peste 30 de motoare de sti cu pistoanele si cuzinetii de arbore bulite.