Toyota: un milion de unități C-HR vândute în Europa

de Silvian Irimia
Duminica, 22.12.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană.

Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute în Europa înainte de sfârșitul anului 2024. Acest lucru confirmă faptul că C-HR este unul dintre cele mai bine vândute modele de pe piața europeană.

Un studiu arată că designul său a fost principalul motiv care i-a determinat pe mulți dintre cumpărători să achiziționeze una dintre aceste mașini. Modelul a apărut în anul 2016 și a devenit una dintre cele mai bine vândute mașini ale producătorului japonez.

A doua generație a sosit la sfârșitul anului 2023 și a dus la o creștere semnificativă a interesului europenilor pentru SUV-ul de segment C. Totodată, noua generație a primit și o versiune Plug-in Hybrid. Această motorizare permite o autonomie în modul electric de 100 de kilometri în oraș și 66 de kilometri în regim mixt, conform ciclului WLTP.

În ceea ce privește motoarele, există o versiune care vine cu un motor de 1.8 litri, care generează o putere de 140 de cai putere. Mai există o variantă echipată cu un motor de 2.0 litri, care dezvoltă 197 de cai și un cuplu de 190 Nm.

Cea mai puternică versiune este cea PHEV, care combină un motor cu combustie internă cu unul electric.

Acest sistem oferă în total o putere de 220 de cai.

Inginerii din Zaventem, Belgia, au lucrat pentru a face designul mai atractiv pentru clienții europeni. Printre atracțiile pe care le prezintă Toyota C-HR se numără mânerele de uși incorporate în caroserie, precum și un sistem de iluminare interior ambiental cu 64 de culori.

Prețul de plecare în România pentru C-HR este de 34.350 de euro, iar cei de la Toyota oferă 5 niveluri de echipare: Active, Dynamic, Exclusive, Premiere Edition și GR Sport.

via Toyota

Comentarii (8)

  • Elektrikkk
    1 milion de maşini poluante.

    Se bagă o ştire cu PHEV, deşi se ştie că Toyota produce foarte puţine spre deloc.
    3 7
  • Sorin Prelipceanu
    Și când te gândești că-i urâtă ca noaptea. (Cel puțin prima generație).
    4 3
  • Am condus un astfel de model acum 2 ani, ca masina inchiriata, in Germania. Fereasca Sfantul, de ce isi cumpara oamenii astfel de masini este mult peste puterea mea de intelegere. Mici la interior, instabilitate pe autostrada (infricosatoare cateodata), portbagaj minuscul, comenzile de pe volan absolut ridicole (contraintuitive), sistem de navigatie antic. Si subiectiv, din punctul meu de vedere absolut hidoasa.
    Oameni buni, nu va cumparati astfel de gherle, sunt absolut inutile. Sunteti mai castigati cu un Yaris, Polo, Fiesta, 500, 208, Clio, Mazda 2 etc. Nu va luati prostii de cross-overe de-astea!
    PS: consumul a fost urias, pt un astfel de breloc (daca imi aduc bine aminte, undeva la 9 l/100 km)
    5 4
  • Banditos
    @electric

    Te-ai bagat intr-o discutie despre masini desi se stie ca nu te pricepi deloc.
    2 3
  • Elektrikkk
    " Cel mai bun exemplu este BMW iX3, care se vinde în China cu 52.700 euro și în Europa cu 74.600 euro. Cupra Tavascan, un automobil proaspăt lansat, se vinde cu 27.300 de euro în China și cu 67.500 în Europa. Citroen C5 X are un preț de listă în China de 17.100 euro, în timp ce în Franța prețul este de 53.500 euro "

    https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/analiza-in-europa-se-vand-cu-3-milioane-de-masini-mai-putin-fata-de-2019-din-cauza-preturilor-marite-daca-nu-reduc-pretul-risca-sa-dispara-21870479
    3 2
  • Fast_and_Curious , probabil ca ai condus tu rau, nu ai folosit frana regenerativa suficient si eficient, probabil ai dat talpa mereu cine stie de ai scos 9%. Masinile hibrid se conduc incet si frumos cu frane lente si lungi sa tot incarce si se accelereaza incet si treptat sa mearga pe electric mult sa nu porneasca motoru pe benzina. SI eu am la yaris cros 9% daca merg sportiv iar daca merg frumos cum merg de obicei am 4%. Eu merg pe modu eco tot timpu si merg incet si frumos, vara am si 3% wltp. Masina hibrid full si phev nu e pt orice om nervos care se descarca nervos prin a merge cu 200kmh cu frane bruste accelerari bruste si flash-uri, masina hibrid e pt un om calm si afacerist care intelege ideea de investitie chiar si in masina. Ca idee un diesel are wltp anual consum 8% iar un hibrid condus calm la aceasi km are 4%. Castigi cei 4% la hibrid, iar daca mergi mult castigi mult. Daca esti nervos nu lua hibrid ,ia-ti avion v8 4.4 bi turbo sa vedem daca ai bani de benzina :)
    2 0
  • Un anonim care n-a înțeles, nu știu dacă măcar a-ncercat să-nțeleagă ce a spus Fast sus, dar a simțit nevoia să-i răspundă ”calm si afacerist” :)

    Omul a menționat autostrada și era logic să nu aibă consum de oraș, la drum lung constant hibrida fiind cvasi-inutilă, mai ales cu forma aia de gândac strivit cocoțat. În plus, a sesizat comportamentul dinamic slab care poate nu deranjează la fâțâielile urbane dar poate da fiori în anumite situații care implică viteză, viraje sau vânt mai puternic.

    Și eu mi-am pus de multe ori întrebarea ”cine și-ar lua așa ceva” și pe baza observațiilor din trafic tind să cred că domnișoarele și doamnele care nu vor să fie văzute în Fabia sau Sandero și care vor neapărat ceva deosebit cu bifa ”cutie automata”.

    Cum ajung unii să treacă peste Sandero Stepway (cu CVT sau GPL sub 20.000), Clio hibrid sau Fabia DSG sub 21.000 și să dea peste 30.000 pe așa ceva ține de subiectivism pur, că vor un ”crossover” (!) mai deosebit sau că țin la siglă.
    0 2
  • Interesant.
    Un elektric care ne spune ca masinile...sunt poluante, un fast si nu mai stiu cum... care nu e sigur ca isi aminteste bine si un Kap care da cu masina asta de totii peretii.... ca nu-i ca Sandero sau Fabia.
    Asadar, numai comentarii educative.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru