Începutul de an a adus primele informaţii despre numărul de unităţi vândute de Volkswagen şi Toyota. Potrivit unui institut de statistică, Volkswagen apărea ca favorit în lupta pentru prima poziţie în clasamentul celor mai mari producători auto.
Volkswagen depăşeşte Toyota potrivit unui studiu independent
Specialiştii s-au precipitat însă în declararea unui câştigător, pentru că ultimele rezultate comerciale, publicate de prestigioasa publicaţie Automotive News, răstoarnă clasamentul provizoriu. Deşi au reuşit să vândă peste 10 milioane de maşini anul acesta, germanii de la Volkswagen se situează în continuare în spatele Toyota.
Niponii se pot mândri cu faptul că au reuşit să îşi păstreze şi în acest an prima treaptă a podiumului în topul producătorilor mondiali. Chiar şi aşa, performanţa celor de la Volkswagen trebuie să dea de gândit japonezilor, diferenţa dintre cele două grupuri fiind extrem de mică.
Potrivit cifrelor oficiale, Toyota a vândut 10.23 de milioane de maşini în 2014, cu numai 90.000 mai mult decât rivalul Volkswagen, care a totalizat doar 10.14 milioane. Deşi îşi păstrează prima poziţie, Toyota trebuie să tragă nişte semnale de alarmă, pentru că noi semne de slăbiciune în 2015 ar putea duce la o inevitabilă clasare pe locul al doilea.
Este pentru prima dată şi pentru Toyota şi pentru Volkswagen când vânzările sar de pragul de 10 milioane. Este o performanţă extrem de bună pentru Volkswagen, care spera să atingă această valoare abia în 2018, anul în care Martin Winterkorn, preşedintele VW, promitea că grupul german va deveni numărul unul mondial.
Pe locul al treilea s-a clasat General Motors, cel mai mare constructor american, cu vânzări de 9.92 milioane de unităţi, cu 2% mai multe decât în 2013. Din păcate, GM este tot mai departe de prima poziţie a ierarhiei, după ce a dominat acest top vreme de 80 de ani, până când Toyota a întrerupt seria succeselor în 2008, pe fondul crizei economice.
VÂNZĂRI (milioane de maşini) |
TOYOTA MOTOR COMPANY |
VOLKSWAGEN AUTO GROUP |
GENERAL MOTORS |
2009 | 7.8 | 6.3 | 7.3 |
2010 | 8.4 | 7.1 | 8.4 |
2011 | 7.9 | 8.2 | 9.0 |
2012 | 9.7 | 9.1 | 9.3 |
2013 | 9.98 | 9.73 | 9.715 |
2014 | 10.23 | 10.14 | 9.92 |
via Automotive News (înreg.)
Planul VAG spune că 2018 este anul în care ar trebui să ajungă pe prima poziţie. Eu zic că anul viitor se va întâmpla asta, iar mie-mi dă un minus de 3-4 ani faţă de plan. Nu ştiu exact ce se vede de la tine :)
Stati o secunda sa-mi parchez Golful si revin.
articolul cuntrazice afirmatiile aceluias BM din 06,01.15
io cred ca anul trecut.
http://www.autolatest.ro/editorial-auto/germanii-de-la-autobild-au-realizat-un-top-al-celor-mai-mari-esecuri-ale-industriei-auto-din-intreg-anul-2014
Cat despre stire, nu a fost ca acum VW sa ajunga pe primul lor. Dar se pare ca vor reusi la anul.
http://www.4tuning.ro/editorial/editorial-de-ce-romanul-de-rand-nu-vede-nimic-altceva-decat-volkswagen-23957.html
http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/mizeria-marca-volkswagen-motorul-1-2-tsi-pe-benzina-23139.html
Nu stiu cati vor reusi sa inteleaga articolele, dar eu mai sper intr-o luminare a poporului roman.
Si nu uitati, cititi cu interes si studiile despre satisfactia clientilor germani. Daca ei scapa de VW dupa 2 ani, de ce voi, romani prosti ce sunteti, le cumparati ca masini de lux si platiti o multime de bani ca sa le reparati ? Oameni buni, exista si alte masini in lume care sa va tina 400.000-500.000 km ! Ca voi nu va permiteti sa va schimbati VW la 2 ani dupa ce ies din garantie cum fac nemtii. Voi luati credite !!!