Toyota nu va mai vinde modele Volkswagen in Japonia din 2010
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Japonezii de la Toyota nu vor mai comercializa modele Volkswagen in cadrul reprezentatelor sale din Tara Soarelui Rasare. In ultimii 17 ani, cei de la Toyota au avut un parteneriat cu Volkswagen care implica vanzarea de modele ale constructorului din Wolfsburg pe piata nipona. In ultimii noua ani, Toyota a fost importatorul numarul unu de modele Volkswagen pe piata din Japonia, reusind sa vanda 45.522 de unitati in decursul anului trecut.
Odata ce germanii de la Volkswagen si-au declarat intentia de a deveni cel mai mare producator de automobile din lume – post detinut de catre Toyota – niponii nu pot sa stea cu mainile in san si sa ii ajute in continuare distribuindu-le produsele pe piata din Japonia. Desi pierderea a cateva mii de vanzari anuale si a celui mai mare distribuitor din Japonia nu ii va opri pe cei de la Volkswagen, Toyota face tot ceea ce poate pentru a isi pastra pozitia fruntasa in clasamentul producatorilor de automobile.
Potrivit celor de la Toyota, parteneriatul dintre ei si Volkswagen va fi incheiat la inceputul anului 2010. Niponii declara ca incheierea acestui parteneriat nu are nicio legatura cu achizitia a 20% din actiunile Suzuki de catre cei de la Volkswagen.
La inceputul acestui an, Toyota a renuntat si la parteneriatul pe care il avea cu General Motors in Statele Unite ale Americii, un alt rival al celor de la Toyota in clasamentul constructorilor de automobile din lume.Via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (1)