Toyota s-a răzgândit: GT86 nu va primi o versiune hibridă

de Sebastian Toma
Marti, 10.06.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În ciuda faptului că unele zvonuri anunţau o versiune hibridă a lui GT86, reprezentanţii Toyota au infirmat lansarea unui asemenea model, un GT86 hibrid nu ar fi reuşit să atragă suficienţi clienţi.

Toyota GT86, modelul sportiv dezvoltat împreună cu cei de la Subaru, nu va primi şi o versiune hibridă, anunţă englezii de la Autocar citând oficialii Toyota. În ciuda faptului că Toyota este una dintre cele mai de succes mărci atunci când vine vorba de hibrizi şi costul tehnologiei nu ar fi fost o problemă, directorii companiei japoneze au decis să nu integreze sistemul Hybrid Sinergy Driver şi pe coupe-ul lor, cu toate că acest lucru a fost discutat în consiliul de conducere al companiei. Aparent, problema unei versiuni hibride a lui GT86 ar fi fost segmentul de nişă căruia i s-ar adresa, existând prea puţini clienţi potenţiali pentru ca modelul să fie rentabil pentru companie.

Toyota GT86 primeşte o serie de modificări în această vară

Urmareste Automarket
"Putem să construim un produs cu această tehnologie, dar trebuie să aibă succes din punct de vedere comercial.
Trebuie să ne prioritizăm investiţiile actuale şi viitoare"
, explică Fabrio Capano, director de marketing la Toyota. Vestea bună pentru fanii Toyota care visau un coupe sportiv şi cu sistem de propulsie hibrid este că japonezii lucrează la un asemenea model împreună cu partenerii lor de la BMW. Potrivit primelor informaţii, respectivul model sport va prelua tehnologie din Le Mans pentru a oferi mai multă putere pe stradă prin intermediul sistemului hibrid.

Colaborare istorică în Japonia: Honda, Nissan, Toyota, Subaru, Mitsubishi, Mazda şi Suzuki vor dezvolta împreună motoare

O eventuală versiune hibridă a lui GT86 ar fi înlocuit turometrul central, cu un indicator al sistemului hibrid, iar asta ar fi fost o pierdere mare, având în vedere cât de bine arată ceasul respectiv.

Modelul GT86 a fost dezvoltat de la zero în cadrul unui parteneriat cu cei de la Subaru. Aceştia din urmă au furnizat o motorizare boxer, căreia i-a fost aplicat sistemul de injecţie directă de la Toyota.

Caroseria şi interiorul sunt uşor diferite de la o marcă la alta, dar au fost dezvoltate şi ele în baza unei colaborări strânse. Niciunul dintre cei doi producători nu a lansat încă o versiune mai puternică a lui GT86 sau BRZ, deşi vocile fanilor susţin că ar fi preferat un asemenea model în faţa actualului motor aspirat de 2.0 litri şi 200 CP.

TEST DRIVE Toyota GT86 2.0 Drift

Via Autocar

Comentarii (1)

  • Pacat ! De la japonezi ne asteptam sa fie numai hibride pt. ca sunt cei mai buni in ele.
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru