Toyota a găsit un aliat puternic prin care să-și dezvolte o gamă puternică de modele electrice, în ton cu evoluția pieței actuale.
Constructorul a ajuns la un acord cu chinezii de la CATL pentru achiziția de baterii necesare în producția de mașini electrice, denumite și New Energy Vehicles.
CATL este unul dintre cei mai mari furnizori de baterii din lume și, cu ajutorul acestuia, Toyota speră să dezvolte noi tehnologii în domeniu.
Totodată, constructorul vrea să caute și metode prin care bateriile mașinilor electrice să fie reciclate și reutilizate.
Via Toyota
La urma urmei, dă-o-n bălării, taică! Voi, firme redutabile “Big in Japan”, nu puteţi sau nu vreţi să-i ajutaţi pe colegii din sectorul auto?...
Deci asta este maximă: ”cel mai valoros brand auto din lume” pare chinezo-dependent în privinţa eco-alternativelor. Oricum, se (prea) ştie că China s-a “ridicat” nu atât datorită politicii liberale a PCC, cât datorită spionajului economic coordonat de acesta…Astăzi, băieţii joacă tare pe cartea “progresului” şi se încumetă să se tragă de şireturi cu (încă) Marile Puteri, care şi ele au lăsat deoparte nepreţuitele principii/scrupule (comiţând, astfel, o trădare inechivocă a…capitalismului), aruncându-se nu la picioarele lui Buddha (încrucişate sub corp, în dulcele stil oriental), ci ale “demiurgului” care condiţionează orice vorbă şi orice mişcare de pe lumea asta: Zeus Profitus…
În definitiv, vai de mama…chinezului de rând, călărit zdravăn şi de PCC, şi de “pretinii” lor burghezi de afară…Această cârdăşie...neprincipială (dar nu şi imposibilă, ţinând cont de faptul cert că socialismul şi liberalismul reprezintă cele două feţe ale aceleiaşi monede…inclusiv ale monedei euro :D) i-a amenajat sclavului “modern” de acolo un fel de civilizaţie “avansată”, cu tot ce-i trebuie pentru…rumegare (model de “fericire” civică adoptat/adaptat şi pentru plaiurile…ortodoxe). Adică, la prima vedere, panorama citadină chineză arată “wow”, dar realitatea umană nu se înscrie pe aceleaşi coordonate, mai ales dacă luăm în considerare terifiantul şi…antihristicul “sistem de credite sociale”.
Mă rog, acestea sunt “detalii”. Important este că…pentru a doua oară decretez: adio Toyota!