Toyota tinteste prin Lexus
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Lansarea noului model Lexus LS460 a ridicat ambitiile Toyota pentru marca sa de lux. Japonezii intentioneaza sa vanda in 2007 peste 500 de mii de unitati Lexus.
Katsuaki Watanabe, presedintele grupului Toyota, a declarat intr-o conferinta de presa ca producatorul japonez intentioneaza sa vanda peste 500 de mii de vehicule Lexus in 2007.
Lexus este marca de lux detinuta de Toyota. Anuntul referitor la targetul anului viitor a fost facut odata cu lansarea in Japonia noului model Lexus LS460. Trebuie mentionat ca planurile grupului japonez nu sunt ambitioase, deoarece anul acesta au fost vandute peste 470.000 de unitati Lexus.
Aparitia lui LS460, dotat cu o tehnologie avansata si cu o gama de elemente foarte performante destinate capitolului siguranta poate duce la indeplinire planul japonezilor.
O noua versiune a lui LS460 va fi lansata in primavara urmatoare. Este vorba de LS600h, versiunea hibrida a modelului japonez.
Lexus este marca de lux detinuta de Toyota. Anuntul referitor la targetul anului viitor a fost facut odata cu lansarea in Japonia noului model Lexus LS460. Trebuie mentionat ca planurile grupului japonez nu sunt ambitioase, deoarece anul acesta au fost vandute peste 470.000 de unitati Lexus.
Aparitia lui LS460, dotat cu o tehnologie avansata si cu o gama de elemente foarte performante destinate capitolului siguranta poate duce la indeplinire planul japonezilor.
O noua versiune a lui LS460 va fi lansata in primavara urmatoare. Este vorba de LS600h, versiunea hibrida a modelului japonez.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)