Toyota va creste, dar intr-un ritm mai lent
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Vanzarile realizate de Toyota Motor pe piata americana vor continua sa creasca, dar intr-un ritm mai lent decat cel raportat pana in prezent de grupul nipon. Jim Lentz, directorul de vanzari al diviziei din America de Nord, a declarat, citat de Mediafax: "Nu cred ca avansul exprimat cu doua cifre, consemnat in ultimii ani, va continua, pentru ca acum detinem o parte importanta a pietei americane".
Tot Lentz a afirmat, in aceasta saptamana, ca Toyota va obtine anul acesta o crestere de 5-6% a vanzarilor din SUA. "Anul viitor va exista, cu siguranta, o crestere, dar trebuie sa reevaluam piata in trimestrul al patrulea, pentru a estima avansul" a mai precizat Lentz.
Toyota Motor realizeaza vanzari mondiale apropiate volumului comercializat de General Motors (GM), urmand sa depaseasca grupul american in 2007 si devenind astfel cel mai mare producator auto mondial, dupa parerea celor mai multi analisti.
Anul trecut, Toyota a comercializat 2,5 milioane de vehicule in SUA si controla peste 17% din piata, in luna iulie.
In prezent grupul japonez este prezent pe toate segmentele pietei auto americane cu o linie completã de autoturisme, camionete si vehicule de teren, inclusiv divizia de lux Lexus si o linie de produse experimentale, sub marca Scion, orientate catre consumatorii tineri.In ceea ce priveste strategia de dezvoltare a Toyota pe piata americana, Lentz a afirmat ca grupul este interesat de segmentul premium al automobilelor mici, categorie evitata de producatorii americani. In opinia lui Lentz cel mai bun exemplu este compania germana BMW care a lansat cu succes pe piata americana un autoturism de lux de dimensiuni reduse.
"Mini arata ca un automobil mic nu trebuie sa fie, in mod obligatoriu si ieftin. Cred ca este timpul pentru masini de lux, de acest tip", a adaugat Lentz. Brand-ul Mini Cooper este prezent cu patru modele pe piata americana, comercializate la un pret cuprins intre 18.700 si 26.000 de dolari.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Grupul Volkswagen și-a propus să vândă 15% din acțiunile mărcii Traton, un producător de camioane. Tranzacția va avea loc în prima jumătate a acestui an și ar urma să valoreze aproximativ 2 miliarde de euro. (23.01)
-
Analiștii Brand Finance au concluzionat că Toyota este cel mai valoros brand auto. În topul constructorilor de automobile, niponii sunt urmați de Mercedes-Benz și de Grupul Hyundai. (22.01)
-
Fiat a fost, și în 2024, cea mai vândută marcă a gigantului Stellantis, pentru al patrulea an consecutiv. La nivel global, italienii au comercializat peste 1.2 milioane de mașini. (22.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
- Ce debutează prin alte părți: MG Majestor este un SUV, cu o lungime de 5 metri, pentru India
Comentarii (0)