Toyota va organiza două campanii noi de rechemare în service pe piaţa din SUA, totalizând aproape 1.3 milioane de unităţi. În timp ce recall-ul pentru Corolla legat de airbag-uri se va concentra doar pe piaţa din Statele Unite ale Americii, aproape 400.000 de unităţi Lexus IS vândute pe mai multe pieţe din lume vor primi ştergătoare noi de parbriz. Toyota va contacta proprietarii vehiculelor afectate în cel mai scurt timp, pentru a-i invita la service în vederea reparaţiei gratuite.
Problema celor 907.000 unităţi Corolla şi Corolla Matrix apare la nivelul airbag-urilor, ale căror modul de control ar putea să aibă un scurtcircuit, ce poate produce probleme la nivelul airbag-urilor frontale, laterale şi/sau la sistemul de pretensionare a centurilor de siguranţă în cazul unui accident. Unităţile afectate sunt generaţie 2003 şi 2004, în cazul lui Corolla şi Corolla Matrix. În ceea ce priveşte Lexus IS, problema la nivelul ştergătoarelor de parbriz apare la generaţiile 2006-2012.
Recall-ul concentrat pe Lexus IS vizează strângerea braţelor stergătoarelor, care ar putea să nu fie strânse suficient de bine, ceea ce ar putea produce defecţiuni în cazul în care se adună multă zăpadă pe parbriz, moment în care unul sau ambele ştergătoare ar putea să nu mai funcţioneze.
Potrivit Toyota Motor Company, doar două accidente au avut loc în care au apărut aceste probleme, dar pasagerii de la bord nu au suferit răni grave.Via Carscoop
Ei isi recunosc greselile si repara dupa 10 ani pe banii lor defectiunile, altii nu le repara nici in garantie.
Din cauza asta sunt No. 1 la vanzari si la satisfactia clientilor.
Asa ca mai slabiti-ma cu "respectul pentru client" ...
Intrebare: Cum se traduce toyota in engleza?
Raspuns: Recall
Dealerul taiota catre client: "Masinile noastre vin cu garantie de 5 ani sau 100 000 km si 7 recall-uri GRATUITE"!
Axe cu came, turbine, chiulase, pompe ulei, filtre DPF schimbate pe banii fraierilor care le cumpara.
La Toyota primesti din partea lor schimbarea pieselor la o vechitura care nu se mai fabrica de mult. Trebuie sa fi dus cu pluta rau de tot sa gandesti precum exemplarul de mai sus.
Nu din respect pentru client isi cheama masinile in service. Doar un naiv mai poate digera asa ceva.
Le este mult mai mare groaza amenzile, sanctiunile si ciomegele pe spinare pe care le iau de la americani decat faptul ca gigi face accident pe ninsoare fiinda n-a mai vazut pe unde merge. Din cauza stergatoarelor !!! Wow, ce lucru de nimic, nu-i asa? Ba mai mult, dupa ce face accident, in drum spre spital isi da seama ca centura de siguranta era doar de forma, fiindca nu s-a tensionat cand trebuie iar airbagul n-a mai sarit fiinda modulul x a facut scurt-circuit de ani de zile si era pe masina doar ca umplutura.
Dar deh, banana-din-botswana e foarte ager cand vine vorba de VW dar e plin de iertare si intelegere daca masina e facuta in asia si oficial are recall-uri dupa recall-uri.
De aceea sunt NR 1.
De clienti ai n-are rost sa-ti faci griji, pentru ca credulitatea e nesecata iar taiota promite multa treaba de-acum incolo pentru service-uri.
Ma uit la pozele alea 4 de deasupra comentariilor. Din 4 articole, 2 sunt despre recall-uri. Si cu asta al treilea, in ultimele cate luni de zile?
E si asta o strategie de marketing, in cazul in care unii nu si-au dat seama, pe principiul "noi nu te uitam dupa ce masina nu mai este in garantie". Eu nu am auzit de vreun recall serios la nemti in ultimii 10 ani. Si cu toate astea, dpdv al fiabilitatii, Toyota e undeva sus fata de marcile nemtesti (evident, cele de volum). In mare, doar dpdv al fiabilitatii
Pentru mine esti la fel de plictisitor ca si masina din poza articolului. Tot ce pot sa fac e sa-ti trimit o cutie de servetele sa-ti stergi lacrimile si suflatoarea. Faptul ca taiota face greseli tot mai multe si tot mai dese nu inseamna ca trebuie sa iti versi nervii pe internet. Daca iti pasa de ei, pune mana pe carte si angajaza-te. Au mare nevoie de "genii" de calibrul tau. Joburi sunt garla, dar nu in inginerie sau fabricatie. Doar in escrocherii de marketing ...
