Toyota va comercializa in paralel doua modele Prius
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Toyota a anuntat ca va vinde in paralele doua modele Prius, deoarece japonezii au inregistrat cereri atat pentru modelul actual, cat si pentru modelul care va fi lansat in mai. Pe langa asta, modelul actual va fi mai ieftin decat noul Prius, lucru ce va ajuta Toyota sa se dueleze cu Honda Insight pana cand va lansa noul sa sau hibrid low-cost.
Honda Insight a devenit un succes in materie de vanzari inca de cand a fost lansat in Japonia. In curand, acest model va fi disponibil si pe celelalte piete din lume. In comparatie cu acesta, Toyota Prius este cel mai bine vandut hibrid din lume, inregistrand 1.2 milioane de unitati vandute de la lansarea din 1997.
In comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, productia de automobile Toyota a scazut cu 49.6 procente in decursul lunii februarie 2009. Vanzarile Toyota din Statele Unite ale Americii au scazut cu 39.8 procente in decursul lunii februarie 2009.
Via | Drive.au
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (0)