Toyota extinde gama europeană a actualului RAV4. Suv-ul japonez beneficiază acum de o nouă versiune accesibilă, care presupune alăturarea deja cunoscutului motor D-4D de 2.0 litri, tracţiunii integrale Toyota Integrated Dynamic Drive System AWD.
Unitatea livrează 124 de cai putere şi 310 Nm pe o plajă de turaţii cuprinsă între 1600 şi 2400 de rotaţii. Motorul este asistat de o cutie manuală cu şase rapoarte, care transmite resursele tracţiunii integrale. Aceasta din urmă împarte cuplul diferit întreToyota RAV4 ă punţi: în condiţii normale 100% din acesta merge către axa faţă, iar în condiţii dificile variaţia poate ajunge la 50% pentru ambele axe.
Configuraţia gândită de japonezi garantează un consum mediu de 4.9 litri/100 de kilometri şi emisii de 136 g/km.Pe lângă noua versiune, Toyota RAV4 primeşte şi o nouă culoare de exterior, Dark Brown Metallic, dar şi un set de jante de 18 inch cu 10 spiţe.
Interiorul este disponibil acum în patru nuanţe pentru tapiţerie (negru, gri, bej şi Teracotta), care se alătură celor deja existente.Şi în lista echipamentelor disponibile au loc îmbunătăţiri. crossover-ul primeşte cea mai nouă versiune a sistemului multimedia Toyota Touch 2, cu un ecran de 6 inch, rezoluţie mai bună şi funcţie Drag and Click. Nu lipsesc accesul fără cheie, portbagajul acţionat electric, sistemul de sunet JBL cu 8 canale şi 9 difuzoare de 440 Watt.
În lista dotărilor de siguranţă şi -a făcut loc şi sistemul Rear Cross Traffic Alert (RCTA), care atenţionează şoferul asupra vehiculelor care se apropie atunci când execută manevre în marşarier.
Volvo S60 Drive-E 2.0 diesel 181 CP, consum 3.8% si 99 gr/km.
Bravo Toyota...ai reusit un mare regres
Anyway...2.0L e imens....taxele ne mananca
Stoarcerea a cat mai multi cp dintr-un motor duce la o viata scurta sau foarte scurta de exploatare.
Sunt motoare din care se stoarce 3000 cp dar functioneaza 30 de minute dar si motoare din care se scot 50 - 100 de cp dar care trec usor peste 1 milion de km de exploatare.
Toyota face masini serioase care ofera valoare clientului.
Ai dreptatea oarecum....de asta imi e mie teama ce se va intampla cu motoarele noi de la BMW.
In concluzie.... Andrei RN si-a inceput zisa cu un mare adevar!