Exact ca și în 2020, Toyota rămâne cel mai valoros brand auto, potrivit clasamentului Interbrand - Best Global Brands 2021. Valoarea estimată a constructorului nipon de automobile este de 54.1 miliarde de dolari, o creștere de 5% comparativ cu anul trecut.
La general, Toyota se poziționează pe poziția a 7-a, în urma unor giganți precum Apple, Amazon, Microsoft, Google, Samsung și Coca Cola.
Podiumul celor mai puternice mărci auto este completat pe rând de Mercedes-Benz și BMW. Dacă producătorul din Stuttgart are o valoare estimată de 50.8 miliarde de dolari (+3%), conaționalii din Munchen sunt cotați la 41.6 miliarde de dolari (+5%).
Cu o valoare estimată la 36.2 miliarde de dolari, Tesla ocupă locul 4 în acest clasament și locul 14 la general.
Restul constructorilor sunt după cum urmează: Honda, Hyundai, Audi, Volkswagen, Ford, Porsche, Nissan, Ferrari, Kia, Mini și Land Rover.
via Interbrand
Volvo nu vinde la cocalari, deci iarasi este cu mult peste BMW.
Volvo nu vinde masini rupte in doua, pe post de masini bune.
Volvo nu minte si umfla cifrele de vanzari ca BMW.
Volvo face reclama la siguranta si nu la anvelope arse pe sosea la drifting.
Face reclama la tehnologie, nu la viteza.
Deci e departe tare. E ca Rolls Royce, Bentley :))
Ce sa stii tu cu un amarat de sh obosit care te plimbi prin comuna...
Aşa şi Toyota îi dă cu ICE hibride (non plugin) şi eventual extrem de subţire pe hidrogen, când toţi se duc pe baterii, full electrice....
deci am mai văzut povestea asta.
Parca citesti de multisor pe acest site, dar scrii tampenii cam multe.
Te faci de ciocolata.
Hai ca te ajut putintel:
https://www.automarket.ro/stiri/studiu-jd-power-volvo-este-constructorul-care-adopta-cele-mai-multe-99757.html
https://www.automarket.ro/stiri/volvo-xc90-cea-mai-sigura-masina-din-marea-britanie-niciun-accident-fatal-83989.html
https://www.promotor.ro/stiri-auto/volvo-cele-mai-sigure-masini-cum-testeaza-modelele-18708464
https://personalizeyourvolvo.com/VOLVOInsider/?ID=535&ST=Safety&StoryTitle=Volvo%20Is%20The%20Only%20Brand%20With%20Entire%20Lineup%20Achieving%202021%20IIHS%20Top%20Safety%20Pick%20Plus
Daca e nevoie, iti traduc si ce inseamna: "Volvo Is The Only Brand With Entire Lineup Achieving 2021 IIHS Top Safety Pick Plus"
Somn usor si nu uita: germanii aia pe care ii pupi tu undeva s-au remarcat prin:
https://www.theverge.com/2021/7/8/22568356/volkswagen-bmw-daimler-emissions-cartel-fine-audi-porsche-eu
https://techcrunch.com/2021/07/08/eu-fines-bmw-vw-1b-for-running-emissions-cartel-since-the-90s/
Daca tu asta numesti cele mai tari tehnologii, esti prajit tare. Vezi tu, nu pentru tehnologii au luat VAG, Mercedes, BMW si mai nou Opel amenzi!
Amenzi se dau la jegosi!
Daca afirmi ceva, sper sa vii cu argumente, ca la gargara toti cocalarii sunteti buni.
Daca vrei sa vezi, macar in filme, cum arata un Volvo. Se vede din descrierea ta ca nu ai urcat niciodata in unul.
Se mai zice ca Volvo XC90 e cel mai premiat SUV al secolului, multe din premii fiind luate in Germania.
Deci mai lasa dieselul,ca iti diminueaza inteligenta, care nici asa nu e cine stie ce.
Te intreci cu dan_grc la cei mai buni posesori de carute diesel germane.
Eu nu aș amesteca uleiul cu apa ca știm că nu merge așa.
