Toyota Prius Plug-in are un consum mixt de 2.1 litri la sută
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Toyota a anunţat valorile oficiale ale consumului mediu pentru noul Prius Plug-in Hybrid înregistrate în ciclul standard NEDC european. Cu bateria încărcată la maximum, modelul va înregistra un consum mediu de 2.1 litri la sută şi va emite doar 49 de grame de CO2 pe kilometru. Odată ce bateria va fi descărcată, Prius PHEV trece în modul HybridVehicle, în care consumă 3.7 litri la sută în regim mixt şi emite 85 de grame de CO2 pe kilometru. Consumul redus cu bateria încărcată la maximum vine fără niciun dezavantaj în materie de spaţiu, sistemul de propulsie al lui Prius având aceleaşi dimensiuni, ceea ce înseamnă că portbagajul şi habitaclul lui Prius rămân neschimbate.
Bateria lui Toyota Prius Plug-in poate fi încărcată în 90 de minute cu ajutorul unei prize convenţionale de 240V. Odată încărcat, Prius PHEV rulează până la 25 de kilometri în modul 100% electric cu o viteză de până la 100 km/h. Odată ce bateria s-a golit, Prius trece pe modul hibrid şi motorul cu ardere internă intră în funcţiune.
Japonezii de la Toyota au subliniat faptul că autonomia lui Prius Plug-in este de 1.237 de kilometri cu un rezervor plin şi cu o baterie încărcată la maximum.Spre deosebire de un Prius standard, noul Plug-in Hybrid are o baterie nouă, cu tehnologie Litiu-Ion, care oferă o autonomie extinsă. O altă diferenţă între cele două modele este faptul că versiunea plug-in a lui Prius este cu 50 de kilograme mai grea. Iniţial, cei de la Toyota estimau că această versiune va obţine un consum mediu de 1.8 litri la sută. Modelul are nevoie de 10.7 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate atinge o viteză maximă de 180 km/h.
Via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
PS:Putintica rabdare;)
Adevarul k jeneaza pe multi chestia asta in special pe fani,consuma 2% si mai e si hibrid,altii au facut hibride cu consumuri de 11% pe hartie si real 15-16 e firesc sa deranjeaza! Bravo toyota arate-le de poti!
Amprenta ecologica a unei masini nu e neaparat ce iese pe evacuare, si acel curent care incarca 90 minute bateria pentru 25 kilometri nu vine din cer, se produce in mare parte producand poluare.
Toate metalele folosite la baterii sunt produse si exploatate prin proceduri daunatoare mediului, nu cad din cer.
Prelucrarea se face chimic producand poluare si consumand alte resurse, oricine isi pune mintea la contributie realizeaza ca productia de baterii la scara asta este foarte daunatoare de la minerit pana ajunge in masina.
Ce castiga ursii polari cand merge mr.snob cu prius-ul a pierdut cu mult inainte pana a iesit acel prius pe strada.
Asta da tehnologie.
@Automarket: dacă am cont de utilizator și m-am logat ca să pot comenta, de ce mai trebuie să introduc și codul CAPTCHA?
Toyota a spart gheatza in acest domeniu si sunt si vor fi lideri mult timp.
O masina perfecta pt majoritatea din oras si astept si economisesc pt ziua cand vor produce o camioneta hybrida pe motorina preferabil.
Cat despre extremisti ECO ........... sa se mute in pestera si sa poarte o frunza vara si o piele de iepure iarna.