Toyota va construi numai hibride in 2020
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Toyota, devenit primul producator auto mondial la finele primului trimestru al anului, a inregistrat un succes enorm cu tehnologia hibridelor.
In contextul in care intreaga planeta se indreapta catre diferite modalitati de protejare a mediului inconjurator, niponii pot fi numiti pioneri in lumea auto in ceea ce priveste promovarea si succesul unui model hibrid.
Modelul Prius a inregistrat un succes deosebit atat in vanzari, cat si la nivelul de apreciere al clientilor. Hibridul japonez a primit primul loc la categoria modele in studiul J.D. Power privind gradul de satisfactie al clientilor din Marea Britanie . Prius este primul model hibrid care a ajuns la o astfel de performanta.
Acestea sunt, in linii mari, motivele pentru care Toyota intentioneaza sa marseze pe mana tehnologiei hibride. Niponii doresc sa faca tot atati bani de pe urma modelelor hibride ca de pe urma masinilor conventionale, pana la sfarsitul acestei decade. Din aceasta cauza, producatorul japonez lucreaza la imbunatirea tehnologiei hibride, intentionand sa reduca substantial costurile de productie.
Masatami Takimoto, vicepresedinte Toyota, a declarat ca s-au inregistrat rezultate bune in ceea ce priveste reducerea costurilor de productie la motorul electric, iar obiectivul de un milion de masini hibride vandute anual va deveni in curand realizabil. Takimoto a socat pe toata lumea cand a mai declarat ca Toyota studiaza posibilitatea ca in 2020 sa ajunga sa produca doar modele hibride, renuntand la masinile conventionale.
Anul trecut, Toyota a vandut 313.000 unitati hibride, iar in acest an se asteapta sa vanda circa 430.000. Daca japonezii vor reusi sa construiasca o baterie pe lithium-ion mai ieftina, atunci modelele hibride vor putea fi mai ieftine si vor putea prelua o parte semnificativa din piata masinilor conventionale.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Imaginati-va ce consum ar fi cu un hybrid pe diesel si cat de cautat ar fi in Europa sau oriunde. Un motor ce poate folosi bio-diesel ar fi o lovitura mare pt OPEC dar si pt guvernele ce isi sug capitalul de la pompa de benzina.
Imaginati-va un hybrid pe metan/propan/biodiesel pe care il poti alimenta in garaj la reteaua de gaze sau direct in priza. Consumul real de petrol ar fi pe la 1% probabil. Vai de capul petrolistilor atunci.