Partea nasoală este că se cam termină și cu inovația, adică ce să le mai facă??? ce să le mai pună??? deja schimbă schimbarea așa să fie ocupați. În schimb mărcile de volum au acces tot mai ușor la tehnologie, că doar știm că nici craii germani nu mai produc de mult mașinile la ei acasă… doar le asamblează, adică se cam scurge know-how-ul.
Mărcile de volum nu se hazardează cu aruncatul banilor pe “gesture control” sau alte inepți.
O marca interesantă din punctul meu de vedere este Mazda, care face mașini așa la limita superioară a plutonului de volum, mai înspre premium din multe privințe. Am profitat o vreme de o Mazda 3 (vreo 186 de cai benzinar) și mă declar mai mult decât mulțumit din toate punctele de vedere.
Când le punem toate mărcile împreună nu iese nimic util decât subiect de ieșit la bere, până la urmă nu putem schimba in fiecare zi mașina ca in NFS așa ca alegeți mașina ca va oferă cel mai bun compromis și pe care o puteți întreține corespunzător… s-ar putea să facă diferența între viață și….. ceva nasol!!!
Din păcate mulți o să afle curând că bancnotele nu se pot mânca.
Voi, SIC-spălaţii şi apretaţii pe creier (SIC = socialismul internaţionalist corporatocratic), continuaţi cu seninătate să calificaţi drept argumente…non-/anti-argumentele voastre. Iar SIC v-a mai insuflat o suferinţă morală: germanofobia! Măi tati, dar până când se prelungeşte…răzbunarea? Au apărut pe scenă (cel mai tragic moment!) Illuminati (la sfârşitul sec. al XVIII-lea), statul german i-a prigonit imediat şi atât i-a trebuit, că de atunci tot încasează pe spinare…Merită, totuşi, apreciat pentru tăria de caracter, exprimată primordial prin menţinerea integrităţii teritoriale, fiindcă a fost destulă vreme fărâmiţat (probabil că unii râvnesc ca Germania să ajungă iarăşi aşa).
Chiar nu-ţi intră deloc adevărul (confirmat de mulţi) în bostanul acela gros? Şi anume: Volvo, ca şi Tesla, egal maşini…insipide, deci plicticoase! Fratziwear, admite odată conceptul conform căruia unii oameni pur şi simplu pun accentul şi preţuiesc alte calităţi decât cele prin care se fac vestite apele voastre chioare! Da, noi adorăm viteza, drift-ul, dragster-ul, în general motorsportul. Savurăm, de pildă, bordul orientat către şofer, tipic sportiv şi tipic lui BMW. Cât despre tehnologii…tot nemţii strălucesc! Să ne gândim la cutiile automate. Deliciu şi mai multe nu. Să abandonăm însă ideea de tehnologie. Cum mi s-au părut întotdeana spaţiul şi confortul maşinilor germane? Cu unele excepţii, la parametri optimi. Ooo, şi cum să uit aşa ceva: ţinuta de drum! Artă la germani. Inegalabilă în lume…
Aaa, bine, puse în balanţă cu UNICUL şi IREPETABILUL trecut, sentimentele din prezent nu provoacă aceeaşi incantaţie, dar neîndoielnic că este o regulă valabilă pentru fiecare marcă măgulită de rădăcini istorice. Fiindcă nu suntem scutiţi de coşmarul “reducerii costurilor”. Fiindcă metalul şi lemnul au lăsat loc sinteticelor lucioase (la produsele “premium”). Fiindcă unele aspecte de ordin tehnic se “rezolvă” cu super-accesibilul plastic. Fiindcă preţurile (şi de achiziţie, şi de “mentenanţă”) se cunună cu nesimţirea în stare pură. Fiindcă nu este un mit considerentul că fabricaţia maşinilor nu mai este gândită de ingineri, ci de contabili. Fiindcă insidiosul marketing a călcat în picioare principiul sacrosanct al calităţii totale. Fiindcă managementul a ajuns la latitudinea unor persoane care nu se ridică la înălţimea exigenţelor. Fiindcă mâna de lucru mulţumită doar cu un bol de orez seduce irezistibil. Fiindcă rapacitatea (a se citi: demonul lăcomiei) a pus ireversibil stăpânire pe minţile liderilor companiilor auto (repet: nu numai germane).
