Toyota se teme de Hyundai
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Lupta pe piata auto mondiala este din ce in ce mai aprinsa. Toyota nu a apucat inca sa se bucure de statutul celui mai mare producator mondial preocupandu-se mai nou de puterea principalilor rivali. Spre surpriza multora, oficialii japonezi nu se gandesc la GM ca principal contracandidat, Toyota simtind un potential pericol de la un alt brand asiatic.
Fujio Cho, presedintele Toyota, a declarat unor publicatii coreene ca in acest moment vede in Hyundai o posibila amenintare la titlul de cel mai mare producator mondial. Cho a declarat ca Hyundai se intareste in fiecare an si devine treptat un rival puternic si de temut, modelele coreene fiind bine primite pe majoritatea pietelor mondiale.
In cativa ani Hyundai a reusit sa devina un brand respectat in Statele Unite si sa isi faca simtita prezenta pe pietele care anunta o dezvoltare rapida, cum sunt China, Africa sau tarile din Orientul Mijlociu. Mai mult decat atat, oficialii Toyota privesc cu ingrijorare cum modelele Hyundai incep sa fie tot mai bine vazute in topurile de specialitate intocmite de J.D.
Power si Asociatii.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (3)