Toyota Prius modificata: 1.9 litri/100km
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Daca va gandeati ca japonezii de la Toyota au stors tot ce se poate in ceea ce priveste consumul modelului ecologic Prius va inselati. Lithium Technology Corporation (LTD), o companie care furnizeaza surse de energie reincarcabile a prezentat publicului un model Prius modificat care ofera un consum record. Hibridul modificat inregistreaza acum un consum de doar 1.9 litri la 100 de km fata de 4.3 litri la 100 km, consumul unui model standard.
Cheia succesului este inlocuirea bateriei standard NiMH pe baza de nichel cu un nou tip de baterie litiu-ion LiFePO4. Inginerii de la LTC au echipat modelul si cu un nou sistem de realimentare a bateriilor care permite reincarcarea acestora de la o simpla priza. Versiunea standard a modelului Prius reincarca bateriile folosindu-se de energia franarii sau de motorul pe benzina.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Asteptam noi informatii.
Sa nu credeti ca sant lente, are demaraj mult mai bun decat un motor normal, bineinteles in functie de puterea pe care o are in portbagaj, adica de la bateri.