Toyota: "Sistemele de asistenţă a şoferului sunt viitorul automobilului"
Cei de la Toyota afirmă că noua lor platformă tehnică are cel mai scăzut centru de greutate dintre toate de pe piaţă oferite de producătorii de volum. Rigiditatea noii platforme va fi mărită cu un procent situat între 30 şi 65%, în timp ce motorizările noi vor fi cu aproximativ 15% mai puternice şi cu 25% mai eficiente.
De eficienţa sporită vor beneficia şi modelele hibride din gama Toyota, care vor fi cu până la 15% mai economice în compania acestei soluţii tehnice.Noua platforma va ajunge să echipeze până la 50% din modelele din oferta constructorului nipon până în anul 2020, marcând o reducere semnificativă de la cele aproape 100 de platforme şi variaţii ale acestora folosite în prezent. La nivel de motorizări, luând în considerare toate reglementările de emisii folosite la nivel global pe toate pieţele pe care activează şi soluţiile de montare utilizate, cei de la Toyota estimează că au în jur de 800 de motoare diferite. Economiile de scară realizate în baza noilor platforme vor fi reinvestite în proporţie de 75% în dezvoltarea de noi elemente tehnologice şi de siguranţă activă, în ornamente şi materiale de calitate superioară la bord şi în introducerea de ecrane tactile pentru fiecare model din gamă.
Toyota testează propriul sistem de evitare a accidentelor cu pietonii
La fel ca la platforma modulară MQB a concernului Volkswagen, componentele comune ale platformei globale TNGA sunt ascunse aproape integral de privirile clienţilor. Vorbim despre structurile frontale şi posterioare de protecţie la accident, structura podelei şi a secţiunii posterioare a podelei, cadrele scaunelor, suspensia faţă şi spate, sistemul de propulsie, poziţia radiatorului de răcire, sistemul de climatizare şi sistemul de direcţie. Interiorul va avea cinci înălţimi diferite de montare a scaunelor, lucru care va permite folosirea acestora atât în modele de clasă mică, cât şi în monovolume. Componentele comune care vor fi vizibile sunt siglele, oglinzile laterale, ecranul tactil, volanul, maneta schimbătorului de viteze şi pedalele. Acestea erau oricum comune pentru mulţi producători de automobile în cazul anumitor game, deci nu va fi un şoc pentru consumatori.Via Autocar | Toyota
Trebuia ca toiota sa vina in rand cu tampitii de la VAG? Asta cam suna a lucratura de prim ministru .Adica un pic de inspiratie ,o copiutza,si gata .Sunt iarasi revolutionari. Halal comentarii!