Toyota Prius modificata: 1.9 litri/100km
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Daca va gandeati ca japonezii de la Toyota au stors tot ce se poate in ceea ce priveste consumul modelului ecologic Prius va inselati. Lithium Technology Corporation (LTD), o companie care furnizeaza surse de energie reincarcabile a prezentat publicului un model Prius modificat care ofera un consum record. Hibridul modificat inregistreaza acum un consum de doar 1.9 litri la 100 de km fata de 4.3 litri la 100 km, consumul unui model standard.
Cheia succesului este inlocuirea bateriei standard NiMH pe baza de nichel cu un nou tip de baterie litiu-ion LiFePO4. Inginerii de la LTC au echipat modelul si cu un nou sistem de realimentare a bateriilor care permite reincarcarea acestora de la o simpla priza. Versiunea standard a modelului Prius reincarca bateriile folosindu-se de energia franarii sau de motorul pe benzina.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Prețuri noua Mazda 6e în România: start de la 43.500 euro
-
Deschizător de drumuri
-
Noul Renault 4 electric poate fi comandat în România: start de la 28.900 de euro
-
(P) Programul Rabla 2025: Cum să-ți schimbi mașina cu ajutorul finanțării 123Credit.ro
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Seat Ibiza facelift
Asteptam noi informatii.
Sa nu credeti ca sant lente, are demaraj mult mai bun decat un motor normal, bineinteles in functie de puterea pe care o are in portbagaj, adica de la bateri.