Încurajată de vânzările din China, SUA și de pe piața locală, Toyota și-a anunțat furnizorii să se pregătească pentru un 2021 cu rezultate solide.
Surse citate de publicația Nikkei susțin că producătorul japonez vrea să atingă un record de producție în acest an, respectiv 9.2 milioane de unități, cu 2% mai multe față de 2019, nivelul înregistrat înaintea pandemiei.
Potrivit presei japoneze, Toyota își bazează estimările optimiste și pe campaniile internaționale de vaccinare împotriva noului coronavirus.
Anul trecut, Toyota a vândut 9.5 milioane de mașini la nivel global, în scădere cu 11% față de 2019. Totalul include și mărcile Daihatsu, Hino și Lexus.
Rezultatul le-a permis japonezilor să depășească performanța grupului Volkswagen, care deține mărcile Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Skoda, Seat, Volkswagen, MAN și Scania. Nemții au comercializat 9.3 milioane de mașini, cu 15% mai puține față de 2019.
Astfel, Toyota a devenit cel mai mare producător auto din lume, pentru prima oară după 2015.
Via Reuters
Ti se pare tie mare greutate sa faci din hibrid o electrica? ei nu au investit ca nu prea s-a cerut pana acum, dar de acum e simplu.
E o marca de renume care are clienti fideli, clienti castigati prin renume in fiabilitate, nu cu reclame mincinoase.
Cu hibridele clasice era pe punctul sa i se interzica prezenta in China, care conditioneaza vanzarea masinilor de un anumit procent de electrice sau plug in.
Orice ar avea pe teava, probabil au cv, sunt intarziati cu electrificarea. VW scoate ID- uri pe banda si nu vad nicio Toyota electrica momentan...
Cum ziceam mai sus, noua china e india, ei ce prezenta au in zona?
La rubrica de comentarii contează opiniile, schimbul de idei și dialogul civilizat - nu pseudonimul folosit.
Poate ar fi mai bine să fim mai calmi, mai puțin supărăcioși și să nu mai căutăm motive de râcă.
Fara asemenea modele, va fi greu sa reuseasca ceea ce si-au propus.
Hibride au majoritatea producatorilor in ziua de azi, unii chiar la preturi foarte bune, asa ca priusul nu mai inseamna mare lucru, poate doar un design discutabil.
Masina proasta a fost concluzia
Prius nu e o masina care sa te imbie sa bagi blana, este doar eficienta (fiind un hibrid prin excelenta) si extrem de usor de condus prin oras si foarte confortabila la drum lung.
@Johnny, tu nu reusesti sa faci diferenta dintre un pur electric, un hibrid si un plug-in si nu intelegi nici scopul fiecarei tehnologii.
Ca utilizator constant de Prius pot sa concluzionez ca vorbesti numai tampenii.
Legat de acesta mi- am exprimat parerea si o mentin, masina urata, ineficienta, poluanta si proasta per ansamblu.
;)
Mafănikkk, bre …ţelul satului, cunoşti semantismul verbului “a procesa” ? Sau faci parte din tagma (tot mai vastă) a specializaţilor şi concentraţilor pe “monitorizare” ?
Mă rog, a devenit o modă foarte sexy ca analfabeţii propriu-zişi să-i stigmatizeze pe analfabeţii “funcţional”.
E clar, se vede de la o posta ca toata cultura ta auto se rezuma la un 320d si cand ai fost mire te-a plimbat nasu' cu un Superb 1.9 TDI si cam atat...
1. Toyota vinde la ora actuala modelul CHR full electric pe piata din China si modelul Lexus UX in tot restul lumii;
2. Avand un portofoliu atat de vast de full hibride nu a fost necesar sa sara spre electrice cum au facut-o altii care dupa o luna au oprit productia ca se aprindeau (vezi Ford) sau sa amane lansarea ca au gresit polaritatea la baterii (vezi ID-urile)...
Cat despre Prius, cred ca a scris istorie si nu mai este cazul sa iti dai tu cu parerea cat sunt de eficiente...fiindca a dovedit de mult lucrul acesta.
PS: Oare sti tu "boss" ca partea electrica din hibridele de la BMW este fructul colaborarii cu Toyota? La fel si la KIA/Hyundai si Suzuki. E| ipotetica intrebarea fiindca clar nu ai astfel de curiozitati...