ce e curios cu toyota asta, e ca se vinde f. bine (prea bine as zice) in ciuda acestor "valuri" ce dau peste ei .... e oarecum fenomenul invers clientilor ce ar vrea - sa zicem - un ford, dar n-au curajul sa mearga pe mina lor ca in trecut au avut probleme de calitate ! si pe deasupra au preturi piparate si fara reduceri ! unde mai pui ca si finantarea e una din cele mai "obraznice" ! eu personal .... am fost la ei, dar am renuntat ... si-s foarte multumit cu ce am !
saabc-ule ... ai dreptate cind vorbesti de aspectul toyotei, oricum, ultima generatie e ceva mai frumoasa si mai bine proportionata decit cele despre care se scrie in articol si care erau disproportionate (prea inguste si inalte in acelasi timp!) cit despre honda accord .... as fi de accord cu tine cu conditia sa te referi doar la modelul ce se vindea in america de nord, intre anii 1998-2002. aia a fost intr-adevar frumoasa si afara si inauntru; am avut-o si stiu ce spun ! restul accord-ului facut dupa 2002 a fost slabut in special la exterior. aspect mai frumos la japi gasesti, dpmdv, la nissan si mazda (astia chiar au reusit sa isi formeze o linie si o imagine de marca) ca sa nu vorbim de modelele scumpe unde infiniti e - dupa mine - "sefu' de trib" ...
si v-as mai face o precizare ... sint multi ce spun: "bravo toyota ca uite si la masini asa vechi au facut recall !"
daca va spun ca la amaritul meu de intrepid am primit scrisoare de la chrysler pt un recall si masina era cam la 11 ani !!!???
si n-a scris nimeni nicaieri : nici sa ii laude si nici sa ii arate cu degetul !
alt ex. a. avut un golf 2001 ..... pai la modelele alea vindute au avut zeci de rapeluri ! n-a scris nimeni nimic !
alt ex. nissan sentra .... vreo citeva ... dar ... in presa nimic !
toate marcile auto au asa ceva .... ce e deranjant, e ca presa acuma sta cu gura pe ei ! banuiesc ca doar pt marketing/reclama ! poate ca chiar ei vor asta, sa iasa inainte ... poate ei ii si platesc ! ce stim noi ?
drumuri bune tuturor !
Astazi pe AM apar aceeasi berbeci, de aceeasi teapa cu proletarii din '90, care se arunca cu capul inainte fara sa judece si sa rationeze inainte de fapte (sau cuvinte). Sunteti atat de usor de manipulat si de muls incat te trec fiorii cand iti dai seama cat de jos poate degenera fiinta umana.
Daca maine as deschide 10 dealeship-uri taiota in Romania, v-as lua banii cu zambetul pe buze, fara nici cea mai mica remuscare. Iar in sinea mea as multumi cerului pentru prostia voastra, dupa ce ati inchide usa dupa voi la plecare. Super-multumiti.
Spiritul creativ al Americii n-o sa-l poata nimeni egala prea curand. japii au inteles asta foarte bine dupa al doilea razboi mondial. Din cauza asta in ziua de azi angajeaza firme americane care sa le sustina produsele, sa le proiecteze, sa le promoveze samd. Asa cum o mana de baieti destepti de la Harvard au adus Europa in pragul falimentului, tot asa, altii va mulg de bani ca pe prosti de la mii de kilometri, fara sa miste un deget. Ba chiar, culmea, ajungeti sa le multumiti si sa-i admirati pentru "respectul" pe care vi-l acorda. Priceless.
Nu te obosi ... Raspunsul il stim cu totii.
''Raspunsul il stim cu totii.'' - speak for yourself. Chiar daca ar fi turme pe aici, nu stiu daca te-ar urma. Probabil doar electoratul lui Dan Diaconescu.
Ca sa fi luat in seama si respectat, trebuie sa inveti sa respecti. Eu am invatat, in primii 7 ani de viata.
strtoy, de curiozitate, cat ai cheltuit pana acum pe benzina cu drumurile pana la dealer? Te invidiez cat esti de umplut de respect la fieare recall. Eu cu masina mea ne-japoneza ma simt extraordinar de neglijat. Si nici nu scrie nimic in ziare despre caruta cu care ma dau in fiecare zi.
Cand te uiti la cele 3 masini de mai sus,chiar ca-ti piere cheful de viata.Adevarate opere de arta,care mai si respectul clientul.