Toyota pregăteşte un monovolum hibrid cu şapte locuri
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Toyota ar putea extinde şi mai mult familia sa de modele hibride. Constructorul japonez se gândeşte la un model de familie mai mare decât Prius V, prezentat în ianuarie la Detroi, însă diferit de Prius Alpha, pus în vânzare în Japonia.
Din primele informaţii, se pare că niponii au în plan ceva neobişnuit, complet diferit de ceea ce vedem în prezent în oferta lor de hibride. Un oficial al diviziei americane Toyota a susţinut că noul model va fi un monovolum în adevăratul sens al cuvântului, capabil să transporte în deplin confort până la şapte pasageri. Mai mult decât atât, şi portbagajul va fi unul generos.
Deşi este o decizie surprinzătoare, monovolumul va fi dezvoltat pe o platformă complet nouă, diferită de cea a lui Prius, capabilă însă să suporte instalarea unui ansamblu hibrid. Asemeni celorlalte modele cu propulsie alternativă propuse de Toyota şi noul monovolum se va bucura de un coeficient aerodinamic redus şi de un preţ abordabil de publicul larg.
Viitorul monovolum hibrid face parte din programul de dezvoltare anunţat de Toyota, care presupune lansarea a 10 modele noi în următoarele 20 de luni.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
p.s. Acum sa vedem si pretul si cifrele reale ale consumului, nu alea anuntate!
Te-ar bucura sa vezi ca pe langa noile motoare (Ex. 1.8l Valvematic Benzina aspirat de 147 CP) sa continuie sa echipeze masinile cu vechile generatii de motoare pt inca 20 de ani ( Ex. VAG) doar pt a fi mai multe la numar?...
1.33 Dual VVT-i (aspirat) 100 CP 6 trepte sau
1.6 Valvematic (aspirat) 132 CP sau
2.0 D-4d 126 CP si 310 NM diesel (doar diesel,fara ulei) sau
1.0 VVT-i 70CP (motorul anului la cilindreea lui pt 4 ani consecutiv)
Toate sunt in ograda celor de la Toyota
Dar asa e romanu', se da si el cu parerea inainte de a avea si c m mic bagaj de informatii...
1.4 D-4d 90CP 6 trepte sau
1.33 Dual VVT-i (aspirat) 100 CP 6 trepte sau
1.6 Valvematic (aspirat) 132 CP sau
2.0 D-4d 126 CP si 310 NM diesel
Si se cam termina combinatia.
Pe cand la un Golf am de ales intre:
1.4 aspirat 80 CP M5
1.2 TSI 85CP M5
1.2 TSI 105CP M6
1.4 TSI M6 122CP
1.4 TSI M6 160CP
1.6 TDI DPF 90CP
1.6 TDI DPF 105CP
2.0 TDI DPF M6 140CP 320 Nm
De ex daca vrei un diesel ai de ales intre 1.6 TDI 90 CP (4200) 230 Nm(1500) si un 1.4 D-4d tot de 90 CP (3800) 205 CP (1800).
Si la benzina e cam la fel. Tot VW iese in avantaj.