Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute în Europa înainte de sfârșitul anului 2024. Acest lucru confirmă faptul că C-HR este unul dintre cele mai bine vândute modele de pe piața europeană.
Un studiu arată că designul său a fost principalul motiv care i-a determinat pe mulți dintre cumpărători să achiziționeze una dintre aceste mașini. Modelul a apărut în anul 2016 și a devenit una dintre cele mai bine vândute mașini ale producătorului japonez.
A doua generație a sosit la sfârșitul anului 2023 și a dus la o creștere semnificativă a interesului europenilor pentru SUV-ul de segment C. Totodată, noua generație a primit și o versiune Plug-in Hybrid. Această motorizare permite o autonomie în modul electric de 100 de kilometri în oraș și 66 de kilometri în regim mixt, conform ciclului WLTP.
În ceea ce privește motoarele, există o versiune care vine cu un motor de 1.8 litri, care generează o putere de 140 de cai putere. Mai există o variantă echipată cu un motor de 2.0 litri, care dezvoltă 197 de cai și un cuplu de 190 Nm.
Cea mai puternică versiune este cea PHEV, care combină un motor cu combustie internă cu unul electric.
Acest sistem oferă în total o putere de 220 de cai.Inginerii din Zaventem, Belgia, au lucrat pentru a face designul mai atractiv pentru clienții europeni. Printre atracțiile pe care le prezintă Toyota C-HR se numără mânerele de uși incorporate în caroserie, precum și un sistem de iluminare interior ambiental cu 64 de culori.
Prețul de plecare în România pentru C-HR este de 34.350 de euro, iar cei de la Toyota oferă 5 niveluri de echipare: Active, Dynamic, Exclusive, Premiere Edition și GR Sport.
via Toyota
Se bagă o ştire cu PHEV, deşi se ştie că Toyota produce foarte puţine spre deloc.
Oameni buni, nu va cumparati astfel de gherle, sunt absolut inutile. Sunteti mai castigati cu un Yaris, Polo, Fiesta, 500, 208, Clio, Mazda 2 etc. Nu va luati prostii de cross-overe de-astea!
PS: consumul a fost urias, pt un astfel de breloc (daca imi aduc bine aminte, undeva la 9 l/100 km)
Te-ai bagat intr-o discutie despre masini desi se stie ca nu te pricepi deloc.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/analiza-in-europa-se-vand-cu-3-milioane-de-masini-mai-putin-fata-de-2019-din-cauza-preturilor-marite-daca-nu-reduc-pretul-risca-sa-dispara-21870479
Omul a menționat autostrada și era logic să nu aibă consum de oraș, la drum lung constant hibrida fiind cvasi-inutilă, mai ales cu forma aia de gândac strivit cocoțat. În plus, a sesizat comportamentul dinamic slab care poate nu deranjează la fâțâielile urbane dar poate da fiori în anumite situații care implică viteză, viraje sau vânt mai puternic.
Și eu mi-am pus de multe ori întrebarea ”cine și-ar lua așa ceva” și pe baza observațiilor din trafic tind să cred că domnișoarele și doamnele care nu vor să fie văzute în Fabia sau Sandero și care vor neapărat ceva deosebit cu bifa ”cutie automata”.
Cum ajung unii să treacă peste Sandero Stepway (cu CVT sau GPL sub 20.000), Clio hibrid sau Fabia DSG sub 21.000 și să dea peste 30.000 pe așa ceva ține de subiectivism pur, că vor un ”crossover” (!) mai deosebit sau că țin la siglă.
Un elektric care ne spune ca masinile...sunt poluante, un fast si nu mai stiu cum... care nu e sigur ca isi aminteste bine si un Kap care da cu masina asta de totii peretii.... ca nu-i ca Sandero sau Fabia.
Asadar, numai comentarii educative.