V-am explicat limpede care a fost raţiunea lui Dieselgate, dar văd că zdrenţuiţi acest subiect până dincolo de limita penibilului… Veşnic şi veşnic urechile noastre suportă aceleaşi grohăituri despre “bandiţii” de nemţi. Astfel, vă asemuiţi lui Agamiţă Dandanache, care spera să folosească la nesfârşit scrisoarea compromiţătoare.
De fapt, din partea mea, urlaţi sub clar de lună cât vă ţin bojocii (şi faceţi câte metastaze vreţi cu cancerul link-urilor “persuasive”). Caravana M.A.I.-germană trece (imperturbabilă). Scriind ISTORIE.
Şi oricum m-am plictisit teribil să vă răspund întruna…În loc să-mi devorez pasiunea şi atâta tot!
Eu am pus articole, nu mi-am dat cu parerea.
Toti cocalarii isi dau cu parerea si aleg BMW si VAG, prostiti de mirajul german si de ideea ca ei fac masini.
Motorizarea ford a revolutioinat vulvo, practic iti puteai lua un ford mondeo decat de trei ori mai scump.
https://www.everlance.com/blog/10-highest-mileage-vehicles
Volvo a rechemat mereu masini la recall, mai ales pentru safety.
Vezi ca si multi germani au recall la airbaguri pentru ca au folosit takata:
https://www.consumerreports.org/car-recalls-defects/bmw-recalls-cars-and-suvs-to-replace-faulty-airbags-again/
Doar 350000 bucati la BMW.
Am uitat ca la germani nu se pune, scuze :))
https://www.autoexpress.co.uk/car-news/consumer-news/101361/mercedes-recalls-400000-uk-cars-over-faulty-airbag-system
Auuuuuuuuuuuuuu, germanii astia super meseriasi sunt afectati de recall ???
Sa faci recall e ok, uite aici:
https://www.thisismoney.co.uk/money/cars/article-9803511/The-car-makers-issued-recalls-1992.html
Toti producatorii fac recall, cu BMW, Mercedes, inaintea Volvo.
E ok ca germanii fac, dar nu e ok daca Volvo face?
Speriat fiind de țepele pe foarte mulți bani, m-am reorientat.
Deloc întâmplător, aceşti “omniscienţi” şi “înţelepţi ai vremii” operează pe filiera EMOL-Deep State-OSF-CIA (şi toate serviciile secrete subordonate, printre care şi…ghici!)-mainstream media.
Între timp, o adiere nevinovată mi-a zburat două frunze. Pe care le aduc înapoi:
**Altădată, vuia pe aici o beatitudine a mafiotului în legătură cu această virtute constantă a Toyotei. De când progresistul nostru fervent a “virat” către instrumentul de fasonat lemn/scos cuie mari, se simte aceeaşi linişte apăsătoare ca într-o sală de cinema neocupată din cauza unui film execrabil deja anunţat**.
**Să continui eu, Mafănikkk?
Volvo nu ştie (dar nici n-a ştiut vreodată) să plăsmuiască nişte “tablouri de comandă” de care să-ţi fie mai mare dragul. De fapt, în orice Volvo în care am pătruns, mi-au stârnit reacţii negative: bordul “spartan”, spaţiul destul de strâmt (automat, confort redus) şi senzaţia de maşină care se vrea, cu orice preţ, “altfel”, însă altfel decât plăcută…
Ca destinaţie, o văd menită pensionarilor şi, în general, oamenilor fără pretenţii de la viaţă, care trăiesc în virtutea inerţiei.
Da, are o istorie în spate (mai ales că i se apropie centenarul), dar cu siguranţă una de regăsit în afara Pantheon-ului auto.
A, şi las-o baltă cu slăvita siguranţă à la Volvo. Cele mai multe inovaţii în domeniu le aparţin germanilor şi americanilor**.