Constructorul japonez de automobile a lansat cea de-a patra generație Yaris în urmă cu doi ani. În funcție de piață, acest model este disponibil în mai multe variante, inclusiv una preparată de divizia sport Gazoo Racing.
În Thailanda, Toyota Yaris poate fi comandată acum și într-o variantă sedan, numele său fiind Yaris Ativa. Mașina este produsă în Thailanda, dar urmează să fie exportată în alte 35 de piețe emergente. Dacă ar ajunge în Europa, ar fi un rival pentru Dacia Logan.
Chiar și în nivelul de echipare de bază, Toyota Yaris Ativ vine cu jante de 16 inch, faruri LED, display central de 8 inch și pornire de la buton. Tapițeria din material textil este standard, dar clienții pot opta și pentru piele artificială sau naturală.
Totodată, sistemul multimedia este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto, iar nivelul de echipare de top dispune de lumină ambientală cu 64 de culori.
Sedanul este echipat cu un motor de 1.2 litri, aspirat natural. cai putere și 110 Nm și vine alături de o transmisie CVT.
Unitatea cu patru cilindri dezvoltă 94 deLista cu sisteme de siguranță include în standard Pre-Collision Warning și Front/Lane Departure Alert. Totodată, frânele sunt cu disc pe ambele punți.
Prețurile pornesc de la echivalentul a 15.300 de dolari. Nivelul de echipare de top costă cel puțin 19.500 de dolari.
via Toyota
Şi a ajuns să concureze cu Loganul... HA HA HA...
Exact ce vă ziceam... cei care nu trec la fabricarea de maşini electrice serioase, care să concureze serios cu Tesla,
rămân la mâna concurenţei Dacia Logan !!
In alte tari exista Yaris sedan de ani buni pe piata!
Dacă ai timp să te gândești și dacă ai și cu ce să faci o conexiune, cererea de electrice s-a cam întâlnit cu oferta în pub cu statul, care nu prea mai are disponibil pentru chermeze și mocăciuni. Adică electricele de masă ar cam trebui să scadă la preț crâncen și să fie mai bune decât cazanele termice, dar nu din perspectiva planetei. Consumatorul mediu are alte perspective, un pic mai personale.
Să bați Loganul la preț nu prea ai cum și nici nu poți să intri pe piață cu un alt gunoiaș pentru că dai de Elantra.
- Logan se mai vinde în Europa doar în cîteva țări cu un nivel destul de scăzut al veniturilor populației (Albania, Lituania, Letonia, Estonia, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Cehia, Spania, Ungaria, Muntenegru, Kosovo, Macedonia, Moldova, Polonia, România, Serbia și Slovacia), iar la segmentul de preț la care este, peste 15.300, este cam sărăcuț ca motorizare, adică 1.2 aspirat natural, 110 Nm nu prea rupe asfaltul. Tot la 15.300 poți lua un Logan cu 170 Nm benzină + GPL. Bine, la ăsta nu ai opțiunea de lumină ambientală cu 64 de culori : ))))))))
- Tot în intervalul acesta de preț ai Sandero/Stepway care se vinde foarte bine în toată Europa.
- La peste 19.500 deja intri în altă categorie. De exemplu Duster, dacă e să păstrăm comparația cu gama Dacia.
Hai sa fim serioși.