Toyota GT86, modelul sportiv dezvoltat împreună cu cei de la Subaru, nu va primi şi o versiune hibridă, anunţă englezii de la Autocar citând oficialii Toyota. În ciuda faptului că Toyota este una dintre cele mai de succes mărci atunci când vine vorba de hibrizi şi costul tehnologiei nu ar fi fost o problemă, directorii companiei japoneze au decis să nu integreze sistemul Hybrid Sinergy Driver şi pe coupe-ul lor, cu toate că acest lucru a fost discutat în consiliul de conducere al companiei. Aparent, problema unei versiuni hibride a lui GT86 ar fi fost segmentul de nişă căruia i s-ar adresa, existând prea puţini clienţi potenţiali pentru ca modelul să fie rentabil pentru companie.
Toyota GT86 primeşte o serie de modificări în această vară
"Putem să construim un produs cu această tehnologie, dar trebuie să aibă succes din punct de vedere comercial. Trebuie să ne prioritizăm investiţiile actuale şi viitoare", explică Fabrio Capano, director de marketing la Toyota. Vestea bună pentru fanii Toyota care visau un coupe sportiv şi cu sistem de propulsie hibrid este că japonezii lucrează la un asemenea model împreună cu partenerii lor de la BMW. Potrivit primelor informaţii, respectivul model sport va prelua tehnologie din Le Mans pentru a oferi mai multă putere pe stradă prin intermediul sistemului hibrid.Modelul GT86 a fost dezvoltat de la zero în cadrul unui parteneriat cu cei de la Subaru. Aceştia din urmă au furnizat o motorizare boxer, căreia i-a fost aplicat sistemul de injecţie directă de la Toyota.
Caroseria şi interiorul sunt uşor diferite de la o marcă la alta, dar au fost dezvoltate şi ele în baza unei colaborări strânse. Niciunul dintre cei doi producători nu a lansat încă o versiune mai puternică a lui GT86 sau BRZ, deşi vocile fanilor susţin că ar fi preferat un asemenea model în faţa actualului motor aspirat de 2.0 litri şi 200 CP.TEST DRIVE Toyota GT86 2.0 Drift
Via Autocar
Comentarii (1)