Comentarii (9)

  • Andrei
    din pacate arata jalnic, la fel ca toate celelalte Prius-uri.
    5 17
  • ani[I]aL_2008
    Subscriu la cele spuse de Andrei: " Urata cu spume" . O masina desenata ( si redesenata) fara nici un sentiment....
    5 13
  • F.O. andrei & ani..bla-bla
    acum ca mi-ati impartasit din parerile voastre avizate rezultate dintr-o larga experienta auto si cunostinte tehnice de nivel extre-mega-mondialo-cosmic, pot sa va urez un calduros FO?
    11 6
  • Mircea
    In 10 ani vom avea masinile pe care le visam
    In 10 ani tehnica va evolua suficient de mult pentru a avea performante pe orice tip de caroserie- inclusiv sport.

    PS:Putintica rabdare;)
    12 0
  • bine ca arata wc mai bine!!
    Adevarul k jeneaza pe multi chestia asta in special pe fani,consuma 2% si mai e si hibrid,altii au facut hibride cu consumuri de 11% pe hartie si real 15-16 e firesc sa deranjeaza! Bravo toyota arate-le de poti!
    15 4
  • ani[I]aL_2008
    teoria ca teoria, dar practica....
    Pt. @ GELU : daca nu ai citit cu atentie vorbeam despre design. Exact ca "nemtoaicele" de la Audi si Vw, designul acestui Prius este absolut insipid. Nu-mi spune nimic . Aaaa, ca e super tehnologizata si ca merge cu nush ce baterii in modul hibrid," blah-blah" ( pentru a te cita) nu inseamna absolut nimic nou . Tehnologia evolueaza foarte rapid in zilele noastre, iar masinile electrice si cele hibrid sunt in "trend ascendent". Din momentul in care aceasta tehnologie va fi accesibila oricui( pret achizitie, exploatare, infrastructura reala pe plan mondial), mai vorbim. Deocamdata, motoarele care functioneaza pe baza combustibilului conventional mai au multe de spus si sunt si mult mai accesibile.
    5 3
  • florin
    Eco
    Daca tot ne laudam cat suntem de eco - de ce nu spune toyota cam ce procese chimice , cam de unde vine materia prima si cam cati kilometri face pana devine acea baterie.
    Amprenta ecologica a unei masini nu e neaparat ce iese pe evacuare, si acel curent care incarca 90 minute bateria pentru 25 kilometri nu vine din cer, se produce in mare parte producand poluare.
    Toate metalele folosite la baterii sunt produse si exploatate prin proceduri daunatoare mediului, nu cad din cer.
    Prelucrarea se face chimic producand poluare si consumand alte resurse, oricine isi pune mintea la contributie realizeaza ca productia de baterii la scara asta este foarte daunatoare de la minerit pana ajunge in masina.
    Ce castiga ursii polari cand merge mr.snob cu prius-ul a pierdut cu mult inainte pana a iesit acel prius pe strada.
    Asta da tehnologie.
    6 8
  • @Florin
    nu te contrazic, dar ești primul care zice ceva de "eco" pe pagina asta :))

    @Automarket: dacă am cont de utilizator și m-am logat ca să pot comenta, de ce mai trebuie să introduc și codul CAPTCHA?
    1 1
  • AndreiRN
    Excelent
    O masina excelenta in prezent.
    Toyota a spart gheatza in acest domeniu si sunt si vor fi lideri mult timp.
    O masina perfecta pt majoritatea din oras si astept si economisesc pt ziua cand vor produce o camioneta hybrida pe motorina preferabil.
    Cat despre extremisti ECO ........... sa se mute in pestera si sa poarte o frunza vara si o piele de iepure iarna.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru