Noua generație Toyota Prius demonstrează că este una dintre cele mai eficiente modele electrificate de pe piață. Totul se datorează unui exemplar Prius LE care tocmai a intrat în Cartea Recordurilor Guinness datorită consumului extraordinar de redus.
Mai exact, Wayne Gerdes s-a urcat la volanului unui exemplar Prius LE și a condus din Los Angeles până în New York. Cu alte cuvinte, a traversat Statele Unite ale Americii de la vest la est, o călătorie de 5.168.7 kilometri.
A urcat chiar și la altitudini de 2.100 de metri și a traversat, inclusiv, deșertul Mojave, unde temperaturile ajung foarte ușor la 40 de grade Celsius. La finalul acestei aventuri, bordul mașinii a indicat un consum mediu de doar 2.5 litri/100 de km.
O cifră de consum care a făcut ca acest exemplar Toyota Prius LE să intre direct în Cartea Recordurilor.
Din păcate, Gerdes nu a menționat de câte ori a alimentat și nici cât l-a costat combustibilul. Dar, dacă facem un calcul simplu, nu este imposibil ca omul nostru să fi acoperit aproape 1.700 de kilometri cu un singur plin.
via Carscoops
Am Civic eHEV si indeed e o placere si poate scoate si sub 4 la suta pe drumuri nationale
Ce mi se pare dubios la stirea asta e ca nu ni se spune cum a alimentat, unde a incarcat si cat a durat traversarea.
Consumul mic e pentru sarachi. Aia batosani adevarati fac teste cu cat de rapid au traversat ei Statele Unite, nu cu ce consum.
Daca era cu motor DIZAL scotea si mai putin si nu oprea niciodata sa alimenteze, conducea continuu. Va zic eu ca se poate, avem experti in Romania care pot face asta.
Scotociti internetu poate gasiti si stirea cu un BYD plug-in cu consum de 2.9% confirmat/batut/neconfirmat de n ori. E vorba de cel care a facut 2k+ km cu un plin de benzina si baterie si conditiile in care s-a reusit/ratat obiectivul.
Nu de alta dar cu asemenea consumuri si costuri de rulaj, apar intrebari justificate daca mai are rost bataia de cap cu o electrica pura.
As fi zis ca oferta exclusiv plug-in a Priusului pe piata Eu e o greseala impardonabila popularitatea hibridului simplu fiind de netagaduit. La prima vedere se lasa loc, inconstient, Hondei cu al sau EHev. Dar uite ca Honda nu puncteaza deloc cu un hibrid care bifeaza bine cam la toate capitolele.
Si atunci ce se intampla?
Ca tot veni vorba, ce încurajează infrastructura din România? Condusul relaxat, cu viteza constantă, fără nevoia de a efectua depășiri sau mersul bară la bară.
Poate a taiat din clima ca sa scoata consumul asta
Cand sunt stiri despre masini electrice sau hibride, tu care nu ai habar ce sunt astea ar fi bine sa te abtii.
E plina Romanica de experti din astia care habar nu au cum functioneaza o masina, dar se baga sa isi dea cu parerea peste tot.
Lumea evoluata stie cum sa le foloseasca si le cumpara in continuare.
Voi ramaneti la cotete.
Te pierzi in detalii irelevante. La o contorizare de 5.200km, consumul afisat e si cel real.
In ce univers bateria + motor termic + motor electric sunt mai eficiente decât un simplu motor termic ?
Așa se lauda unii că au descoperit și perpetuum mobile , lăsând gluma la o parte bateria și motorul electric cântăresc ceva in plus iar motorul munceste sa traga masina plus să incarce bateria ,daca motorul de pe pryus este minunat , elimini bateria și motorul electric și devine și mai minunat.
Poti obtine dintr-un motor de 2.0 aspirat 183CP/300Nm si un consum urban de 4,5% si mediu de 4,8%?