În ciuda intenţiei iniţiale de a trece la un sistem de recuperare a energiei care să furnizeze 8 MJ, constructorul japonez a ales să îmbunătăţească sistemul cu 6 MJ folosut anul trecut. Prin noile update-uri, Toyota susţine însă că va obţine performanţe superioare celor înregistrate anul trecut, când a cucerit ambele titluri mondiale puse în joc.
"Vom obţine mai des decât anul trecut energia maximă a sistemului hibrid. Ne aşteptăm să vedem o îmbunătăţire din partea sistemului hibrid, în special pe parcursul distanţei unei curse şi la fiecare circuit", a declarat Hisatake Murata, şeful departamentului de dezvoltare al sistemului hibrid.
Designul prototipului este foarte asemănător cu cel de anul trecut, însă japonezii afirmă că 80% dintre componente au fost revizuite, în special cele referitoare la aerodinamică şi structura de rezistenţă.
În plus, suspensiile au fost modificate cu scopul de a îmbunătăţi utilizarea pneurilor.Via Toyota
Comentarii (0)