Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute în Europa înainte de sfârșitul anului 2024. Acest lucru confirmă faptul că C-HR este unul dintre cele mai bine vândute modele de pe piața europeană.
Un studiu arată că designul său a fost principalul motiv care i-a determinat pe mulți dintre cumpărători să achiziționeze una dintre aceste mașini. Modelul a apărut în anul 2016 și a devenit una dintre cele mai bine vândute mașini ale producătorului japonez.
A doua generație a sosit la sfârșitul anului 2023 și a dus la o creștere semnificativă a interesului europenilor pentru SUV-ul de segment C. Totodată, noua generație a primit și o versiune Plug-in Hybrid. Această motorizare permite o autonomie în modul electric de 100 de kilometri în oraș și 66 de kilometri în regim mixt, conform ciclului WLTP.
În ceea ce privește motoarele, există o versiune care vine cu un motor de 1.8 litri, care generează o putere de 140 de cai putere. Mai există o variantă echipată cu un motor de 2.0 litri, care dezvoltă 197 de cai și un cuplu de 190 Nm.
Cea mai puternică versiune este cea PHEV, care combină un motor cu combustie internă cu unul electric.
Acest sistem oferă în total o putere de 220 de cai.Inginerii din Zaventem, Belgia, au lucrat pentru a face designul mai atractiv pentru clienții europeni. Printre atracțiile pe care le prezintă Toyota C-HR se numără mânerele de uși incorporate în caroserie, precum și un sistem de iluminare interior ambiental cu 64 de culori.
Prețul de plecare în România pentru C-HR este de 34.350 de euro, iar cei de la Toyota oferă 5 niveluri de echipare: Active, Dynamic, Exclusive, Premiere Edition și GR Sport.
via Toyota
Comentarii (0)