Toyota Prius Plug-in are un consum mixt de 2.1 litri la sută
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Toyota a anunţat valorile oficiale ale consumului mediu pentru noul Prius Plug-in Hybrid înregistrate în ciclul standard NEDC european. Cu bateria încărcată la maximum, modelul va înregistra un consum mediu de 2.1 litri la sută şi va emite doar 49 de grame de CO2 pe kilometru. Odată ce bateria va fi descărcată, Prius PHEV trece în modul HybridVehicle, în care consumă 3.7 litri la sută în regim mixt şi emite 85 de grame de CO2 pe kilometru. Consumul redus cu bateria încărcată la maximum vine fără niciun dezavantaj în materie de spaţiu, sistemul de propulsie al lui Prius având aceleaşi dimensiuni, ceea ce înseamnă că portbagajul şi habitaclul lui Prius rămân neschimbate.
Bateria lui Toyota Prius Plug-in poate fi încărcată în 90 de minute cu ajutorul unei prize convenţionale de 240V. Odată încărcat, Prius PHEV rulează până la 25 de kilometri în modul 100% electric cu o viteză de până la 100 km/h. Odată ce bateria s-a golit, Prius trece pe modul hibrid şi motorul cu ardere internă intră în funcţiune.
Japonezii de la Toyota au subliniat faptul că autonomia lui Prius Plug-in este de 1.237 de kilometri cu un rezervor plin şi cu o baterie încărcată la maximum.Spre deosebire de un Prius standard, noul Plug-in Hybrid are o baterie nouă, cu tehnologie Litiu-Ion, care oferă o autonomie extinsă. O altă diferenţă între cele două modele este faptul că versiunea plug-in a lui Prius este cu 50 de kilograme mai grea. Iniţial, cei de la Toyota estimau că această versiune va obţine un consum mediu de 1.8 litri la sută. Modelul are nevoie de 10.7 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate atinge o viteză maximă de 180 km/h.
Via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Au apărut noi detalii despre Mazda EZ-60, un nou SUV electric care va fi lansat mai întâi în China. Noul model va avea inclusiv o versiune cu motor termic pe post de generator. (19.04)
-
Marca chineză AUDI, înființată de către Audi cel german și compania chineză SAIC, a publicat prima imagine oficială cu primul său model de serie. Noul model va fi botezat E5 Sportback și va fi un break electric. (18.04)
-
Subaru a prezentat oficial noul Solterra facelift cu ocazia Salonului Auto din New York. Noul model actualizat primește acum un propulsor electric mai puternic, un design revizuit, dar și o autonomie îmbunătățită cu 25%. (17.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
PS:Putintica rabdare;)
Adevarul k jeneaza pe multi chestia asta in special pe fani,consuma 2% si mai e si hibrid,altii au facut hibride cu consumuri de 11% pe hartie si real 15-16 e firesc sa deranjeaza! Bravo toyota arate-le de poti!
Amprenta ecologica a unei masini nu e neaparat ce iese pe evacuare, si acel curent care incarca 90 minute bateria pentru 25 kilometri nu vine din cer, se produce in mare parte producand poluare.
Toate metalele folosite la baterii sunt produse si exploatate prin proceduri daunatoare mediului, nu cad din cer.
Prelucrarea se face chimic producand poluare si consumand alte resurse, oricine isi pune mintea la contributie realizeaza ca productia de baterii la scara asta este foarte daunatoare de la minerit pana ajunge in masina.
Ce castiga ursii polari cand merge mr.snob cu prius-ul a pierdut cu mult inainte pana a iesit acel prius pe strada.
Asta da tehnologie.
@Automarket: dacă am cont de utilizator și m-am logat ca să pot comenta, de ce mai trebuie să introduc și codul CAPTCHA?
Toyota a spart gheatza in acest domeniu si sunt si vor fi lideri mult timp.
O masina perfecta pt majoritatea din oras si astept si economisesc pt ziua cand vor produce o camioneta hybrida pe motorina preferabil.
Cat despre extremisti ECO ........... sa se mute in pestera si sa poarte o frunza vara si o piele de iepure iarna.