Toyota: Prius va fi cel mai bine vândut model în SUA până în 2020
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Toyota are planuri mari pentru Prius şi pentru gama de vehicule cu acelaşi nume, care va deriva din modelul hibrid. Constructorul japonez intenţionează să facă din linia sa de vehicule hibride un adevărat best-seller în Statele Unite, până în 2020.
Actualul Prius, recunoscut deja ca cel mai bine vândut model ecologic la nivel global, va da naştere în viitorul apropiat unei versiuni alimentate la priză, plug-in, şi unui monovolum, anticipat deja de un teaser şi programat să debuteze live la Salonul Auto de la Detroit. Trio-ul ofensiv va ataca piaţa din Statele Unite şi va încerca să atragă un volum mare de clienţi.
Bob Carter, vice-preşedintele diviziei americane Toyota, a declarat că "la sfârşitul acestui deceniu Prius va deveni modelul numărul unu pe piaţa din SUA. Camry, actualmente cel mai bine vândut model Toyota în America, va fi pe locul doi, însă nu din cauza unei deprecieri a vânzărilor."
Optimismul oficialilor japonezi se bazează pe dezvoltarea gamei hibride în următorii ani şi pe apetitul publicului de peste Ocean pentru modele eficiente din punct de vedere al consumului.
via | egm
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Daca ar vrea sa fie cu adevarat mai eco ar putea incepe cu semnarea tratatului!
Aceeasi economie de combustibil se poate obtine cu un motor termic bine pus la punct!
Plus ca motor termic nu inseamna ca trebuie sa arda neaparat produse derivate petroliere , caz in care raportul eficienta / poluare este net superior variantelor hibride.
Pt ca nu au putut sa puna pe piata masini electrice practice (peste 300km cu o incarcare sub o ora pt o incarcare) au trebuit sa ii puna
si un motor termic!
asta inseamna ca au facut un compromis!
sau nu iti dai seama ce ai scris :D ??
alinushu...la momentul aparitiei era cel mai bun "compromis"...atat de singular incat nu putea considerat un compromis asa cum vrei tu sa sugerezi ci pur si simplu un alt tip de automobil
anyway....imposibilitatea de accepta chiar si un compromis denota extremism. Nimeni cu mintea intreaga nu poate gandi in astfel de termeni. Si strict la clientii ce au optat pentru aceasta struto-camila (indiferent de motivatie) su schimbat nu numai optica altor potential clienti dar au reusit sa influenteze si TOTI proiducatorii auto. E un fapt de necontestat. Ce este iarasi clar ca din acest compromis (io l-as considera o etapa intermediara) se va ajunge la full-electrice.
dar altii nu vad decat in alb si negru
alt argument in favoarea hibridului in afara de ce ai scris tu acolo poti sa imi dai?ceva concret!
imi poti spune de ce ai nevoie de o etapa intermediara pentru a trece de la masini cu motoare termice la masini electrice?
mai exact care este rostul unui hibrid?ca de redus poluarea si consumul nu e cazul!
la data aparitiei priusului ERA cea mai buna ALTERNATIVA la modelele americane. In acest moemnt lucrurile s-au schimbat, true, dar apetitul clinetului potential pentru electric este inca mic.
Pe de alta tu vorbesti de randamentul motorului, citeste si reciteste oferta prius, pune in balanta ceea ce ofera acesta ceea ce ofera alt model si incearca (dar mi-e imposibil sa cred ca poti) sa faci un calcul la rece ca si cum ar trebui sa iti cumperi o masina in plaja de pret data de prius. Nu e vorba doar de o chestiune tehnica ci si de aspecte mai umane sa zicem (de exepmlu eu urasc zgomotul motorului diesel, ai ceva impotriva?). Nu toata lumea face politehnica pentru a fi sigur ca nu ia teapa de la constructor.
Anyway...ofertele diverse sunt o crima impotriva umanitatii?
51mpg=4.5l/100km
134cp/5200rpm
bmw 320d
Efficient Dynamics : 35.898euro
Edition 4.1l/100km
163cp/2000rpm
your choice!
in al doilea rand eu nu am zis sa nu mai cumpere oamenii hibrizi!tu ai inteles asta!eu am zis ca hibrizi nu sunt de fapt ce se spune ca sunt!
a sa nu uit : normal ca nu toata lumea face politehnica!;)