NASA a pensionat flota de navete spațiale după mai bine de 30 de ani de utilizare. Cele trei navete rămase, Columbia, Atlantis și Endeavour au luat drumul muzeelor. Naveta Endeavour, de exemplu, a călătorit în California unde ultima ei casă va fi California Science Centre. Aici va fi va fi expusă pentru public începând cu data de 30 octombrie 2012.
Această ultimă călătorie a fost înlesnită de filiala americană a constructorului japonez Toyota. Ei au furnizat un pick-up Toyota Tundra CrewMax pentru a remorca naveta spațială. Pentru Toyota a fost o bună ocazie pentru a lăuda calitățile camionetei. Tundra a remorcat naveta pe un parcurs de 12 mile. Modelul folosit a fost un pick-up Tundra de serie dotat cu motorul V8 de 5.7 litri de 380 CP.
Astronautul Garrett Reisman, membru al echipajului navetei Endeavour a fost la bordul Toyotei, în timp ce la volan s-a aflat pilotul profesionist Toyota, Matt McBride. "Sunt onorat să fac parte din această ultimă misiune a navetei Endeavour și vreau să le mulțumesc celor de la Toyota pentru ajutorul dat în aducerea navetei în California de Sud", a spus fostul astronaut Garrett Reisman.
Via Carscoop
Daca te-ai uita la dimensiuni si motor,poate vei intellege de ce nu ai asa ceva in colectia ta de Toyote.X5 nu-i offroad.Si nici GL.
Stima!
toyota nu are cum concura in aceasta clasa...
la 14.10.2012, 23:50
eu zic ca au ales Toyota pt ca au platit cel mai bine :)
nu le contest calitatile masinilor,dar aici e vorba doar de reclama
Stai calm, tu ai inteles ce-am scris eu? Au ales Tudra pt ca bla bla...aici era vorba de o tractare de cateva ore, si cum este un simbol american si cum ei sunt patrioti, trebuia sa fie un model american caruia nu cred ca-i bufnea motorul , chiar daca toyota este "indestructibila" si probabil si irefutabila. Unii sunt tare greu de cap, adica "indestructibili".
Nu intereseaza pe nimeni dintre cei cu scaun la cap refularile si aberatiile unora.
Va pierdeti cititorii seriosi care iubesc cu adevarat fenomenul auto.
Boeing 747 ~ 162 tone la gol
Endeavour ~ 74 tone la gol
Touareg nemodificat (doar adăugată greutate suplimentară ca să poată avea tracțiune) vs Toyota super migălită...
Adevaru e ca o mare magaliga sa tragi dupa tine peste 70 de tone. Ce gandire au unii, frate!
Singurul motiv pentru care a fost Toyota si nu Chevrolet este ca cei de la NASA s-au inteles cu ei in privinta asta. Credeti voi ca daca vorbeau cu cei de la Ford sau Chevrolet chiar nu puteau sa care naveta? Nu mah, au stat doar intr-o masina, o Tundra. Copii destepti care suntei! :))
Este o bijuterie in domeniul ingineriei auto.