Studiul “Loyalty Report 2018” publicat de Edmunds analizează aproape 14 milioane de tranzacții cu autovehicule din perioada 2007-2017, iar rezultatele arată o loialitate foarte mare a clienților față de brandurile japoneze.
Potrivit cercetării, Toyota, Subaru și Honda au cei mai fideli clienți din lume, când vine vorba ca aceștia să își schimbe mașina cu una nouă de la același brand.
La polul opus, clienții cei mai puțin fideli au fost înregistrați de Chrysler, Smart și Dodge. În ultimul deceniu, branduri precum Mazda și Subaru au reușit salturi importante în ceea ce privește fidelizarea clienților. De exemplu, modelul CX-5 a înregistrat cele mai multe “înnoiri” din partea posesorilor săi, în ultimii 10 ani.
Pe segmentul premium, loialitatea cea mai mare a fost înregistrată în dreptul Lexus, Audi și Land Rover, urmate de Mercedes, Porsche și BMW. În schimb, cei mai puțini fideli clienți au fost cei de la Infiniti, Jaguar și Volvo.
Via Carscoops
Comentarii (1)