Toyota va introduce injecţie directă şi turbo pe motoarele sale
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Toyota va încerca să îşi adapteze în următorii ani actuala gamă de motorizări disponibilă la nivel mondial. Constructorul japonez va adopta noile tehnologii de eficientizare a consumului şi performanţelor, pentru a se alinia astfel cerinţelor publicului.
Takeshi Uchiyamada, responsabilul departamentului de cercetare şi dezvoltare Toyota, a declarat că în următorii ani se va aplica un proces de downsizing motoarelor termice, existente în prezent în gamă. Mai mult decât atât, departamentul de dezvoltare va oferi şi injecţie directă în următorii ani. Evoluţia tehnică pentru motoarele termice va fi însoţită de una pentru unităţile electrice şi hibride existente în prezent în portofoliul constructorului japonez.
Oficialul nipon a mai declarat că toate motorizările noi cu patru cilindri vor primi injecţie directă şi turbo, până şi popularele Camry şi Corolla urmând să fie afectate de această modificare, chiar dacă sunt comercializate şi pe piaţa americană.
Pentru a reduce consumul şi a reuşi astfel să-şi păstreze reputaţia în rândul ecologiştilor, Toyota va implanta şi un sistem start-stop în interiorul viitoarelor sale modele.O mare importanţă va fi acordată şi viitoarelor vehicule electrice şi hibride, programate să debuteze în număr mare în 2012. Gama Toyota va face loc electricelor iQ, RAV4 şi noului Prius alimentat la priză. Acesta din urmă, va ajuta constructorul asiatic să îşi atingă ţinta de un milion de vehicule hibride în fiecare an.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
-
Nissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. (20.09)
-
BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. (05.09)
Benzina se autoaprinde la temperatura si presiune...deci nu-i asa usor...Cu ultimele tehnologii legate de injectia directa au reusit sa stabilizeze si autoaprinderea, dar nu-i o chestie pe care s-o faci de azi pe maine...
Cum aspectele astea doua in mare masura s-au rezolvat, japonezii, prevazatori cum ii stim si destul de smecheri totodata, au lasat pe altii sa duca greul si acum doar preiau 'caimacul'.
Cine e curios, sa citeasca o istorie a lor si o sa vada ca, doar cu mici exceptii, asa au facut dintotdeauna.
N-au fost niciodata cei care au inventat, ci doar cei care au perfectionat sau eficientizat.
Pana la urma, e o treaba inteligenta, dar din punct de vedere creativ, e cam...rusinica, din punctul meu de vedere.
Din cauza asta, si multe altele, cred ca niciodata nu-mi voi cumpara marfa japoneza (asiatica in general). Poate la electronice voi face exceptie pentru ca din pacate nu prea mai ai ce altceva sa alegi.
Pana in prezent, asiaticul n-a fost decat cu foarte putine exceptii, un "follower" si nu inventator. Iar mie imi place sa ma identific cu un om, nu cu o maimuta.
Pentru asta cu tehnologia turbo.De ce crezi ca nemtii au avut atata succes cu motoarele mari fara turbo?Nu cumva au facut motoarele aste ca sa dureze o caruta de ani?Daca te-ai interesa putin,o sa vezi cate motoare turbo de pa subaru au"explodat".In 2 ani si jumatate eu am vazut peste 30 de motoare de sti cu pistoanele si cuzinetii de arbore bulite.