Toyota va cuceri America?
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Producatorii japonezi de masini devin din ce in ce mai periculosi pentru piata americana. In timp ce gigantii americani au probleme, vanzarile Toyota sunt tot mai mari.
Chiar daca vanzarile General Motors, Ford si Chrysler au inregistrat scaderi semnificative pe piata americana, Toyota reuseste sa se mentina in top.
Toyota a depasit Ford Motor la numarul de unitati vandute in luna iulie si a devenit a doua companie din SUA dupa General Motors. Toyota a vandut in iulie 241.826 de unitati in Statele Unite, in crestere cu 12% fata de anul trecut, mai mult cu 427 de masini decat Ford. Castigurile de 6% pentru Honda Motor si de 6,2% pentru Hyundai au ajutat companiile auto asiatice sa ajunga la o cota de piata de 41,4%, fata de procentul de 33,1% in 2005.
Principalul atu al Toyota a fost anul acesta cererea mare pentru modelele cu un consum redus. Modelele Corolla, Scion si SUV-ul Rav4 fiind mult mai cautate in conditiile in care pretul benzinei s-a mentinut la pragul de 3 dolari.
In timp ce Toyota se pregateste pentru a mari capacitatea de productie din SUA pentru a produce cu aproximativ 500.000 de unitati mai mult, GM si Ford isi reduc personalul si inchid fabrici. Cota de piata a Toyota a ajuns la nivelul record de 16,2% in iulie, in crestere cu 4,2% fata de anul trecut. Ford are in prezent o cota de piata de 16,1%, in timp ce GM conduce detasat cu 27,2% din piata. Anul acesta Toyota, cel mai mare producator auto din Asia, a depasit la vanzari pe piata americana si DaimlerChrysler.
Toyota a depasit Ford Motor la numarul de unitati vandute in luna iulie si a devenit a doua companie din SUA dupa General Motors. Toyota a vandut in iulie 241.826 de unitati in Statele Unite, in crestere cu 12% fata de anul trecut, mai mult cu 427 de masini decat Ford. Castigurile de 6% pentru Honda Motor si de 6,2% pentru Hyundai au ajutat companiile auto asiatice sa ajunga la o cota de piata de 41,4%, fata de procentul de 33,1% in 2005.
Principalul atu al Toyota a fost anul acesta cererea mare pentru modelele cu un consum redus. Modelele Corolla, Scion si SUV-ul Rav4 fiind mult mai cautate in conditiile in care pretul benzinei s-a mentinut la pragul de 3 dolari.
In timp ce Toyota se pregateste pentru a mari capacitatea de productie din SUA pentru a produce cu aproximativ 500.000 de unitati mai mult, GM si Ford isi reduc personalul si inchid fabrici. Cota de piata a Toyota a ajuns la nivelul record de 16,2% in iulie, in crestere cu 4,2% fata de anul trecut. Ford are in prezent o cota de piata de 16,1%, in timp ce GM conduce detasat cu 27,2% din piata. Anul acesta Toyota, cel mai mare producator auto din Asia, a depasit la vanzari pe piata americana si DaimlerChrysler.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Dunlop, producătorul britanic de anvelope, a fost vândut de către Goodyear pentru suma de 701 milioane de dolari. Compania britanică va fi deținută de un conglomerat din Japonia. (09.01)
-
Potrivit celor mai recente cifre, vânzările de mașini electrice au scăzut cu 27.4% în Germania, în 2024, primul an fără subvenții. În același timp, vânzările de modele hibrid au crescut cu 12.7%. (08.01)
-
Ford Mustang a avut parte de cele mai slabe vânzări într-un singur an din istoria de 60 de ani ai modelului în 2024. Celebrul model de performanță a fost depășit pentru prima dată de SUV-ul electric Mustang Mach-E. (04.01)
- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Prețuri Dacia Bigster în România: start de la 23.000 de euro
- Prețuri noul Volkswagen Tayron în România: start de la 41.850 euro
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)