Toyota va creste, dar intr-un ritm mai lent
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Vanzarile realizate de Toyota Motor pe piata americana vor continua sa creasca, dar intr-un ritm mai lent decat cel raportat pana in prezent de grupul nipon. Jim Lentz, directorul de vanzari al diviziei din America de Nord, a declarat, citat de Mediafax: "Nu cred ca avansul exprimat cu doua cifre, consemnat in ultimii ani, va continua, pentru ca acum detinem o parte importanta a pietei americane".
Tot Lentz a afirmat, in aceasta saptamana, ca Toyota va obtine anul acesta o crestere de 5-6% a vanzarilor din SUA. "Anul viitor va exista, cu siguranta, o crestere, dar trebuie sa reevaluam piata in trimestrul al patrulea, pentru a estima avansul" a mai precizat Lentz.
Toyota Motor realizeaza vanzari mondiale apropiate volumului comercializat de General Motors (GM), urmand sa depaseasca grupul american in 2007 si devenind astfel cel mai mare producator auto mondial, dupa parerea celor mai multi analisti.
Anul trecut, Toyota a comercializat 2,5 milioane de vehicule in SUA si controla peste 17% din piata, in luna iulie.
In prezent grupul japonez este prezent pe toate segmentele pietei auto americane cu o linie completã de autoturisme, camionete si vehicule de teren, inclusiv divizia de lux Lexus si o linie de produse experimentale, sub marca Scion, orientate catre consumatorii tineri.In ceea ce priveste strategia de dezvoltare a Toyota pe piata americana, Lentz a afirmat ca grupul este interesat de segmentul premium al automobilelor mici, categorie evitata de producatorii americani. In opinia lui Lentz cel mai bun exemplu este compania germana BMW care a lansat cu succes pe piata americana un autoturism de lux de dimensiuni reduse.
"Mini arata ca un automobil mic nu trebuie sa fie, in mod obligatoriu si ieftin. Cred ca este timpul pentru masini de lux, de acest tip", a adaugat Lentz. Brand-ul Mini Cooper este prezent cu patru modele pe piata americana, comercializate la un pret cuprins intre 18.700 si 26.000 de dolari.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. (21.11)
-
Volvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. (16.11)
-
Audi a anunțat noile rezultate financiare pentru al treilea trimestru din 2024. Rezultatele arată că profiturile grupului s-au prăbușit cu 91% în această perioadă, ca urmare a deciziei de a închide fabrica de la Bruxelles. (07.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)